Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua, en löydä Finlexistä jokamiehenoikeuksia?

Vierailija
10.03.2024 |

Missä lukee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nokkela. Mene vaikka ulos kävelylle.

Vierailija
2/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua VAIVAA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jokaisen oikeudet URPO? Viime hallituksen kärkihanke.

Vierailija
5/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua VAIVAA?

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Vierailija
6/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku tietty juttu niin kysy täältä. Koetetaan vastata. Vastausten taso voi vaihdella, mutta yleensä oikea tai lähellä sitä oleva mahtuu joukkoon.

Vierailija
7/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoslaki, 28. luku: 

14  (24.8.1990/769)

Jokamiehen oikeuksista

Tämän luvun säännökset eivät koske maassa olevien kuivien risujen, maahan pudonneiden käpyjen tai pähkinöiden taikka luonnonvaraisten marjojen, sienten, kukkien tai, jäkälää ja sammalta lukuun ottamatta, muiden sellaisten luonnontuotteiden keräämistä toisen maalta.

Vierailija
8/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoslaki, 28. luku: 

14  (24.8.1990/769)

Jokamiehen oikeuksista

Tämän luvun säännökset eivät koske maassa olevien kuivien risujen, maahan pudonneiden käpyjen tai pähkinöiden taikka luonnonvaraisten marjojen, sienten, kukkien tai, jäkälää ja sammalta lukuun ottamatta, muiden sellaisten luonnontuotteiden keräämistä toisen maalta.

Tässäkään ei mainita sitä, että saa tilapäisesti leiriytyä.

Miksi tähänkin ketjuun on pitänyt kirjoittaa jotain, vaikka itse asiaan ei ole ollut mitään sanottavaa? Todella pahasti mielenterveysongelmaisia tälle palstalle kirjoittaa. Miksi ei  voi vaan ohittaa sellaista otsikkoa ja ketjua, josta ei mitään ymmärrä vaan on pakkomielle kirjoittaa jotain?

Vierailija
10/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen esitys jokamiehenoikeuksien poistosta kannattamattomana taisi olla yksi keväällä lausuntokierrokselle menevästä kokonaisuudesta.

Vierailija
11/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O.K. Pakko se on kai uskoa, etten ole hauska enkä fiksu. Luin juuri toista lankaa ja siinä joku sanoi pitävänsä koiria vapaana metsässään. Tästä sain idea tähän lankaan. Olen pahoillani. En osaa muutas kuin apinoida muiden trollien lankoja. Sellaisia me trollit olemme. Tarvitsen apua! Mutta kyllä tekin voisitte olla hieman herkempiä meidän mielenterveyskuntoutujien kanssa. Helppohan se on heikompiaan kiusata, eikö?

AP

Vierailija
12/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ripoteltu vähän sinne tänne eli pitää tietää mitä etsii. Rikoslaista löytyy jotain, myös pakkokeinolaista löytyy esim. Jokamiehen kiinniotto-oikeus jne.

Vierailija
13/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O.K. Pakko se on kai uskoa, etten ole hauska enkä fiksu. Luin juuri toista lankaa ja siinä joku sanoi pitävänsä koiria vapaana metsässään. Tästä sain idea tähän lankaan. Olen pahoillani. En osaa muutas kuin apinoida muiden trollien lankoja. Sellaisia me trollit olemme. Tarvitsen apua! Mutta kyllä tekin voisitte olla hieman herkempiä meidän mielenterveyskuntoutujien kanssa. Helppohan se on heikompiaan kiusata, eikö?

AP

Koiraa saa pitää vapaana metsässä maanomistajan luvalla. On kaupallisia koirametsiä joita voi vuokrata tähän tarkoitukseen. Ne on aidattu ja koira voi juosta vapaasti.

Vierailija
15/15 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa saa pitää vapaana metsässä maanomistajan luvalla. On kaupallisia koirametsiä joita voi vuokrata tähän tarkoitukseen. Ne on aidattu ja koira voi juosta vavapaasti.

Ei muuten voi pitää vapaana:

Lain mukaan koirat on pidettävä kytkettyinä maaliskuun alusta elokuun 19. päivään asti. Kiinnipitoaika koskee taajamien ulkopuolisia alueita, taajamissa koirat on pidettävä aina kytkettyinä.

https://poliisi.fi/-/poliisi-muistuttaa-koirat-kiinni-taajamien-ulkopuo…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan