Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustin yrityksen, nyt vakuutus- ja muut myyjät soittelevat jatkuvasti.

Vierailija
17.10.2016 |

Onneksi tajusin laittaa tietoihin prepaid-numeron. Loppuuko tämä koskaan? Mitä jos tarvitsen julkisen numeron yritystoimintaa varten? Piinaako ne minua sitten siihenkin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä vähitellen rauhoittuu. Ole varovainen niiden "tarkistan vain yhteystiedot" -puheluiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastannut. Tiesin siis, ettei ne asiakkaitakaan ole jotka soittelevat. Silloin hankalampi olla vastaamatta.

Älä vaan sitten mene lankaan mihinkään päivitetäänkö tai listataanko yhteystietosi juttuihin. Täyttä kusetusta ja eroon ei pääse.

Vierailija
4/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden duuni. Niiden työ on myydä sulle vakuutuksia, sun duuni on myydä sun asiakkaille sun tuotteita/palveluita.

Onko sun myyntityö sun asiakkaille mielestäsi ärsyttävää ja kusetusta?

Vierailija
5/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niiden duuni. Niiden työ on myydä sulle vakuutuksia, sun duuni on myydä sun asiakkaille sun tuotteita/palveluita.

Onko sun myyntityö sun asiakkaille mielestäsi ärsyttävää ja kusetusta?

Sillä on iso ero tarviiko kohde sitä tuotetta vai ei. Nuo ovat huojaamista, ei myymistä. Uusi yrittäjä, joten helposti huijattavissa.

Vierailija
6/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tyyppi te-keskuksessa, jonka kanssa yrityspapereita täytin, sanoi, että tuohon ja tuohon älä laita tietoja, kun sitten alkaa ne vakuutus sun muut ihmiset soitteleen.

Vähän kukaan sitten soittelikaan. Kirjeenä tuli enemmän tarjouksia.

Vierailija
7/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ollakin niin, että neuvoi laittamaan ruksit joihinkin kohtiin, joilla pystyi estämään noita puheluita.

- kutonen

Vierailija
8/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo vielä kukaan soittanut.

Vierailija
9/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma. Ahneella on paskainen loppu.

Vierailija
10/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä vähitellen rauhoittuu. Ole varovainen niiden "tarkistan vain yhteystiedot" -puheluiden kanssa.

Näihin puheluihin voi selkeästi sanoa, että en halua maksaa tämän puhelun perusteella mistään mitään, mutta kirjallisia tarjouksia otan vastaan. Yhteystiedothan kysyjällä jo onkin, tai ainakin pitäisi olla...

Itselleni ei - kummallista kyllä - ole tullut ensimmäistäkään tarjousta tältä porukalta, kun olen ilmoittanut että tarjoukset voi laittaa postissa tulemaan tutustuttavaksi.

Ja kyllä, ne puhelut vähenevät jossain vaiheessa. Ilmeisesti ovat uusien yrittäjien kimpussa enimmäkseen. Harvakseltaan näitä tulee edelleenkin, mutta ei ollenkaan sitä tahtia kuin ihan alkumetreillä.

Vierailija
11/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin puheluihin voi selkeästi sanoa, että en halua maksaa tämän puhelun perusteella mistään mitään, mutta kirjallisia tarjouksia otan vastaan. Yhteystiedothan kysyjällä jo onkin, tai ainakin pitäisi olla...

Itselleni ei - kummallista kyllä - ole tullut ensimmäistäkään tarjousta tältä porukalta, kun olen ilmoittanut että tarjoukset voi laittaa postissa tulemaan tutustuttavaksi.

Ja kyllä, ne puhelut vähenevät jossain vaiheessa. Ilmeisesti ovat uusien yrittäjien kimpussa enimmäkseen. Harvakseltaan näitä tulee edelleenkin, mutta ei ollenkaan sitä tahtia kuin ihan alkumetreillä.

Minä luulin ensimmäisen yhteystietojen kyselijän olevan jostain virallisesta reksiteristä, tyylin että olen unohtanut jotain oleellista perustamispapereista. Siksi sanelin kiltisti yhteystiedot ja mitä muuta kysyttiin, kunnes jossain vaiheessa puhelua tajusin kysyä onko tämä nyt jotain maksullista. Sen jälkeen kyllä opin heti aluksi kysymään, onko kyse jostain maksullisesta, ja jos (kun) oli, sanoin heti etten ole kiinnostunut. 

Vierailija
12/12 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavina vuosina voi kyllä noihin jo vastata kysymällä, että olinkos minä jo teidän asiakkaan ne. Ja kun vastaus on, että ei, siihen vastaat vain, että hyvä. Pidetään se tilanne. Kiitokset soitosta ja hyvää päivänjatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi