Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 25 v naisesta joka ei ole koskaan ollut miesten kanssa

Vierailija
18.10.2016 |

??? Onko jotain vikaa ?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vielä yksi oleellinen "mutta": Onko ollut naisten kanssa vai ei kenenkään?

Vierailija
2/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Mikäli on aseksuaali, on sekin ok. Mikäli taas haluaa säästää itseään sille oikealle, niin sekin on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varottaisin ottamasta neitsyttä etsivää, kyseistä naista puhtaaksi kehuvaa miestä.

Vierailija
4/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mieltä.

Vierailija
5/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varottaisin ottamasta neitsyttä etsivää, kyseistä naista puhtaaksi kehuvaa miestä.

Niin eli parempi olisi ottaa joku miljoonassa pillussa munaansa uittanut "normaali" jännämies?

Vierailija
6/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään erityistä mieltä, eiköhän se ole kyseisen naisen oma asia, ja hänellä on varmasti omat syynsä. Mitäpä tuollainen asia kenellekään ulkopuoliselle kuuluu. 

P.S. itsekin olin nuorena naisena neitsyt 23-vuotiaaksi asti, eikä harmita yhtään.

Vierailija
7/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli parempi olisi ottaa joku miljoonassa pillussa munaansa uittanut "normaali" jännämies?

noi neitsyitä haluavat miehet usein metsästävät neitsyitä, ei niinkään parisuhdetta

Vierailija
8/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehiäkö ei ole muunlaisia kuin niitä kaikkea liikkuvaa panevia "jännämiehiä" tai naisen arvoa yksinomaan seksuaalisuuden kautta mittaavia sosiopaatteja?

Vierailija
9/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo 39 mutta siltikin vain yhden kanssa kerrallaan.

Vierailija
10/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vielä yksi oleellinen "mutta": Onko ollut naisten kanssa vai ei kenenkään?

No mitä sinä sillä tiedolla henkilökohtaisesti teet?

Vierailija
11/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsellä oli eka naisjuttu vasta 28v ikäisenä niin pitäisin tuota jopa ihan suht normaalina.

12/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Jees!. En esim. ite halua naista jota on pannu puol kaupunkia. Eräs kehuskeli että se on ollu 15:n miehenkaa sängyssä. Sanoin että mä en 16:ksi halua kiitos. Eikä sekää oo kivaa että joku tulee sitte sanomaan että "mä oon pannu sun vaimoos". Musta se on kaunis asia että ei oo ehtiny säätämään :). Sillo se eka kerta on ku löytöretki! :D

Vierailija
13/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehiäkö ei ole muunlaisia kuin niitä kaikkea liikkuvaa panevia "jännämiehiä" tai naisen arvoa yksinomaan seksuaalisuuden kautta mittaavia sosiopaatteja?

Jos nämä on ainoat vaihtoehdot, mä valitsen kyllä jännämiehen anyday.

Vierailija
14/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päästä jo silittelemään miehen lihaksia ja kalleuksia niin uteliaisuus tulisi tyydytetyksi.

Vierailija
15/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä. Ei ole saanut ketään. Aivan turha selittää mitään muuta, koska tuolla on paljon todella kivoja miehiä varattuina. Jos olisi kelvannut heille, ei ois tilanne tuo. Mutta joku muu kelpasi niille miehille paremmin :)

Vierailija
16/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuossa iässä alkaa olla jo säälittävää, ettei ole kelvannut kellekään kivalle miehelle.

15

Vierailija
17/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään vikaa! Respect! Jos olisin vaimoa etsimässä, etsisin sinut käsiini. T:mies 31v 

Vierailija
18/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainen, vähän outo mutta ei paha asia.

Kyllä varmaan saisin jonkinlaisen itseluottamuskriisin tuollaisenkin kanssa aikaan, typerä kun olen

Vierailija
19/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden tälläisen henkilön, aika erakko-luonteinen. saisi varmasti kumppanin, jos vain tekisi jotain, mutta ulkona ei viitsi käydä, netistä ei viitsi hakea, tinderi ei kiinnosta yhtään. asuu isossa kaupungissa, josta varmasti löytyisi seuraa. 

Vierailija
20/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset liikaa uskoko nettimiesten juttuja, jotka kehuvat että tuo on vain hieno asia. Todellisuudessa mies saattaa ottaa jalat alleen saman tien.