Mies sanoi,että menetti neitsyyden minulle
Ja minä siis hänelle,mutta sain jostain satiaisia.... Miksi poikaystävä valehteli,että oli neitsyt.. Ei olla nähnyt tai asiasta puhuttu. N 17
Kommentit (35)
Sait satiaisia joten siivosit kämpän?
Vierailija kirjoitti:
Sait satiaisia joten siivosit kämpän?
Jos haluu päästä niistä eroon
Vierailija kirjoitti:
No mies kyllä 'ohjas' koko homman,mut ei kestänyt kauaan..en oikeen tiedä. N17
Ethän ottanut suihin ilman kumia?
Kyllä,siivosin kunnolla joka paikan ja ajoin loput alapään karvat pois.eipä kutise enää :D en ottanut ollenkaan suihin. Mies ei kyllä edes vinkannut,että haluaisi.N17
Vierailija kirjoitti:
Kyllä,siivosin kunnolla joka paikan ja ajoin loput alapään karvat pois.eipä kutise enää :D en ottanut ollenkaan suihin. Mies ei kyllä edes vinkannut,että haluaisi.N17
No toivottavasti pääsit eroon satiaisista. Harmittaako että annoit neitsyytesi hänelle?
eniten harmittaa,kun uskoin että pitää minusta.. Ja harmittaa,kun sai satiaisia. Ei kylläkään ollut järin siisti eka kerta.N17
Olet nuori ja varmaan löydät paremman pojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satiaisia? Etkö ole ajanut itseäsi posliiniksi? No oma vika siinä tapauksessa. Poslaripimpit eivät kärsi saivareista.
No posliinitehdas kärsivät hiivasta enemmän kuin karvaiset joten empä paljoa huutelisi.
Olen karvainen, mutta eläissäni ei ole mulla satiaisia ollut.N51
No en kyllä allekirjoita. Minulla alkoi häpykarvat kasvaa kun olin 10, ja siitä samasta hetkestä asti olen ajellut/vahannut ne karvat pois. Olen nyt 25, yhtään ainutta hiivatulehdusta tai muutakaan tulehdusta ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
eniten harmittaa,kun uskoin että pitää minusta.. Ja harmittaa,kun sai satiaisia. Ei kylläkään ollut järin siisti eka kerta.N17
Sellaisia ne miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata häneen tuhlata aikaa
It is not a man issue. You never know. I know many 14 yo girl fucked over 50 different guys, and they never tell the true number to the next one.
Nyt mies laitto viestin ja sanoi,että olin eka hänelle..mutta voiko satiaisia tulla itsestään..? N17
Kyllä se poju jostain niitä saanut
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies laitto viestin ja sanoi,että olin eka hänelle..mutta voiko satiaisia tulla itsestään..? N17
Toisen sängystä voi saada satiaisia.
No mies kyllä 'ohjas' koko homman,mut ei kestänyt kauaan..en oikeen tiedä. N17