Vanhemmilla naisilla on paljon enemmän annettavaa kuin nuorilla
esim. parisuhteessa, työelämässä, kaikkialla. Parikymppisillä naisilla ei ole tässä maailmassa muuta annettavaa kuin ulkonäkönsä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Rakas vanha-mamma. Parikymppisillä on se tärkein ja samalla ainut tärkeä asia annettavana miesten kannalta, nuori, kiinteä vartalo.
Eipä silti, on minulla ihan kivoja vanhempia kollegoja töissä mutta he ovat minulle ensisijassa ihmisiä ja työkavereita, eivät naisia.
No tätä juuri tarkoitan. Parikymppisellä saattaa olla nuori ja kiinteä vartalo, mutta siihen se sitten jääkin. Henkisellä puolella nuorilla naisilla ei ole mitään annettavaa tässä maailmassa. Syvällisyys puttuu. ap
Lasken nuoriks naisiks 25-30 -vuotiaat, sitä nuoremmat lapsia, ja vanhemmat keski-ikäisiä, joten kyllä nuorilla naisilla on ENITEN annettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas vanha-mamma. Parikymppisillä on se tärkein ja samalla ainut tärkeä asia annettavana miesten kannalta, nuori, kiinteä vartalo.
Eipä silti, on minulla ihan kivoja vanhempia kollegoja töissä mutta he ovat minulle ensisijassa ihmisiä ja työkavereita, eivät naisia.
No tätä juuri tarkoitan. Parikymppisellä saattaa olla nuori ja kiinteä vartalo, mutta siihen se sitten jääkin. Henkisellä puolella nuorilla naisilla ei ole mitään annettavaa tässä maailmassa. Syvällisyys puttuu. ap
Olen tästä kanssasi samaa mieltä muutamaa syvällistä nuorta naista lukuunottamatta. Mutta vastaavalla tavalla kuin te naiset puhutte syvällisiä mieluiten kavereittenne kanssa niin me miehet filosofoidaan ja puhutaan politiikkaa muiden miesten kanssa. Naisen kanssa oleilussa syvällisyys ei ole tärkeintä.