Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko menettänyt neitsyytesi vasta vanhemmalla iällä

Vierailija
17.10.2016 |

Eli yli 30 vuotiaana?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täällä? 

Vierailija
2/36 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 30-v. enkä ole vielä harrastanut yhdyntää kenenkään kanssa. Olen ihan normaali, fiksu, urheilullinen, ihan kauniskin, mutta seksi ei kiinnosta. Olen siis aseksuaali :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 30-v. enkä ole vielä harrastanut yhdyntää kenenkään kanssa. Olen ihan normaali, fiksu, urheilullinen, ihan kauniskin, mutta seksi ei kiinnosta. Olen siis aseksuaali :)

Oletko koskaan miettinyt mille se tuntuisi? 

Vierailija
4/36 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan pitänyt edes kyrpää kädessä? Luulen, että jos olisin vierelläsi lihaksikkaan kehoni kanssa ja 17cm suonekas paksuhko kyrpäni olisi kädessäsi et pystyisi olla ottamatta pientä makupalaa, pientä imua pinkistä mansikastani.

Vierailija
5/36 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan pitänyt edes kyrpää kädessä? Luulen, että jos olisin vierelläsi lihaksikkaan kehoni kanssa ja 17cm suonekas paksuhko kyrpäni olisi kädessäsi et pystyisi olla ottamatta pientä makupalaa, pientä imua pinkistä mansikastani.

Tämä kysymys ei sitten ollut tarkoitus kuulostaa pilkkaavalta tai epäkunnioittavalta vaan, että olet haluttu oikeissa käsissä.

Vierailija
6/36 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuletko vastaamaan vielä pupu?

Vierailija
7/36 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu söpöliini?

Vierailija
8/36 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yli 30 vuotiaana?

Ei kukaan noin vanhana nykyään. Mä menetin neitsyyteni jotain 14 vuotiaana yhen ihanan kaverin kannsa, se oli muistaakseni 16v. Mä en ollut sen eka, mut ei se mua haitannut.

Vierailija
9/36 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HETKINEN.

Tämä kysymys oli esitetty naisille, ei peräkamarin poille

Vierailija
10/36 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HETKINEN.

Tämä kysymys oli esitetty naisille, ei peräkamarin poille

Mitä tarkoitit ?

Vierailija
11/36 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa meissä peräkamarin runkkareissa on?

Vierailija
12/36 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Mosku kirjoitti:

No se vähän kaivelee kun tähän ketjuun kirjoittelet, vaikka naisten kokemuksia haettiin...

Mutta noin yleisesti ei teissä mitään vikaa ole. Olenhan itsekkin ollut peräkammarin runkkari, niin kuin kaikki miehet. 

Vierailija
13/36 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Mosku kirjoitti:

No se vähän kaivelee kun tähän ketjuun kirjoittelet, vaikka naisten kokemuksia haettiin...

Mutta noin yleisesti ei teissä mitään vikaa ole. Olenhan itsekkin ollut peräkammarin runkkari, niin kuin kaikki miehet. 

Jotenkin huvittavan söpöä, kun peräkammarinpoika-AP kalastelee täältä jotain onanointifantasioita naisilta, ja hänelle vastailevat vain toiset peräkammarinpojat! :'D

Noo, jatkakaa vain, pojuset! Halvat huvit teillä...

Vierailija
14/36 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Mosku kirjoitti:

Jotenkin huvittavan söpöä, kun peräkammarinpoika-AP kalastelee täältä jotain onanointifantasioita naisilta, ja hänelle vastailevat vain toiset peräkammarinpojat! :'D

Noo, jatkakaa vain, pojuset! Halvat huvit teillä...

Ihan tiedoksesi neiti, en ole peräkammarin poika, vaan avoliitossa elävä nuori mies. Enkä kalastele onanointifantasioita. Mutta siinä kyllä olet oikeassa, että vain peräkammarin pojat ovat vastailleet. T: Ap

Vierailija
15/36 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 16v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yli 30 vuotiaana?

Ei kukaan noin vanhana nykyään. Mä menetin neitsyyteni jotain 14 vuotiaana yhen ihanan kaverin kannsa, se oli muistaakseni 16v. Mä en ollut sen eka, mut ei se mua haitannut.

Mä menetin neitsyyteni yksissä bileissä 13 vuotiaana, eikä musitaakseni ollut kiva kokemus...sattui ennemminkin

Vierailija
16/36 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään menettänyt. Odotan sitä oikeaa♥ vaikka välillä se on vaikeaa :s

N21

Vierailija
17/36 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppinen viehättävä nainen, hiomaton timantti.

Vierailija
18/36 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään menettänyt. Odotan sitä oikeaa♥ vaikka välillä se on vaikeaa :s

N21

Ei kannata odottaa liian kauan ;) T: m30v 

Vierailija
19/36 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se eka kerta aina sattuu, ei siitä nauti

Vierailija
20/36 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kolmekymppinen viehättävä nainen, hiomaton timantti.

En usko, ei kukaan kolmekymppinen "normaali" nainen ole enää neitsyt