Siis mikä siinä Robinissa oikein saa suomalaiset eukot syttymään?
Laiha, kapeanaamainen, matalaotsainen ja ylipirteä kakara..
Kommentit (54)
Hyvän näköinen nuori mies. Mä en pidä ison kokoisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Sua ei kiinnostas pätkääkään jos Robinia muistuttava tavis tulis kadulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ominaisuuksia joita keskivartalolihavasta suomalaisesta nyrpeästä ukosta ei liiemmin löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei kiinnostas pätkääkään jos Robinia muistuttava tavis tulis kadulla vastaan.
Itseasiassa baarissa on tullut vastaan. Ja kovasti on kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti poikahan tuo on. En ihmettele, että teinitytöt tykkäävät. Lisäksi vaikuttaa vielä jalat maassa olevalta. Lapseni ystävä on aikalailla samannäköinen ja kyllä hänen ympärillään on tyttöjä pyörinyt pitkään, ja pettymys oli monelle suurelle, kun löysi tyttöystävän.
Status ja raha. Mikäs muukaan suomalaista naista kiinnostaisi?
Robin on ihan söpö vielä, voisin kuvitella panevani häntä pyllyyn. Muutamassa vuodessa varmaankin jo näyttää sellaiselta, ettei enää saisi kaluani kovaksi.
Karisma, posiitiivinen energia ja onhan Robin todella komea ja hyväkäytöksinen.
Ihana, hurmaava, hyväkäytöksinen, rehellisen ja avoimen kuvan itsestään antava nuorimies. Ja hyvännäköinenkin. Sytyttää ainakin minut vaikka on nuorimman siskoni kanssa samanikäinen. <3
Jos Robin ei olis tunnettu niin enhän mä siitä mitään tietäis. Mutta kun on niin toki häneen on "tutustunut" ja vaikuttaa todella mukavalta tyypiltä ja onhan se hyvännäköinen ja varmasti vielä upeampi näky vähän vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Taisit vahingossa kuvata omat piirteesi?
Minä en miehenä ihmettele lainkaan. On kuitenkin keskivertoa paremman näköinen, pankkitili tuskin on ihan tyhjillään, julkisuus lienee vain plussaa.
Miehille tuntuu olevan kova paikka hyväksyä,että Robin herättää kiinnostusta myös muillakin kuin valtaan liittyvillä ominaisuuksilla. Ehkä siksi,kun se on ainut asia minkä hekin yrittäessään voisivat saavuttaa. Robinin persoonaa ja ulkonäköä eivät.
Se on helvetin hyvännäköinen, toisin kuin rupsahtaneet 30+ ukkelit.
Joko Robinilla on poikkis?
T: Nico 17wee
Raha ja julkisuus. Eikai muuten ketään kiinnosta ylimielinen tyttöilijä, paitsi homoja.
Vierailija kirjoitti:
Se on helvetin hyvännäköinen, toisin kuin rupsahtaneet 30+ ukkelit.
Takaisin demille siitä, teiniritsa.
Huvittavaa, että keski-ikäiset palstatantat on matto märkänä jostain kakarasta.
Sellaista kaksinaismoralismia taas.
Money, Money,Money...money