Jos tulee sota, mikä on suurin pelkosi?
Eli mikä olisi sinulle pahin pelko? Jos on joku muu, niin kerro sekin.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rajat laitetaan kiinni ensimmäisenä ennen kuin tavis edes huomaa sodan syttyneen.
Ihan yksikin esimerkki riittää, kiitos. Tältä vuosituhannelta, tietenkin.
Kehittynyt sivistysvaltio sulkee ensimmäisenä rajansa. Sellaiseen maahan ei ole hyökätty tällä vuosituhannella.
Ei oikeastaan mikään koska olen muutenkin niin yksinäinen että kenenkään muun puolta ei tarvitsepelätä. Muutenkin sota olisi siinä mielessä hyvä että saisi kuolla siellä eikä tarvitsisi näyttää muille että teki itsemurhan koska masentunut olen. Toisaalta minulle sodassa kuoleminen ei ehkä olisi niin varmaa sillä olen lääkintämies koulutukseltani :(
Eihän noissa ole edes hyviä vaihtoehtoja. Itse pelkään eniten sitä, että en saa tietoa sodan alkamisesta riittävän aikaisin, jotta ehtisin kadota maasta riittävän kauas.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan mikään koska olen muutenkin niin yksinäinen että kenenkään muun puolta ei tarvitsepelätä. Muutenkin sota olisi siinä mielessä hyvä että saisi kuolla siellä eikä tarvitsisi näyttää muille että teki itsemurhan koska masentunut olen. Toisaalta minulle sodassa kuoleminen ei ehkä olisi niin varmaa sillä olen lääkintämies koulutukseltani :(
Itselläni on oikeastaan aika sama tilanne. Jos sota syttyisi, niin itse en rintamalle joutuisi, koska olen sivari. Minulla ei ole veljiä, vaan sisko, joten sieltäkään ei rintamalle mentäisi. Isäni on liian vanha rintamalle ja äitini luonnollisesti ei menisi myöskään. He asuvat myös sellaisella alueella, johon iskuja ei ole odotettavissa.
Kavereita toki sotaan lähtisi, mutta ei minulla ole niin läheistä sidettä yhteenkään kaveriini, että murehtisin heidän kohtaloaan ongelmaksi asti. Tietenkään se ei hyvältä tuntuisi jos heille jotain kävisi, mutta elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti: