Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tulee sota, mikä on suurin pelkosi?

Vierailija
17.10.2016 |

Eli mikä olisi sinulle pahin pelko? Jos on joku muu, niin kerro sekin.

Jos tulee sota, mikä on suurin pelkosi?

Vaihtoehdot

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää: jos valloittaja aloittaisi järjestelmällisen raiskaamisen, siinä ei mitkään jälkiehkäisytabletit apteekeissa riittäisi. (Varsinkin kun täydennyksiä ei sodan takia olisi saatu)

Ei varmaan riittäisi kapasiteettia abortteihinkaan läheskään tarpeeksi. Moni synnyttäisi valloittajan lapsen. Nöinköhän kävi Berliinissäkin aikoinaan.

Luepa Kroatian sodasta. "Vangittuja (kroaatti)naisia raiskattiin monta kertaa päivässä monen kuukauden ajan. Raiskausten tarkoitus oli tehdä uhri raskaaksi, mikä kuului serbien harjoittamaan nöyryytyspolitiikkaan."

Vierailija
62/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää: jos valloittaja aloittaisi järjestelmällisen raiskaamisen, siinä ei mitkään jälkiehkäisytabletit apteekeissa riittäisi. (Varsinkin kun täydennyksiä ei sodan takia olisi saatu)

Ei varmaan riittäisi kapasiteettia abortteihinkaan läheskään tarpeeksi. Moni synnyttäisi valloittajan lapsen. Nöinköhän kävi Berliinissäkin aikoinaan.

Luepa Kroatian sodasta. "Vangittuja (kroaatti)naisia raiskattiin monta kertaa päivässä monen kuukauden ajan. Raiskausten tarkoitus oli tehdä uhri raskaaksi, mikä kuului serbien harjoittamaan nöyryytyspolitiikkaan."

http://www.friatider.se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi oli viimeksi sodassa koska oli liittoutunut ja tehnyt sopimuksia natsi-Saksan kanssa. Ei Neuvostoliitto muuten Suomeen olisi hyökännyt eikä alueluovutusvaatimuksia esittänyt. Sodassa olivat,näin pelkistetysti ja vertauskuvallisesti sanoen, hakaristi ja sirppi&vasara,myöhemmin mukaan tuli Amerikka ja selvitti tilanteen . Muut tulivat sodan kestäessä  vain vedetyksi siihen mukaan. Ainutlaatuinen tilanne Euroopan historiassa-ei tule toistumaan.

Vierailija
64/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on nöyryyttää raiskaamalla. Lienee kyse kostosta viholliselle vai mistä.

Vierailija
65/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 puhut ihan hassuja. Suomi ei ollut liittoutunut talvisodan syttyessä kenenkään kanssa.

Kyllä se naapuri sieltä vaan hyökkäsi.

Vierailija
66/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että häviämme taas. Voitamme lähinaapureistamme vain Islannin. Emme sitäkäön, jos Nato tulee apuun.

Emme hävinneet mutta emme liioin voittaneetkaan. Saksassa raiskattiin miljoonia naisia, mutta miten suomessa?

Vierailija
67/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan mikään koska olen muutenkin niin yksinäinen että kenenkään muun puolta ei tarvitsepelätä. Muutenkin sota olisi siinä mielessä hyvä että saisi kuolla siellä eikä tarvitsisi näyttää muille että teki itsemurhan koska masentunut olen. Toisaalta minulle sodassa kuoleminen ei ehkä olisi niin varmaa sillä olen lääkintämies koulutukseltani :(

Itselläni on oikeastaan aika sama tilanne. Jos sota syttyisi, niin itse en rintamalle joutuisi, koska olen sivari. Minulla ei ole veljiä, vaan sisko, joten sieltäkään ei rintamalle mentäisi. Isäni on liian vanha rintamalle ja äitini luonnollisesti ei menisi myöskään. He asuvat myös sellaisella alueella, johon iskuja ei ole odotettavissa.

Kavereita toki sotaan lähtisi, mutta ei minulla ole niin läheistä sidettä yhteenkään kaveriini, että murehtisin heidän kohtaloaan ongelmaksi asti. Tietenkään se ei hyvältä tuntuisi jos heille jotain kävisi, mutta elämä jatkuu.

Kuvitteletko, että sivarina vain mellestäisit naisten joukossa? Ei todellakaan miinanpolkijan hommaan ensimmäisenä.

Vierailija
68/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloitus on saanut alapeukkuja. Ettekö pidä sotaa mahdollisena? Kyllä tänne on vähintään kerran vuosisadassa tultu. Mikä muka nyt estäisi?

Sodat vähenevät jatkuvasti ja internetin myötä on odotettavissa, että tahti vain kiihtyy. Vaikea syöttää propagandaa jos voi itse jutella muualla asuvien ihmisten kanssa.

Brittiläinen tutkimuslaitos International Institute for Strategic Studies laskee, että maailmassa on meneillään aiempaa vähemmän aseellisia konflikteja mutta ne vaativat aiempaa enemmän kuolonuhreja.

Vierailija
69/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se raiskaaminen on ilmeisesti sodassa yleensä tehty alistamismielessä. Ei huvikseen ja himoissa.

usein totta, mutta kyllä tyhjennys naiseen tuntuu hyvältäkin.

Vierailija
70/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittamatut ja tsuvakki/vihervasemmistolaiset eturintamaan kahden tulen väliin siten että vihollinen edessä ja omat takana pitävät huolen ettei askeltakaan oteta takaisin tai piilotella. 

Tämä olisi jo suuri voitto Suomelle ja maa vahvistuisi lyömättömäksi vahvassa isänmaallisessa hengessä kun lietteestä olisi päästy eroon.

Vierailija
71/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

64 puhut ihan hassuja. Suomi ei ollut liittoutunut talvisodan syttyessä kenenkään kanssa.

Kyllä se naapuri sieltä vaan hyökkäsi.

No,mitä nyt oli esim.  se salainen sukellusvenesopimus tehty jo vuonna 1933 ja vähän koulutettu lentäjiä Saksassa yms. puolustusyhteistyötä tehty  nousevan 'Kolmannen valtakunnan' kanssa. Eipä olisi Saksa saanut sukellusveneasettaan niin nopeasti testattua ja valmiiksi ja iskukykyisiksi.  ilman liittolaismaidensa ( tässä tapauksessa Hollannin ja Suomen) apua.

Kun prototyypit oli rauhallisten  aluevesirajojemme  sisällä testattu,lahjoitti Adolf ne 'sota-apuna' Suomelle.

Crichton Wulffin telakan  laivanrakennuskonepajalla Turussa  ne muuten rakennettiin . Saksalaisten teknisellä johdollapa tietenkin...

(Historia on mielenkiintoista...)

Vierailija
72/72 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittamatut ja tsuvakki/vihervasemmistolaiset eturintamaan kahden tulen väliin siten että vihollinen edessä ja omat takana pitävät huolen ettei askeltakaan oteta takaisin tai piilotella. 

Tämä olisi jo suuri voitto Suomelle ja maa vahvistuisi lyömättömäksi vahvassa isänmaallisessa hengessä kun lietteestä olisi päästy eroon.

Liete ???