Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva jo kohta vuoden eikä minun tee seksiä vieläkään mieli.

Vierailija
17.10.2016 |

Olen juuri lopettanut imettämisen. Seksi ei kiinnosta yhtään. Mies jatkuvasti jaksaa kuittailla ja se tavallaan aiheuttaa sen että ei tee ainakaan mieli. Sanokaa millä saisin itseni taas kiinnostumaan? Pari kertaa olen suostunut ja eihän se hauskaa ole kun on kuivakka meno.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi. En osaa kuin olla vertaistukena, meillä sama homma. Miehen lähentely-yritykset ahdistaa.

Vierailija
2/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, me tehtiin uutta vauvaa jo kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen. Menoks vaan, siitä se taas lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, me tehtiin uutta vauvaa jo kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen. Menoks vaan, siitä se taas lähtee.

Ei se vaan lähde.. meille ei tule enempää vauvojakaan. Kun ei vaantee yhtään mieli, muutenkin olen varmaan aika etäinen. En tiedä miksi. Rakastan miestäni yli kaiken.

Vierailija
4/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hormonit on alhaalla imetyksen takia, kyllä ne siitä ajan myötä tasaantuu. Tsemppiä teille!

Vierailija
5/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun hormonit on alhaalla imetyksen takia, kyllä ne siitä ajan myötä tasaantuu. Tsemppiä teille!

Kiitos tsempeistä! Sitä tarvitaan.

Vierailija
6/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, nyt vielä imetän, mutta viimeksi kesti kyllä aikansa imetyksen jälkeen että halut palasi. Siinä vaiheessa kyllä miehen halut olikin sitten hävinneet eikä takaisin ole tulleet. Nyt selibaatissa oltu sen jälkeen kun kuopus tehtiin ja hän juuri vuoden. Eipähän tarvi ehkäisyä, varmaan seuraava kerta on sitten taas kun seuraava saa tulla. Harmi vaan jos taas tärppää kerrasta, hehheh.

Vierailija
7/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi halut heräillä vasta, kun lapsi oli reippaasti yli vuoden. Tais olla lähempänä 1,5 vuotta. Edelleenkään en halua kuin 1-2 krt kuussa, ovulaation ja kuukautisten aikaan myös jostain syystä joskus. Meillä mies ei syytellyt tai haukkunut mua, mutta se selkeästi vaikutti hänen itsetuntoonsa ja masensi häntä. ;-( Tästä tuli sitten noidankehä, kun hän suri olevansa ällötys ja se taas vähensi mun haluja entisestään. Nyt on vähän parantunut, kun olen alkanut taas haluta.

Miehelle pitäisi saada tehtyä selväksi, että tuolla ei ainakaan tilanne parane. Nuo kuivat limakalvot oli myös tosi ikävät. Ei sinne santapaperitehtaaseen todellakaan tee mieli laittaa yhtään mitään! Kannattaa lisätä hyviä öljyjä ravintoon ja vaikka jotain omega-kapseleitakin. Luomu oliiviöljy toimii myös hyvin lisäliukasteena, jos joskus tarvis. Tosin ei kondomin kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä