Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen ja taitoisen lapsen päästäisit uimahalliin

Vierailija
03.07.2008 |

ilman aikuista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimataidostahan se kaiketi on enenmmän kiinni kuin iästä.

Itse olin 8 v, kun kaupunkiimme tuli uimahalli. Ei olis tullu mieleenkään että kukaan olis kieltäny käymästä siellä ilman aikuisia. No, ajat ovat muuttuneet, ehkä onneksi näin, tiedä häntä.

Vierailija
2/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mietin, kun mulla on 9-v ja mulle ei ole vielä tullut mieleen laskea ilman minua sinne. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän uimataitoista lasta tarvitse joka sekunti kädestä kiinni pitää.

2

Vierailija
4/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alle 10 v on turha mennä sinne ilman aikuista.

Hyvä näin sillä jotkut urpot vanhemmat ei sitä muuten tajua.

Toki omiltani vaatisin sen 10 v iän lisäksi myös hyvää uimataitoa ja luotettavaa seuraa.

Ja vaikka jonkun 7 v olisi jo huippu-uimari niin sen ikäisellä ei ole mielestäni vielä mitään asiaa ilman aikuista uimahalliin. Vaikka itse osaisikin olla hukkumatta niin tuon ikäisten järki on vähän sitä sun tätä ja voi hukuttaa kaverinsa vaikka viattomassa vesipainissa hyppäämällä selkään.

Ja uimahallin työntekijät eivät ole lastenvahteja.

Vierailija
5/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kaksi viikkoa istunut 2,5h uimahallilla, kun olen vienyt omat lapseni uimakouluun.

Ja nähnyt kun äiti, isä tai mummo on jättänyt uimahallille lapsia ja sanonut, että tulen siihen ja siihen aikaan hakemaan.

Ja muutenkin siellä on paljon kaveriporukoita uimassa 10-15 vuotiaita, mutta selvästi siis nuorempiakin. -ap

Vierailija
6/9 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotiasta en ole päästänyt. Mutta tosiaan, olen tavannut uimahallissa uimataidottoman lapsen kaveriporukassa ilman vanhempia tai muita aikuisia. En olisi uskonut, mutta kuulin uimavalvojan keskustelun ko. lapsiporukan kanssa.

Vierailija
7/9 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin Kaarinassa aikanaan ns. ilmaiskuljetuksella uimassa. Itse olin 8-vuotias ja oli kyydissä nuorempiakin. Siis kyyti oli vissiin lapsille tarkoitettu. Bussissa ei ainakaan aikuisia koskaan ollut.

Vierailija
8/9 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin löytyy myös rohkeutta kaikenmaailman hyppyihin

Vierailija
9/9 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkuinen uimahalli, jossa vain yksi allas ja valvoja paikalla.

Olen ajatellut, että kohta uskaltaisin pojan päästää itsekseen uimaan. Uimataito on hyvä ja ikää piakkoin 9v.

Isompaan halliin en päästäis vielä.