Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tulee yksinhuoltaja

Vierailija
17.10.2016 |

Miehen pää ei sitten kestänyt vauva-arkea.

Laitoin jo hakuun asunnon minulle ja lapselle, muutamme pois heti kun sopiva löytyy.

Lapsen kannalta surettaa, kun valitsin hänelle isän, jota sitten isyys ei kiinnostanut. Mutta muuten taas koen melkeinpä helpotusta. Päättyy tämä jahkailu ja ei tarvitse enää kuunnella sitä uikutusta, miten hänen elämänsä on nyt ihan hirveää.
Me pärjäämme kaksin lapsen kanssa, tiedän sen. Olen henkisesti vahva ja itsenäinen, nyt sitten yritän vain olla lapselle se paras mahdollinen vanhempi. Tästedes me olemme kaksistaan perhe.

Minkälaisia tarinoita on vauva-aikana eronneilla?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä loppuelämä etkä kelpaa enää kelleen. Pusuhali.

No, onneksi omasta toimeentulosta olen aina huolehtinut :) Lapset kun kannattaa tehdä aina silmälläpitäen sitä yksinjäämisen mahdollisuutta, että pärjää silloinkin.

Ja tuo kelpaaminen... Jännästi kun edes mietin mitään parisuhdeasioita, niin tuntuu etten jatkossa edes kaipaa miestä elämääni. Jo lapsen kanssa kaksistaan tunnen perheen kokonaiseksi.

-ap

0/5

Jotenkin sääli, että jonkun mielestä juttu on provo, jos nainen sanoo harkinneensa toimeentulon sopivaksi myös yksin jäädessään. Ihan kuin oma hyvä koulutus ja hyvä työura ei olisi naisten juttu, vaan pelkästään miehen varassa eläminen.

Ap, kuulostat fiksulta ja pärjäävältä, selviät varmasti. Toivon kaikkea hyvää elämääsi ja hyvä, että omasta toimeentulosta olet pystynyt ja pystyt myös huolehtimaan.

T. nainen jolla äitiydestä huolimatta on oma työura, virka ja omat hyvät tulot 

Vierailija
42/43 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on hyvä asenne! Tulet kyllä pärjäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helppoa ole mutta tulet pärjäämään vallan mainiosti. Kaikkea hyvää sinun pienelle perheelle <3

T: yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä