Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ehdotan vaimolle?

Vierailija
17.10.2016 |

Haluaisin antaa luvan vaimolleni harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. Itseäni se kiihottaa. Miten aloittaisin keskustelun aiheesta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua kannattajaa aisankannattajaa. Tuo on aika noloa ja nöyryyttävää.

Vierailija
2/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa seurata mielipahaa eikä välttämättä lopputulos ole sellainen kuin toivoisit tai olet odottanut.

Sinut saatetaan hylätä pysyvästi kun vaimo saa kyydit kunnon paaluttajalta ja näin on käynyt ennenkin ja se riski on aina olemassa + raskaus tai seksitaudit ja salaa tapaamiset.

Ei sovi oikeasti kovinkaan monelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuo onsitten yleistynyt? ihmetyttää eikä rakastava mies ole aina vähän mustis. joku geenipoikkeus tuo aisatus? vai pelkästää länsimedian luomaa kuvaa?

Vierailija
4/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisasta kii vaan kirjoitti:

Voi sinua kannattajaa aisankannattajaa. Tuo on aika noloa ja nöyryyttävää.

Miten niin?

Vierailija
5/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin kirjoitti:

Saattaa seurata mielipahaa eikä välttämättä lopputulos ole sellainen kuin toivoisit tai olet odottanut.

Sinut saatetaan hylätä pysyvästi kun vaimo saa kyydit kunnon paaluttajalta ja näin on käynyt ennenkin ja se riski on aina olemassa + raskaus tai seksitaudit ja salaa tapaamiset.

Tiedän riskit. Raskaus ja seksitauti riskit kyllä pystyy minimoimaan mutta kannattaako ajatus vaan pitää oman pääkopan sisällä?

Vierailija
6/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwr323 kirjoitti:

miksi tuo onsitten yleistynyt? ihmetyttää eikä rakastava mies ole aina vähän mustis. joku geenipoikkeus tuo aisatus? vai pelkästää länsimedian luomaa kuvaa?

En ole mustasukkainen. Luotan vaimooni.

Vierailija
7/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

qwr323 kirjoitti:

Vaimosi nauttii vieraista kaluista halutessaan ilman sinunlaisen idiootin lupiakin. Ole huoletta.

Vierailija
8/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ensin kirjoitti:

Tiedän riskit. Raskaus ja seksitauti riskit kyllä pystyy minimoimaan mutta kannattaako ajatus vaan pitää oman pääkopan sisällä?

Ei kannata! Jos oma mies ehdottaisi kyseistä järjestelyä, niin minulle tulisi olo että hän pitää minua erittäin halpana. Toki jotkut voi tykätäkkin, mutta uskon että suurin osa ei.

Vierailija
9/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen saaut naista kun tämän mies on halunnut naiselleen vierasta miestä.  Näissä tapauskissa nainen ei ole oikopäätä lähtenyt vierasta miestä etsimään vaan on pitkään sitä pohtinut ja ajatus on lopulta kasvanut siihen että kokeilee käytännössä. Ihmiset ovat erilaisia ja toiset voivast nauttia myös tälläisestä kuviosta.  

Mitäpä se muille kuuluu mitä pariskunnat tekevät kun tekevät sen yhdessä sovitusti. Itse olen myös tykännyt kun on päässyt kokeilemaan tälläisiä kuvioita. Ja kivaa on ollut!  :)

Vierailija
10/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on aika pieni joukko naisia jotka kokevat kumppaninsa rakastavan jos ovat valmiita ja halukkaita jakamaan rakkaansa. Eikös rakastelu ole se syvin ja intiimein tapa osoittaa rakkautta toiselle. Tuossahan kumppanista tehdään vainbseksiväline jolla saadaan toteutettua omaa fetissiä ja omia tarpeita.

Vierailija
11/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En innostuisi yhtään tälläisestä ehdotuksesta ja koen että luottamus ja niin sanottu maku menisi toiseen. Tulisi tunne että en tunnekaan häntä olenkaan.

Olen nähnyt läheltä muutaman tälläistä suhteita, että pitkän liiton kanssa päätetään olla myös muiden kanssa, ero tullut viimeistään vuosi tästä kokeilusta.

En ole tiukkis yhtään mutta avoin suhde ei kuulu parisuhteeseen enkä ikinä itse lähtisi sellaiseen.

Vierailija
12/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

qwr323 kirjoitti:

Vaimosi nauttii vieraista kaluista halutessaan ilman sinunlaisen idiootin lupiakin. Ole huoletta.

Kiva kuulla

Vierailija
13/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti ensin kirjoitti:

Ei kannata! Jos oma mies ehdottaisi kyseistä järjestelyä, niin minulle tulisi olo että hän pitää minua erittäin halpana. Toki jotkut voi tykätäkkin, mutta uskon että suurin osa ei.

