Hei te kaikki 170cm pitkät naiset!! Kuinka paljon painatte?
Kommentit (114)
Olen kyllä hiukan pidempi, 178 cm. 62 kg ja 47 v.
Painan 74 kg ja olen 172 cm pitkä, ikää 45 v
Ootte niin hoikkia.. tunnen itseni kamalaksi pullukaksi kun vaaka lähentelee 60kg ;(
Olen 168 cm pitkä. Painan 54 kg. Olen 24-v.
174/135kg 39v lievästi ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
170-senttisen naisen ei pitäisi painaa kiloakaan päälle 60 kg. Mielellään 55-57 kg tai alle.
Olen Aasian matkoillani pannut siroja poikia (täysi-ikäisiä kuitenkin), joista moni on ollut juuri tuon 170/55. Naisille voi antaa kehon erilaisen rasvakertymän vuoksi muutaman kilon anteeksi, mutta yli 60-kiloinen on kyllä antanut itsensä rupsahtaa, ja se on aina ikävä näky.
Voi herranjestas mitä lutinaa, olen 170cm/60kg ja varsin hoikka. :D Paljon vaikuttaa ulkonäköön ja painoon lihasmassan määrä ja se mihin rasva kertyy. Paino ei vaan kerro kaikkea!
76 kiloa. Raskauskilot tiukassa, 61kg painoni "normaalisti" ja siihen olin täysin tyytyväinen. Kamalaa kun joka paikka tursuaa ihraa, mutta kyllä tämä tästä pikkuhiljaa näyttäisi edistyvän. Niin ja ikää 26.
170cm, 85kg ja 37v
Juu, ennenkuin kukaan ehtii kertomaan itsestään selvyyksiä, tiedän olevani lihava. Sitä ei mulle tartte sanoa, kun tiedän sen ihan ite. Paino oli keväällä 95kg joten siihen nähden olen ihan tyytyväinen. Tavoite olisi tiputtaa toiset 10kg ja sitten miettiä seuraavaa tavoitetta. Puolimaratoni olisi kiva juosta, mutta en ole vakuuttunut, että polvet kestää. Saas nyt nähdä toimiiko ne paremmin kevyemmällä kropalla. Jos ei, etsin toisen tavoitteen.
173 senttiä, painoa 73 kg ja ikää 28.
Vituttaa, kun on antanut itsensä lihoa tähän :( Joskus 60-kiloisena olin just hyvä kun jälkikäteen sen aikaisia kuvia katselee. Silloin tietenkin ajattelin olevani läski.
172/68/22. Olen juuri saanut lapsen, muutama raskauskilo on.
53 kg. Reilu kolkyt.