Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä keinoilla olette saaneet miehen entiset lapset pois kuvioista?

Vierailija
17.10.2016 |

Alkavat häiritä jo liikaa elämää ja mieskin on samaa mieltä.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hghghghg kirjoitti:

Voin kyllä häpeäkseni tunnustaa kuuluvani näihin naisiin, jotka toivoo miehen lapsen katoavan maailmasta. Minulla on kaksi lasta, jotka asuvat kanssamme. Miehellä ja lapsella on välimatkaa yli 300km, äiti päätti muuttaa lapsen kanssa muualle.

Muutamia vuosia sitten kun aloimme seurustella, lapsi ramppasi täällä yhtenään. Isä elareiden lisäksi maksaa kaikki matkakulut. Kun lapsi tulee, kotimme ilmapiiri muuttuu kaikintavoin. Tämä vässykkä valittaa kokoajan, miten minun lapseni tekevät sitä ja tätä. Ovat saman ikäisiä. Olen sanonut lapsilleni, että ei tarvitse ottaa "jamia" mukaan kavereilleen. Lapsillani on oikeus olla kavereidensa kanssa ilman riippaa.

Lisäksi jamia kaivelee, että lapseni osaavat luistella, pelata fudista, parkourata, skeitata jne. Hän kun mieluiten pelaa tietokonepelejä.

Ilmapiirin kiristymisen vuoksi en viihdy kotona, minua ei haluta seksi, keskityn vain siihen että aika menisi nopeasti. Pysyn mahdollisimman paljon poissa kotoa. Viimeksi 2 viikon jamin kesälomasta lapseni olivat lätkäleirillä 5 päivää, kotona 2 päivää ja viikon isänsä kanssa mökillä.

Mies on tietysti huomannut tämän (että ollaan paljon pois ja minä olen vetäytynyt) ja ottaa jamia yhä harvemmin meille.

Toivon että jonain päivänä jättää tulematta. Yhteisiä lapsia meillä ei ole.

Ymmärrän täysin. Ei myöskään ole kenenkään (sinun, miehen, lapsiesi, Jamin) etu että tapaamiset tapahtuvat paikassa, jossa ilmapiiri jännittyy = kotonanne. Lapsenkin kannalta olisi parempi jos isä ja lapsi tapaisivat jossain muualla: hiihtokeskuksessa, kesämökillä, Lapin vaelluksella... Mieluusti myös ympäristössä, jossa tietokoneita ei ole.

Vierailija
42/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyydy toisten jämiin ja vajaisiin. Ota itsellesi lapseton mies, joka omistautuu 100% sinulle. Niitäkin on tarjolla. Käytetty on käytetty. Oli se sitten puoliso, auto tai vaatteet.

Itse en huolisi toisten rippeitä ja muruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vastenmielistä porukkaa täällä. Puhutte pienistä viattomista LAPSISTA joiden turvallinen ydinperhe on himonkiihkossa rikottu. Vielä isäkin heiltä otetaan pois vaikka aikaa baariharakalla ja lasten isukilla on yllin kyllin intiimihierontaan ja muuhun viinanhuuruiseen eloon. Häpeäisitte.

Vierailija
44/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vastenmielistä porukkaa täällä. Puhutte pienistä viattomista LAPSISTA joiden turvallinen ydinperhe on himonkiihkossa rikottu. Vielä isäkin heiltä otetaan pois vaikka aikaa baariharakalla ja lasten isukilla on yllin kyllin intiimihierontaan ja muuhun viinanhuuruiseen eloon. Häpeäisitte.

Ja tässä, naiset ja herrat, tyylipuhdas esimerkki Lapsen etu -puolustuskortin käytöstä.

Mitä tähän sun suosikkitermiisi baariharakkaan tulee, taitaa olla niin että niitä lapsia teini-iästå alkaen haaruksistaan sinkoavat starter wifet ovat niitä kouluttanattomia wt-baariharakoita. Kakkosvaimoksi otetaan fiksu, koulutettu ja usein vapaaehtoisesti lapseton nainen koska samaan lähiöperhehelvettiin ei haluta enää uudelleen.

Näin niinku kärjistäen, mutta sitähän sä haitkin?

Vierailija
45/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen ja kokemuksen mukaan äidit rikkovat ydinperheet hakemalla eroa sen jälkeen, kun ovat puolelle kylälle jakaneet persettä. "Kun ei ole enää tunteita, kun rakkaus kuoli", minäminäminä, lapsista viis.

Vierailija
46/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutte ikäänkuin ero johtuisi aina miehestä? Suurimman osan eroista panee vireille naiset.

Vierailija
47/64 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä, naiset ja herrat, tyylipuhdas esimerkki Lapsen etu -puolustuskortin käytöstä.

Mitä tähän sun suosikkitermiisi baariharakkaan tulee, taitaa olla niin että niitä lapsia teini-iästå alkaen haaruksistaan sinkoavat starter wifet ovat niitä kouluttanattomia wt-baariharakoita. Kakkosvaimoksi otetaan fiksu, koulutettu ja usein vapaaehtoisesti lapseton nainen koska samaan lähiöperhehelvettiin ei haluta enää uudelleen.

Usein on ensimmäinen vaimo kunnollinen, fiksu ja koulutettu ja mies lähtee juntin pubiruusun matkaan juopottelemaan. Pubiruusu tietää olevansa joka mittarilla huonompi ja yrittää katkaista miehen välit myös lapsiin koska vaimo on niin paha uhka.

Vierailija
48/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikimaailmassa huolisi miestä jolle omat lapset ovat häiriötekijä! Mutta sinulle: häivy itse kuvioista!

Vierailija
49/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskin miehen valitsemaan lapset tai minut. Valitsi minut.

niän mäkin tein

alkoi vituttaa kun sen kakarat - toinen yli parikymppinen ja toinen 16 v - ramppasi mihan luona koko ajan eikä halunneet mua sinne silloin kun olivat itse siellä

on oltu yhdessä jo nelisen vuotta ja suhde alkoi raviharrastuksesta ja noiden lasten takia yhteinen harrastuskin alkoi hiipua kun mies olisää ex-perheensä talutusnuorassa

sanoin sille että nyt tää loppuu ja se on joko minä tai entinen perhe eikä lapset saa hallita elämää

mies mietti ehkä minuutin ja valitsi minut eikä sen jälkeen oo tarvinnut sietää ex-lapsia ja nyt meille on tulossa omakin vauva joten ei ole syytäkään

Vierailija
50/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein on ensimmäinen vaimo kunnollinen, fiksu ja koulutettu ja mies lähtee juntin pubiruusun matkaan juopottelemaan. Pubiruusu tietää olevansa joka mittarilla huonompi ja yrittää katkaista miehen välit myös lapsiin koska vaimo on niin paha uhka.

Naulan kantaan!

Vierailija
51/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut, että lapset saavat käydä mutta niinä viikonloppuina ei harrasteta sitten seksiä. En tykkää hyshys-seksistä ja miehen isäroolin seuraaminen vie halut muutenkin.

Lapset eivät sitten enää käy kotonamme. Tapaavat isäänsä harvakseltaan leffassa jne.

Kyllä oot"hyvän"miehen valinnut..sut se laittaa jakoon myöhemmin,kun löytää taas uuden naisen:)ja niitähän riittää!muista,kun tämä

TULEEsinulle tapahtumaan.

Sen minkä taaksesi jätä,edestäsi löydät..

Vierailija
52/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vie lapsiparoilta isää :( Toisaalta jos isä on noin typerän lehmän vietävissä, tuskin lapset menettäisivät mitään.

Juuri näin.

Näissä ap:n kaltaisten naisten isä-lapsi -suhteiden tuhoamisaikeissa olisi nyt niiden miesasiamies-lassukoiden syytä ottaa asiat pöydälle ja V A A T I A, ettei isää ja lapsia saa missään nimessä erottaa kukaan paha äitipuoli, vaan isällä tulee olla oikeus pitää tiiviisti yhteyttä omiin lapsiinsa ja sopia lastensa äidin kanssa yhdessä yhteisten lastensa hoidosta! Siihen ei äitipuolella pidä olla mitään sanottavaa, ei varsinkaan, jos lapset ovat pääsääntöisesti heidän äidillään. Lapsilla on OIKEUS  O M I I N  VANHEMPIIN!

Hävytön nainen on se, joka kiristää isän luopumaan lastensa kanssa olemisesta!!!

Isät herätys!!!  Älkää suostuko näiden naikkosten kiristettäväksi ja manipuloitaviksi teidän OMIEN lastenne takia!!! Ajatelkaa niitä lapsia!!! Syyttömiä he ovat mihinkään naisenne mustasukkaiseen omistushaluun, saati siihen, että te isät olette joutuneet perheestänne eroon!!! Lapsella on oikeus omaan isään ja omaan äitiin!

Jos mahdollista, ja tajuatte tehneenne virheen lähtiessänne jonkun muun naisen mukaan, palatkaa takaisin ja korjatkaa OMA perheenne!

Kyllä se on niin, että mies ihan itse valitsee lastensa hylkäämisen, jos valitsee. Jos baariharakka menee lasten edelle tärkeysjärjestyksessä, niin näin se on. Aikuinen ihminen tekee omia valintojaan.

Vierailija
53/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani käy isällään ja on siellä muutama sisaruspuoli. Ei oo pahaa sanonut heidän perheestään. Ei edes isänsä vaimosta.

Vierailija
54/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mies joka huolehtii ja tapaa myös ne lapset jotka jäivät avioerosta lasten äidille. Siihen ei vaikuta mitä nykyinen vaimo sanoo tai sitten se on ero.

Vierailija
55/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani käy isällään ja on siellä muutama sisaruspuoli. Ei oo pahaa sanonut heidän perheestään. Ei edes isänsä vaimosta.

Isänsä oli pitkällä matkalla niin isän vaimo viestitti että saa ....... käydä heillä. Tekstaillaan ja välillä soitellaan silloin tällöin. Hän ei oo syypää meidän eroon. Miksi vihaisin?

Vierailija
56/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin miehestä jonka ex-vaimo sabotoi jatkuvasti meidän elämää. Lapsi oli hyvin tervetullut mutta en kestänyt sitä showta mitä siihen liittyi. Vika ei ollut lapsessa vaan miehessä jota ei lapsi kiinnostanut kuten ei myöskään lapsen äitiä. Helpottunut olo on.

Nyt kyllä käy todella sääliksi sitä lasta, jos hänestä ei välitä oma isä eikä äiti,  äitipuolesta nyt puhumattakaan.... 

Vierailija
57/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että helvetissä tulee olemaan tungosta.

Vierailija
58/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskin miehen valitsemaan lapset tai minut. Valitsi minut.

niän mäkin tein

alkoi vituttaa kun sen kakarat - toinen yli parikymppinen ja toinen 16 v - ramppasi mihan luona koko ajan eikä halunneet mua sinne silloin kun olivat itse siellä

on oltu yhdessä jo nelisen vuotta ja suhde alkoi raviharrastuksesta ja noiden lasten takia yhteinen harrastuskin alkoi hiipua kun mies olisää ex-perheensä talutusnuorassa

sanoin sille että nyt tää loppuu ja se on joko minä tai entinen perhe eikä lapset saa hallita elämää

mies mietti ehkä minuutin ja valitsi minut eikä sen jälkeen oo tarvinnut sietää ex-lapsia ja nyt meille on tulossa omakin vauva joten ei ole syytäkään

Kuulostatte molemmat aivovammaisilta. Sääli lapsianne.

Vierailija
59/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota käytettyä miestä, niin ei ole tuollaisia ongelmia. Uusia valmistuu kaikenaikaa. Valitset vain niistä sopivimman.

Vierailija
60/64 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä provossa on virheellinen ilmaisu. Mies, joka ei lapsistaan välitä, ei ole mies.