millä jaksatte ulkoilla lastenne kanssa?
Mä en millään jaksaisi. Nytkin pakkasta 10 astetta ja pitäis kiskoa kaikki kuteet päälle ja lähteä tuonne ulos katsomaan, kun lapsi kiskoo pulkkaa ja täyttää ämpäreitä lumella ym. Tiedän tiedän, hyvä äiti ulkoilee... mutta kun ei jaksa! Paljon mieluummin olen täällä kotona sisällä lämpimässä, luetaan, leikitään, piirrellään jne. Lapsikaan ei ulos kaipaa. Pitääkö silti mennä?
Kommentit (7)
ja leikkii lumessa ja minä kolaan pihaa, lakaisen kuisteja jne. Ei käy aika minulla pitkäksi.
Eipä sitä muuta oikein pysty tekemään. Pulkkailukaan ei aina kiinnosta.
Välillä ihmetellään lintujen sirkutusta pensaissa, välillä taas putsataan pensaita ja puun oksia lumesta.
Pukeminen rassaa ja kevättä odotetaan täälläkin.
Ja minun lapsi ei edes leiki yksikseen, vaan jakaa rooleja mullekin ja kertoo, mitä pitää tehdä. No, ei kai se nyt niin iso vaiva olisi mennä ulos. Ihmettelen vaan, kun jotkut oikein tykkää tosta ulkoilusta ja mä vaan kärsin siellä, palelen ja odotan sisäänpääsyä.
ap
kaks lasta ja niistä kyl huomaa ollaanko ulkoiltu tarpeeks. syövät ja nukkuvat erilailla kun on ulkoiltu. nyt toista päivää sisäl ku toinen kipeä ja toinen hyppii jo seinille...
Kesällä taas onkin vaikeuksia pysyä sisällä.
Mistä ihmeestä on syntynyt sellainen sääntö, että pitäisi mennä aina ja joka päivä ulos? Ei me ainakaan ulkoilla läheskään joka päivä, jos ei siltä tunnu. t. Neljän äiti
ap