Miten ehdotan vaimolle?
Haluaisin antaa luvan vaimolleni harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. Itseäni se kiihottaa. Miten aloittaisin keskustelun aiheesta?
Kommentit (23)
Riippuu, kuinka avarakatseinen naisesi on ja ymmärtääkö hän ylipäätään ihmisen seksuaalisuutta. Vai onko yksi näistä, jotka hokevat sokeana yksiavioisuuden olevan sama asia kuin rakkaus. Ihmisen seksuaalisuus on laaja käsite ja sitä voi ja saa ilmaista eri tavoin. Hyvin harvalla se sisin seksuaalisuus on millään muotoa yksiavioinen vaan se pakotetaan yksiavioiseksi ihan sosiaalisten paineiden alla. Ihminen voi rakastaa ja nauttia seksistä ja seksuaalisuudesta myös toisen ihmisen kanssa.
Tunnen useita pareja, joilla on hyvin pitkä liitto takana ja on harrastettu esim. parinvaihtoa tai käydään lomilla swingers klubeilla. Tämä on lisännyt liiton luottoa ja kestoa, koska on voitu kokea yhdessä ja tiedetään, että voi olla suhteessa haluistaan täysin avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En innostuisi yhtään tälläisestä ehdotuksesta ja koen että luottamus ja niin sanottu maku menisi toiseen. Tulisi tunne että en tunnekaan häntä olenkaan.
Olen nähnyt läheltä muutaman tälläistä suhteita, että pitkän liiton kanssa päätetään olla myös muiden kanssa, ero tullut viimeistään vuosi tästä kokeilusta.
En ole tiukkis yhtään mutta avoin suhde ei kuulu parisuhteeseen enkä ikinä itse lähtisi sellaiseen.Mikä siinä eniten hiertää?
Koska näin isot asiat pitäisi ehdottomasti keskustella ennen vakavaa sitoutumista ( avioliittoa/lapsia) että onko jommalla kummalla tarvetta tälläiseen. Ihan ensiksikin.
Tuntisin itseni ainakin huijatuksi.
Lisäksi varsinkin lapsiperheessä pidän aika härskinä sitä että jätetään lapset hoitoon tms jotta päästään harrastamaan tälläistä aktiviteetteja.
Viimeiseksi, jos miehesi/vaimosi sinua oikeasti rakastaa ei hän tyrkkää sinua panemaan vieraita siksi että se kiihottaa häntä.
Sitten, nämä jutut eivät ikinä toimi ilman että joku kehittää johonkin suuntaa tunnesidettä. Ja yleensä se menee niin että se idiootti ukko jää lehdelle soittelemaan kun vaimo huomaakin pitävänsä naisista/vieraalla miehellä on isompi/ottaa enemmän huomioon jne.
Kyllä on jeesustelun maailmanennätys taas lähellä.
"Härskiä jättää lapset hoitoon" - lasten saannin jälkeenkö ei saa koskaan laittaa omaa parisuhdetta lasten edelle yhdeksi illaksi? Vai sinä tai kenties raamattu, määrittää miten sitä parisuhdetta saa soveliaasti hoitaa?
"Nämä jutut" toimivat ilman tunnesidettä ihan laajassa mittakaavassa joka ikinen päivä. Tiedätkö edes, kuinka paljon esimerkiksi swingers klubeja on ja kuinka niissä käy ihan tavallisia pariskuntia? Tiesitkö, että useassa maassa on näille ihan yhdistykset ja jopa jäsenet?
Itsellä sama fantasia kuin ap:llä, mutta en näe asiaa niin, että olisin aisankannattaja. Tässä fantasiassa tuo mie olisi jotenkin alistettu, mutta itse en koe/haluaisi olla alistettu. Ajattelen asiaa vain niin, että vaimoni pääsisi pitämään hauskaa ja vastavuroisesti minä voisin käydä pitämässä hauskaa (ihan totta tämä ei ole siis motiivi, että minä pääsisin vieraisiin).
Toinen vaihtoehto olisi, että minä etsisin sopivan miehen jota pyytäisin panemaan vaimoani periaatteella että olisin "vieraanvarainen isäntä ja tarjoaisin vieraalleni talon parasta" Tämä kolmas pyörä siis olisi vieraanani ja minä vieraan varaisena isäntänä tarjoaisin hänelle vaimoani.