Hei te kaikki 170cm pitkät naiset!! Kuinka paljon painatte?
Kommentit (114)
170/68 /28... Ja tää on ihan normaalipainoisen bmi. Ei todellakaan lihava. Olen lihaksikas, kurvikas ja kaunis ;)
Jotta jollain sisältä mustalla ois parempi olla ilkkuessaan muita.. Kerron! Että nyt painan 90 kg.. Hui. .Ai kamala..Mutta vuosi sitten 107kg ja olen siksi iloinen :-) Kurveja löytyy ja nätti naama ja hyvä sydän joka kestänyt yhtä ja toista. Sääli miehiä jotka mittaa naisen arvon kiloilla. . Sellaista tyhjyyttä. Naivia. Ja sääli naisia jotka jaksaa verrata ja ilkkua. Olkaa onnellisia sellaisina kuin olette, kenestäkään muusta riippumatta. Sydän <3
171/52kg ja 22v :"(yritän laihduttaa koko ajan, olen lihonut lyhyessä ajassa 8kg. :(
Hei,
Jos 60-kiloisia haukutte läskiksi, niin esimerkiksi Linda Juhola on 166cm ja painaa 61kg - läski, no ei todellakaan!
172 cm /59-61 kg/ 46v. Nuorempana olin huomattavasti laihempi, mutta nykyään siis ihan normaalimitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170-senttisen naisen ei pitäisi painaa kiloakaan päälle 60 kg. Mielellään 55-57 kg tai alle.
Olen Aasian matkoillani pannut siroja poikia (täysi-ikäisiä kuitenkin), joista moni on ollut juuri tuon 170/55. Naisille voi antaa kehon erilaisen rasvakertymän vuoksi muutaman kilon anteeksi, mutta yli 60-kiloinen on kyllä antanut itsensä rupsahtaa, ja se on aina ikävä näky.
Voi herranjestas mitä lutinaa, olen 170cm/60kg ja varsin hoikka. :D Paljon vaikuttaa ulkonäköön ja painoon lihasmassan määrä ja se mihin rasva kertyy. Paino ei vaan kerro kaikkea!
Ei mielestäni mitenkään hoikka mielestäni. Itse olen 175/65 mies. Olen kyllä hoikka, mutta en minäkään mikään aivan totaalinen pulkannaru ole, koska on kuitenkin rintalihasta ja vatsalihasta. Naisen pitäisi olla kevyempi.
82 kg, 28 v. On ylipainoa, mutta myös lihasta löytyy urheiluharrastusten johdosta. Pitäs alkaa karsia tuota energiansaantiakin, jotta ylimääräset läskit alkas saada kyytiä.
172cm/49kg/22.
Alipainoinen ja silti joka vinkkelistä tutkitusti terve. 🙏
172cm ja paino jossain 70kg tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170-senttisen naisen ei pitäisi painaa kiloakaan päälle 60 kg. Mielellään 55-57 kg tai alle.
Olen Aasian matkoillani pannut siroja poikia (täysi-ikäisiä kuitenkin), joista moni on ollut juuri tuon 170/55. Naisille voi antaa kehon erilaisen rasvakertymän vuoksi muutaman kilon anteeksi, mutta yli 60-kiloinen on kyllä antanut itsensä rupsahtaa, ja se on aina ikävä näky.
Voi herranjestas mitä lutinaa, olen 170cm/60kg ja varsin hoikka. :D Paljon vaikuttaa ulkonäköön ja painoon lihasmassan määrä ja se mihin rasva kertyy. Paino ei vaan kerro kaikkea!
Ei mielestäni mitenkään hoikka mielestäni. Itse olen 175/65 mies. Olen kyllä hoikka, mutta en minäkään mikään aivan totaalinen pulkannaru ole, koska on kuitenkin rintalihasta ja vatsalihasta. Naisen pitäisi olla kevyempi.
Tissittömät ja perseettömät luuviulut kiinnostaa?
170 cm, 72-75 kg, 29 vuotta.
Tiedän, että voisin painaa 10-15 kg vähemmän ja olla silti normaalipainoinen, mutta silti minua on usean kerran sanottu hoikaksi.
173cm ja 78kg. Tarkoituksena laihtua vähintään 10kg.
172cm, 46kg ja 51v. Kymmenen kiloa pitäisi saada lisää, sairastuin alkuvuodesta vaikeasti ja paino tipahti. Olen kuin zombi, roikkuvaa nahkaa ja luuta...
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä?
93kg. Olen 44v.
No et ole tippaakaan liian lihava. Mikä ihme siinä on että pitää näyttää joltain nälkiintyneeltä kolerapotilaalta ollakseen "ok"?!