Luetellaan asioita joissa naiset ovat miehiä parempia
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ultralajit. Ainoita urheilulajeja, joissa maailman parhaat ovat naisia. Johtuu erilaisesta metaboliasta ja pitäähän niissä olla omanlaisensa mielenlaatu.
Mitkä ihmeen ultralajit?
Vierailija kirjoitti:
Multitaskaaminen, osaavat lukea kasvoja, mielentiloja yms. paremmin ja kuulemma naisilla on kanssa parempi immuunisysteemi, mutta en nyt tiedä voiko sitä laskea tähän, kun se nyt ei ole mikään taito tai vastaava. Joskus johonkin tutkimukseen törmäsin, että naiset on parempia kuskejakin. Otanta taisi olla hyvin pieni, mutta toisaalta saattaisin silti uskoakin tämän.
Muuten oikein, mutta naiset eivät ole multitaskaamisessa parempia (ainakaan tutkimusten mukaan) ja paremmuus ajamisen suhteen riippuu siitä miten asia määritellään (ajoneuvon hallinta, vakavien liikenneonnettomuuksien määrä, tilan hahmotus jne).
http://www.spring.org.uk/2013/04/are-men-or-women-better-at-multitaskin…
Vierailija kirjoitti:
Ultralajit. Ainoita urheilulajeja, joissa maailman parhaat ovat naisia. Johtuu erilaisesta metaboliasta ja pitäähän niissä olla omanlaisensa mielenlaatu.
Aijaa. Minusta näyttää siltä, että aika moni mies on noita kisoja voittanut.
Kiljuminen korkealta, sen naiset osaavat? Tai, ehkä erehdyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitto, leipominen, siivoaminen, pyykinpesu, silitys... Tässä nyt muutama alkuun. :)
Ruuanlaitossa miehet on kyllä parempia.
Miksi miehet eivät siirrä tätä taitoa käytäntöön? Edelleen naiset vastaavat perheiden ruuanlaitosta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Laiskuuttaanko miehet syövät pahaa ruokaa, kun pienellä vaivannäöllä voisivat ruokkia koko perheen gourmetruualla.
Oikeastaan kaikessa. Tiede,taide,journalismi, johtaminen/hallinto, politiikka, solidaarisuus jne, älyllisyys, loogisuus, kokonaisuuksien hahmotuskyky
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitto, leipominen, siivoaminen, pyykinpesu, silitys... Tässä nyt muutama alkuun. :)
Kiva kuulla näin monen vuoden jälkeen mä olenkin mies. Mun mies siis tekee nuo asiat paremmin kuin minä joten vaikka sotun mukaan olen nainen niin nyt selviskin että olen mies. Onko miehen sotun omaavat sitten naisia?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tasa-arvokasvatus peruskouluihin ei tule todellakaan liian aikaisin. Edelleen on ilmeisesti aikuisia (?) ihmisiä, jotka a) eivät tunnista kuin kaksi sukupuolta ja b) haluavat väkisin vääntää kilpailua näiden välille. Uskomatonta.
No voivoi. Kyllä se nyt kuitenkin on niin, että 99% ihmisistä kuuluu siihen kahteen sukupuoleen.
Olemmeko siis saavuttaneet konsensuksen, että parhaat miehet ovat parempia kuin parhaat naiset?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikessa. Tiede,taide,journalismi, johtaminen/hallinto, politiikka, solidaarisuus jne, älyllisyys, loogisuus, kokonaisuuksien hahmotuskyky
Näytöt näistä naisilta vain tuppaavat puuttumaan. Kiva fantasiana.
Vierailija kirjoitti:
Olemmeko siis saavuttaneet konsensuksen, että parhaat miehet ovat parempia kuin parhaat naiset?
Minun puolestani. Haluaisinkin tietää, mikä nyt aloittajan elämässä muuttuu eli mikä oli tämän kysymyksen pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaitossa miehet on kyllä parempia.
Ja meidän taloudessa silittämisessä ja leipomisessa. No, ruokaa tehdään yhtä hyvin. Mutta meillä vaimo ei leivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ollet parempia sietämään sitä että toinen sukupuoli alistaa ja pitää heitä vuosituhansien ajan omaisuutenaan ja alempina olentoina, vaikkei siihen mitään perusteita olekaan.
Miesten EI MIHINKÄÄN perustuva valta-asema kun on pienenkin muutoksen kourissa, niin jo on heikoimmat yksilöt ulisemisen ja munallaan uhriutumisen tiimoilta aivan kriisissä, vaikka muutos on ollut vasta hetken ilmassa.
Nämä tuhansista vuosista vaahtoavat saavat aina hymyilemään. Kerro lisää tästä miesten valta-asemasta?
Kiinnostaa.
Heittäydy idiootiksi.
Sellainen ketju olisi hyvä jossa toisten saavutusten ja toisten pahojen tekojen sijaan kilpailtaisiin omilla kyvyillä ja saavutuksilla.
Kutomisessa. Tästä on jotain tutkimusta. Pienemmät sormet auttavat.
Äitiydessä : )
Pystyvät yleensä imettämään ja ovat helliä lapsilleen
Täytyy sanoa, että tasa-arvokasvatus peruskouluihin ei tule todellakaan liian aikaisin. Edelleen on ilmeisesti aikuisia (?) ihmisiä, jotka a) eivät tunnista kuin kaksi sukupuolta ja b) haluavat väkisin vääntää kilpailua näiden välille. Uskomatonta.