Millä tavalla halpana?

Vierailija
14/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppa juttu kirjoitti:

Muutaman kerran olen saaut naista kun tämän mies on halunnut naiselleen vierasta miestä.  Näissä tapauskissa nainen ei ole oikopäätä lähtenyt vierasta miestä etsimään vaan on pitkään sitä pohtinut ja ajatus on lopulta kasvanut siihen että kokeilee käytännössä. Ihmiset ovat erilaisia ja toiset voivast nauttia myös tälläisestä kuviosta.  

Mitäpä se muille kuuluu mitä pariskunnat tekevät kun tekevät sen yhdessä sovitusti. Itse olen myös tykännyt kun on päässyt kokeilemaan tälläisiä kuvioita. Ja kivaa on ollut!  :)

Oletko huomannut mustasukkaisuutta?

Vierailija
15/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on aika pieni joukko naisia jotka kokevat kumppaninsa rakastavan jos ovat valmiita ja halukkaita jakamaan rakkaansa. Eikös rakastelu ole se syvin ja intiimein tapa osoittaa rakkautta toiselle. Tuossahan kumppanista tehdään vainbseksiväline jolla saadaan toteutettua omaa fetissiä ja omia tarpeita.

Mutta eikö omat fantasiat pitäisi kertoa kumppanille?

Vierailija
16/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En innostuisi yhtään tälläisestä ehdotuksesta ja koen että luottamus ja niin sanottu maku menisi toiseen. Tulisi tunne että en tunnekaan häntä olenkaan.

Olen nähnyt läheltä muutaman tälläistä suhteita, että pitkän liiton kanssa päätetään olla myös muiden kanssa, ero tullut viimeistään vuosi tästä kokeilusta.

En ole tiukkis yhtään mutta avoin suhde ei kuulu parisuhteeseen enkä ikinä itse lähtisi sellaiseen.

Mikä siinä eniten hiertää?

Vierailija
17/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska näin isot asiat pitäisi ehdottomasti keskustella ennen vakavaa sitoutumista ( avioliittoa/lapsia) että onko jommalla kummalla tarvetta tälläiseen. Ihan ensiksikin.

Tuntisin itseni ainakin huijatuksi.

Lisäksi varsinkin lapsiperheessä pidän aika härskinä sitä että jätetään lapset hoitoon tms jotta päästään harrastamaan tälläistä aktiviteetteja.

Viimeiseksi, jos miehesi/vaimosi sinua oikeasti rakastaa ei hän tyrkkää sinua panemaan vieraita siksi että se kiihottaa häntä.

Sitten, nämä jutut eivät ikinä toimi ilman että joku kehittää johonkin suuntaa tunnesidettä. Ja yleensä se menee niin että se idiootti ukko jää lehdelle soittelemaan kun vaimo huomaakin pitävänsä naisista/vieraalla miehellä on isompi/ottaa enemmän huomioon jne.

Vierailija
18/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska näin isot asiat pitäisi ehdottomasti keskustella ennen vakavaa sitoutumista ( avioliittoa/lapsia) että onko jommalla kummalla tarvetta tälläiseen. Ihan ensiksikin.

Tuntisin itseni ainakin huijatuksi.

Lisäksi varsinkin lapsiperheessä pidän aika härskinä sitä että jätetään lapset hoitoon tms jotta päästään harrastamaan tälläistä aktiviteetteja.

Viimeiseksi, jos miehesi/vaimosi sinua oikeasti rakastaa ei hän tyrkkää sinua panemaan vieraita siksi että se kiihottaa häntä.

Sitten, nämä jutut eivät ikinä toimi ilman että joku kehittää johonkin suuntaa tunnesidettä. Ja yleensä se menee niin että se idiootti ukko jää lehdelle soittelemaan kun vaimo huomaakin pitävänsä naisista/vieraalla miehellä on isompi/ottaa enemmän huomioon jne.

Ei minulla suhteen alussa ollut mielessä että kiihotun tuosta.

No parisuhteessa otetaan muutenkin välillä kahdenkeskistä aikaa ja lapset hoitoon. Kyllä silloinkin seksi maistuu puolison kanssa.

Riskihän on aina olemassa että lopulta jäisin yksin...

Vierailija
19/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

qwr323 kirjoitti:

Kiva kuulla

En käsitä mihin nainen miehen lupia tarvitsee?

Vierailija
20/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

qwr323 kirjoitti:

Kiva kuulla

En käsitä mihin nainen miehen lupia tarvitsee?

Sama pätee myös toisinpäin.