Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisi siis pahimman krapulan hetkellä pyytää viinilasia kuin kärsiä!

Vierailija
18.10.2016 |

Vellova huono olo menee parhaiten ohi juomalla lisää. Kun pääsee särkylääkkeiden luo, voi ottaa niitä ja mennä nukkumaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mä en ole ikinä pystynyt ottamaan sitä tasoittavaa. Ehkä siksikin mun on mahdotonta alkoholisoitua.

Vierailija
2/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä krapulalääkitys koostuu seuraavista aneista: kivennäisvettä, jotakin makeaa, jotakin suolaista, hillitty määrä alkoholia. Ei näillä loistavaa oloa saa, mutta värinäkö ja usko huomiseen palaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pyytää? En pyydä vaan otan.

Vierailija
4/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta sitten missaa sen krapulan eksistentialistisen olemuksen. Itse sisseilen aina sen pahimman horkan lävitse ilman mitään apuja.

Vierailija
5/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasureita harrastava katsotaan alkoholistiksi. Mielestäni yksi kalja krapula-aamuna takaa sen että pääsee suihkuun ja syömään sekä pystyy nukkumaan.

Mä otan kännit niinkin usein kuin 2-3 kertaa vuodessa joten loiventava ei tee alkkista musta.

Vierailija
6/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ottanut krapularyypyn, kun oli ehdottoman pakko päästä liikenteeseen oksentelematta. Mieluummin kärsin tyhmyydestäni ilman krapularyyppyä...

Vierailija
7/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan myös krapulapäivinä pari lasia viiniä, olo helpottaa heti.

Vierailija
8/8 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte krapula aamuna alas alkoholia? Mua oksettaa jo pullon näkeminenkin aina. Muutenkin krapulani ovat hirveitä. Saatan oksentaa iltaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän