Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä keinoilla olette saaneet miehen entiset lapset pois kuvioista?

Vierailija
17.10.2016 |

Alkavat häiritä jo liikaa elämää ja mieskin on samaa mieltä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
22/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on syytä jättää emakko joka häiriintyy lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä baariharakoita. Mitäs sitten kun teidän kuuma huuma on ohi ja lapsiin on katkaistu välit? On meinaan ukkeli aika yksin ja ihan omaa syytä. Ja sinä harakka palaat kilo pakkelia naamassa sinne pikkukylän paikalliseen tuijottamaan siiderilasin pohjaa. Sinne mistä tulitkin.

Vierailija
24/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vie lapsiparoilta isää :( Toisaalta jos isä on noin typerän lehmän vietävissä, tuskin lapset menettäisivät mitään.

Juuri näin.

Näissä ap:n kaltaisten naisten isä-lapsi -suhteiden tuhoamisaikeissa olisi nyt niiden miesasiamies-lassukoiden syytä ottaa asiat pöydälle ja V A A T I A, ettei isää ja lapsia saa missään nimessä erottaa kukaan paha äitipuoli, vaan isällä tulee olla oikeus pitää tiiviisti yhteyttä omiin lapsiinsa ja sopia lastensa äidin kanssa yhdessä yhteisten lastensa hoidosta! Siihen ei äitipuolella pidä olla mitään sanottavaa, ei varsinkaan, jos lapset ovat pääsääntöisesti heidän äidillään. Lapsilla on OIKEUS  O M I I N  VANHEMPIIN!

Hävytön nainen on se, joka kiristää isän luopumaan lastensa kanssa olemisesta!!!

Isät herätys!!!  Älkää suostuko näiden naikkosten kiristettäväksi ja manipuloitaviksi teidän OMIEN lastenne takia!!! Ajatelkaa niitä lapsia!!! Syyttömiä he ovat mihinkään naisenne mustasukkaiseen omistushaluun, saati siihen, että te isät olette joutuneet perheestänne eroon!!! Lapsella on oikeus omaan isään ja omaan äitiin!

Jos mahdollista, ja tajuatte tehneenne virheen lähtiessänne jonkun muun naisen mukaan, palatkaa takaisin ja korjatkaa OMA perheenne!

Vierailija
25/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut, että lapset saavat käydä mutta niinä viikonloppuina ei harrasteta sitten seksiä. En tykkää hyshys-seksistä ja miehen isäroolin seuraaminen vie halut muutenkin.

Lapset eivät sitten enää käy kotonamme. Tapaavat isäänsä harvakseltaan leffassa jne.

Tämä on kyllä hyvä! Nostan hattua kekseliäisyydesta :D

Vierailija
26/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies valitsee lapset, jos tulee valintatilanne.

Yllättävän moni valitsee lapsensa. Nainen jää ulkopuolelle.

Vierailija
27/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuttu mies valitsi lapsen. Lapsia oli kahden naisen kanssa ja jälkimmäinen nainen kohteli epäreilusti edellisen liiton lasta. Nainen sai mennä.

Vierailija
28/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskemällä pennun osallistua kotitöihin,pitää kiinni nukkumaanmenoajoista yms. Alkaa teiniä virittää ja pysyy mielummin himassaan.

Vierailija
29/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskemällä pennun osallistua kotitöihin,pitää kiinni nukkumaanmenoajoista yms. Alkaa teiniä virittää ja pysyy mielummin himassaan.

Siis vituttaa:)

Vierailija
30/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut, että lapset saavat käydä mutta niinä viikonloppuina ei harrasteta sitten seksiä. En tykkää hyshys-seksistä ja miehen isäroolin seuraaminen vie halut muutenkin.

Lapset eivät sitten enää käy kotonamme. Tapaavat isäänsä harvakseltaan leffassa jne.

Tuossapa onkin miehelle hyvä syy vetää tuo nainen kiristyksestä häränsavuille! Hei mies, se nainen kiristää sua seksillä! Oliko exä SITTENKI PAREMPI? Eikö kannattaisi miehen miettiä paluuta OMAN perheensä luo, jos vaikka saisi suhteensa korjattua? Ei ole lainkaan tavatonta, että mies hylkääkin sen itseään täynnä olevan, ylpeän ja mustasukkaisen naikkosen ja palaa oman vaimonsa luo, jonne hän oikeasti kuuluukin! 

Miehet, näettekö, että ne teidän uudet "valtauksenne" (hmm, kuka valtasikaan kenet?)  ovat seksillä kiristäviä ja lapsistanne mustasukkaisia naisia! Jos yhtään tuntuu, että teitte väärän valinnan, niin toimikaa!

Vierailija
31/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies valitsee lapset, jos tulee valintatilanne.

Yllättävän moni valitsee lapsensa. Nainen jää ulkopuolelle.

En tiedä yhtäkään. Naisen valinneita tiedän useita.

Vierailija
32/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lapset nopeasti ymmärtävät, etteivät ole tervetulleita. Ja kun olette ilmeisesti samaa mieltä, eikö isä voi kertoa lasten äidille, ettei ole kiinnostunut lapsiaan tapaamaan enää? Samalla hyvä ilmoittaa miehen vanhemmille ja muulle suvulle asiasta.

Voiko mies siirtää omaisuutensa ap:n nimiin, niin lapset eivät peri mitään?

Valtio ainakin perii aika kivan osuuden, jos aikuiset ihmiset alkavat siirrellä omaisuuttaan toisilleen.

Ottakaa ero, osituksen avulla voi siirtää omaisuutta verottomasti. Sitten voi taas mennä naimisiin, avioehdolla suojaten ensimmäisessä erossa saatu omaisuus jne.

Vierailija
33/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtanet olla ylpeä itsestäsi. No, karma is a bitch, eli sitä odotellessa.

Aikaansaamattomat vässykät odottelee jonkun "karman" tasaavan nallekarkit elämässä. Me aikaansaavat taas päätämme mitä haluamme ja otamme sen. Mä päätin, että haluan tämän miehen mutta en halua nähdä sen kakaroita - ja katsopas, myös sain mitä halusin. Näin yksinkertaista. Olen hyvin ylpeä itsestäni ja tyytyväinen lopputulokseen sekä yhteiseen elämäämme. Mies saa edelleen nähdä lapsia kun tykkää, mutta ei enää kotonamme. Lapset saavat nähdä isäänsä ilman että pyörittelen silmiäni ja huokailen (en pidä lapsista). Mies sai kaipaamansa intohimoisen parisuhteen ja yli vuosikymmenen kuivan kauden jälkeen säännöllistä seksiä. JA edelleen nähdä lapsiaan. Kaikki voittavat!

Vierailija
34/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö. Käykö tosiaan jonkun _lapset_ mielen ja ilmeisesti itsetunnon päälle noin. Musta on ihanaa kun miehen lapset juoksee suoraan syliin halaamaan kun ovat meillä. Yks suuremmista iloista, rakkauden ja hyväksynnän osoituksista mitä voi olla.

Jos olet noin keskenkasvuinen niin vaihda miestä.

Vierailija
35/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottava puoliso olet, ettenkö sanoisi.

Vierailija
36/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeni oon tehnyt ettei mies tapaisi sitä äpärää. Raivarit joka kerta kun meinaa olla kuvioissa. Onnekseni huomasin että mies on paska isä jota ei oikeasti kiinnosta tytär ja näkee häntä noin 4kertaa vuodessa. 4kertaa liikaa minun mielestä. Tytär on onneksi aika mulkku myös jota ei edes huvita nähdä. Painolasti ehdottomasti.

Vierailija
37/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossapa onkin miehelle hyvä syy vetää tuo nainen kiristyksestä häränsavuille! Hei mies, se nainen kiristää sua seksillä! Oliko exä SITTENKI PAREMPI? Eikö kannattaisi miehen miettiä paluuta OMAN perheensä luo, jos vaikka saisi suhteensa korjattua? Ei ole lainkaan tavatonta, että mies hylkääkin sen itseään täynnä olevan, ylpeän ja mustasukkaisen naikkosen ja palaa oman vaimonsa luo, jonne hän oikeasti kuuluukin! 

Miehet, näettekö, että ne teidän uudet "valtauksenne" (hmm, kuka valtasikaan kenet?)  ovat seksillä kiristäviä ja lapsistanne mustasukkaisia naisia! Jos yhtään tuntuu, että teitte väärän valinnan, niin toimikaa!

Hyvä fantasia. Pidä toi! 😜

Totuuden nimissä: kuten Sami Saarikin laulaa"Eteenpäin, eteenpäin, elämän mieli on näin". Harvapa mies haluaa palata enää kärttyisän seksiä pihtaavan vanhentuneen eukkonsa luo, saatuaan tilanteen jossa ei tarvitse enää leikkiä perhe-elämää 24/7. Saa nuoren hehkeän rakastajattaren ja poimia lasten kanssa rusinat pullasta: nähdä heitä kivoina yksittäisinä keikkoina sen sijaan että joutuisi kuskaamaan harkkoihin ja potkimaan aamuisin ylös sängystä. Niin iso win-win että kukapa valitsisi toisin?

Vierailija
38/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä häpeäkseni tunnustaa kuuluvani näihin naisiin, jotka toivoo miehen lapsen katoavan maailmasta. Minulla on kaksi lasta, jotka asuvat kanssamme. Miehellä ja lapsella on välimatkaa yli 300km, äiti päätti muuttaa lapsen kanssa muualle.

Muutamia vuosia sitten kun aloimme seurustella, lapsi ramppasi täällä yhtenään. Isä elareiden lisäksi maksaa kaikki matkakulut. Kun lapsi tulee, kotimme ilmapiiri muuttuu kaikintavoin. Tämä vässykkä valittaa kokoajan, miten minun lapseni tekevät sitä ja tätä. Ovat saman ikäisiä. Olen sanonut lapsilleni, että ei tarvitse ottaa "jamia" mukaan kavereilleen. Lapsillani on oikeus olla kavereidensa kanssa ilman riippaa.

Lisäksi jamia kaivelee, että lapseni osaavat luistella, pelata fudista, parkourata, skeitata jne. Hän kun mieluiten pelaa tietokonepelejä.

Ilmapiirin kiristymisen vuoksi en viihdy kotona, minua ei haluta seksi, keskityn vain siihen että aika menisi nopeasti. Pysyn mahdollisimman paljon poissa kotoa. Viimeksi 2 viikon jamin kesälomasta lapseni olivat lätkäleirillä 5 päivää, kotona 2 päivää ja viikon isänsä kanssa mökillä.

Mies on tietysti huomannut tämän (että ollaan paljon pois ja minä olen vetäytynyt) ja ottaa jamia yhä harvemmin meille.

Toivon että jonain päivänä jättää tulematta. Yhteisiä lapsia meillä ei ole.

Vierailija
39/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin miehestä jonka ex-vaimo sabotoi jatkuvasti meidän elämää. Lapsi oli hyvin tervetullut mutta en kestänyt sitä showta mitä siihen liittyi. Vika ei ollut lapsessa vaan miehessä jota ei lapsi kiinnostanut kuten ei myöskään lapsen äitiä. Helpottunut olo on.

Vierailija
40/64 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hghghghg kirjoitti:

Voin kyllä häpeäkseni tunnustaa kuuluvani näihin naisiin, jotka toivoo miehen lapsen katoavan maailmasta. Minulla on kaksi lasta, jotka asuvat kanssamme. Miehellä ja lapsella on välimatkaa yli 300km, äiti päätti muuttaa lapsen kanssa muualle.

Muutamia vuosia sitten kun aloimme seurustella, lapsi ramppasi täällä yhtenään. Isä elareiden lisäksi maksaa kaikki matkakulut. Kun lapsi tulee, kotimme ilmapiiri muuttuu kaikintavoin. Tämä vässykkä valittaa kokoajan, miten minun lapseni tekevät sitä ja tätä. Ovat saman ikäisiä. Olen sanonut lapsilleni, että ei tarvitse ottaa "jamia" mukaan kavereilleen. Lapsillani on oikeus olla kavereidensa kanssa ilman riippaa.

Lisäksi jamia kaivelee, että lapseni osaavat luistella, pelata fudista, parkourata, skeitata jne. Hän kun mieluiten pelaa tietokonepelejä.

Ilmapiirin kiristymisen vuoksi en viihdy kotona, minua ei haluta seksi, keskityn vain siihen että aika menisi nopeasti. Pysyn mahdollisimman paljon poissa kotoa. Viimeksi 2 viikon jamin kesälomasta lapseni olivat lätkäleirillä 5 päivää, kotona 2 päivää ja viikon isänsä kanssa mökillä.

Mies on tietysti huomannut tämän (että ollaan paljon pois ja minä olen vetäytynyt) ja ottaa jamia yhä harvemmin meille.

Toivon että jonain päivänä jättää tulematta. Yhteisiä lapsia meillä ei ole.

Näin meilläkin oli. Ero oli helpotus kaikin tavoin. Ei enää tarvitse kuunnella miten toisen lapsi naukuu nurkissa.