Hei te kaikki 170cm pitkät naiset!! Kuinka paljon painatte?
Kommentit (114)
76 kg, ikä 30. Alle 70 kg niin olisin tyytyväinen :) Täällä on tosi laihoja ihmisiä!
Olen 175 cm ja painan 66 kg, luulin aiemmin olevani ihan ok, mutta nyt näitä vastauksia lukiessani tajusin olevanikin ihan helvetin lihava. :o
Vierailija kirjoitti:
Olen 175 cm ja painan 66 kg, luulin aiemmin olevani ihan ok, mutta nyt näitä vastauksia lukiessani tajusin olevanikin ihan helvetin lihava. :o
Sama paino näyttää erilaiselta eri ihmisillä. Voi olla hyvinkin hoikan näköinen! Itselläni kilot näkyvät herkästi, koska lihasta ei ole oikein minkää vertaa, paino on siis rehellistä läskiä.
Pituutta oli viime mittauksessa 169,5 cm ja painoa äsken vaa'an mukaan 55,4 kg. Olen 25-vuotias.
172/60/45. En ole mielestäni lihava, vaan normaalipainoinen. Jos paino syystä tai toisesta tippuu jonnekin 56 kiloon alan näyttää vakavasti sairaalta. Posket lommottavat ja lonkkaluut töröttävät. Ylipäätään ikääntyvä nainen näyttää yleensä paremalta, jos kiloja on muutama liikaa kuin liian vähän.
173 /70/62
Nuoruuteni kukoustuksessa painoin 50 kg,niihin aikoihin ei ole paluuta eikä em.paino edes olisi hyväksi tässä iässä.68 :ssa olin vielä vuosi sitten,mutta stressi ja huolet helpottaneet ja sen mukana painoakin tuli taas lisää.
168 cm, 62 kg. Joo haluaisin olla alle 60 kg :)
N 41
Olen 40-vuotias. Painan 85 kg. Tykkään syödä pullaa.
172cm, 58-60kg(heittelee). Ikä 34v.
Olen 174 cm ja painan 66 kg. Olen todella hyvän näköinen.
170cm/58kg
Ikää 24-vuotta.
En ole tyytyväinen, haluaisin kiinteytyä ja pudottaa pari kiloa.
Miks joku alapeukuttaa ihmisten painoja?:D joku anorektikko vai kateellinen läski?
172/91 en vaan koe olevani hirveä läski, mutta nyt pitäis hiukan saada painoa pois. 80 kg olis kiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 74 kg ja olen 172 cm pitkä, ikää 45 v
Olet lihava. Tiedätkö sen itse? Sun pitäis pudottaa about 10 kg mikä tietty voi olla jo vaihdevuosi-iässä aika vaikeaa. Mutta kannattaa yrittää.
Olet ihan saatanan idiootti. Tiesitkö sen itse? Sun pitäis mennä muualle haukkumaan ihmisiä, mikä tietty voi olla noin törkeältä ihmiseltä aika vaikeaa. Mutta kannattaa yrittää.
174 cm ja 72 kg. Ja ikää 43. Olin tällaisen kokoinen 19-vuotiaanakin mutta laihdutin parikymppisenä. Olen ollut hoikimmillani aikuisena 55 kg ja neljän lapsen jälkeenkin 38-vuotiaana mallia 64 kg. Jostain syystä olen vanhemmiten läskistynyt taas. Lihastakin on läskien alla ja eniten läskiä on takapuolessa ja reisissä. Maha ei ole lainkaan paha ja kädet ovat kiinteät. En juuri nyt jaksa laihduttaa, mutta pidän huolen, etten tästä paisukaan.
174/66/31 ja näytän tosi hyvältä!
173cm, nyt 71kg, 19v, ry 98cm, vy 74cm ja lantio 98cm. Vihaan vartaloani. Tunnen itseni valtavaksi jättiläiseksi. Varsinkin nyt kun luin tämän ketjun. Ootte kaikki muut keijukaisia.. 60kg, tai vähemmän, olisi ihana paino. Haaveilen 60cm vyötäröstä, mahdanko saada sen jos pudotan 11-15kg?
168cm/61kg