Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En osaa, koska en ole mies!
18.10.2016 |
Niin en osaa alkaa manipuloimaan ja nähtävästi minun tarvitsisi oppia sellainen taito työelämää varten. Olen aina ollut suora ja rehti, nainen kun olen. Onko pakko opetella? Kismittää suuresti.
Kommentit (2)
Niin, kyllähän maailmassa on ainakin yksi nainen, joka ei osaa manipuloida kuten muut naiset. Ehkä se olet sitten sinä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onpa seksististä tekstiä ap:llä. Häpeä, nainen.