Mitä ajattelet miehestä joka ei ole valmis maksamaan treffeistä naisen kanssa?
Siis omaa osuuttaa enempää. Ei matkaa naisen luoksi treffeille jos on matkaa ja vaatii niin, että nainen maksaa oman osuutensa esim. elokuvat, kahvittelut tai jos oikein syömässä käyvät.
Tasa-arvoinen mies, ei siis sovinisti?
Kommentit (73)
Molemmat maksavat, ellei toinen vartavasten sano että haluaa maksaa.
Miehen ei tarvitse maksaa kuin omat syömingit. Terveisin Nainen.
Kutsuja ei maksa kuin omat ruuat ja juomat. T. Nainen
Mies maksaa omansa ja nainen omansa. Kiitos. Toivoo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis omaa osuuttaa enempää. Ei matkaa naisen luoksi treffeille jos on matkaa ja vaatii niin, että nainen maksaa oman osuutensa esim. elokuvat, kahvittelut tai jos oikein syömässä käyvät.
Ei halua olla kuin kaveri.
Tarkoitatko, että ollakseen muuta kuin kaveri, miehen tulee maksaa? Ei rahoitusta = ei seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä kutsuja maksaa ja on miehen velvollisuus tehdä aloite. Jos aloitetta ei kuulu, niin sitten näin:
Nainen: "Olispa kiva käydä pitkästä aikaa keskustassa syömässä fine dining paikassa"
Mies: "Mehän voitais menää yhdessä"
Nainen: "Suostun kutsuusi"
Naisten mielestä molemmat maksavat omat ruuat.
Korkeintaan silloin kun nainen pyytää/ehdottaa miehelle ravintelikäyntiä.
Jos mies ehdottaa niin tottakai mies maksaa ja jos nainen kutsututtaa itsensä välillisesti miehen avulla ravintolaan niin tottakai mies maksaa koska tuhat syytä X-Y.
Olisipa omituista, että vielä tuntematon mies maksaisi pihvini. Ei ei. Maksan sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa omansa ja nainen omansa. Kiitos. Toivoo nainen.
Nyt yksi tasa-arvoinen nainen kirjoittaa usean vastauksen jotta näyttäisi siltä, että "naiset" ovat tätä mieltä. IP-osoite on kuitenkin kaikissa viesteissä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä kutsuja maksaa ja on miehen velvollisuus tehdä aloite. Jos aloitetta ei kuulu, niin sitten näin:
Nainen: "Olispa kiva käydä pitkästä aikaa keskustassa syömässä fine dining paikassa"
Mies: "Mehän voitais menää yhdessä"
Nainen: "Suostun kutsuusi"
Naisten mielestä molemmat maksavat omat ruuat.
Korkeintaan silloin kun nainen pyytää/ehdottaa miehelle ravintelikäyntiä.
Jos mies ehdottaa niin tottakai mies maksaa ja jos nainen kutsututtaa itsensä välillisesti miehen avulla ravintolaan niin tottakai mies maksaa koska tuhat syytä X-Y.
Ei.
No noin minä olen toiminut kun tapailin erästä miestä... Tosin selopulta kääntyi siihen suuntaan, että hän alkoi käyttämään hyvyyttäni hyväksi, ja alkoi maksatuttamaan hänen ideoistaan kuten hänen ehdottamista kyydeistään, menoistaan ihan pelkästä seuraksi lähtemisen pyytämisestä. Ihan kokeilu mielessä siihen suostuin ja aina kun annoin rahat tämä röyhkesäti tyytyväisenä pisti ne taskuun mitään sanomatta. Eipäs se homma toiminut pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
No noin minä olen toiminut kun tapailin erästä miestä... Tosin selopulta kääntyi siihen suuntaan, että hän alkoi käyttämään hyvyyttäni hyväksi, ja alkoi maksatuttamaan hänen ideoistaan kuten hänen ehdottamista kyydeistään, menoistaan ihan pelkästä seuraksi lähtemisen pyytämisestä. Ihan kokeilu mielessä siihen suostuin ja aina kun annoin rahat tämä röyhkesäti tyytyväisenä pisti ne taskuun mitään sanomatta. Eipäs se homma toiminut pitemmän päälle.
Ei eroa mitenkään perinteisestä naisesta jolle mies on ponnahduslauta kohti parempaa elintasoa.
Jokainen maksaa omat juomansa ja ruokansa, riippumatta siitä, kuka ehdotti. Matkakulut maksetaan myös itse, ellei toinen vaatimalla vaadi, että pitää tyyliin tavata kävelyetäisyydellä toisen kotoa, minkä vuoksi toisen pitää matkata yli 100 km ja maksaa itsensä kipeäksi. Pakko myöntää, että vaikka tasa-arvoa kannatankin ja olen aina ensitreffeille maksanut omat kuluni, niin olisi melkoinen turn-off, jos mies pyytäisi minua maksamaan puolet tyyliin 4 euron seutulipusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että ollakseen muuta kuin kaveri, miehen tulee maksaa? Ei rahoitusta = ei seksiä?
Multa ei saa seksiä edes maksamalla. Maksan yleensä omat kuluni itse ettei synny tilannetta jossa miehellä olisi omasta mielestään oikeus vaatia multa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eroa mitenkään perinteisestä naisesta jolle mies on ponnahduslauta kohti parempaa elintasoa.
No itse olenkin tottunut siihen, että kun tekee hyvää niin saa sellaista myötävaikutusta. Jos kuskaan jonkun ilmatteeksi paikkaan x, niin tämä on valmis kuskaamaan minua ilmaiseksi paikkaan x samalla tavalla. Jos tarjoan toiselle ilmasien kahvin niin tämäkin on valmis tarjoamaan ilmaista kahvia minulle. Näin omassa kotipaikassa ihmiset toimii. En ole tottunut siihen, että yritetään repiä kaikki raha kädestä minkä vain saa. Jos vaikka toinen tahtoo seuraksi lähimpään kahvilaan. Ajaa sinne autolla ( vaikka kävellen ei ole pitkä matka ) ja alkaa sitten vaatimaan ilmaista kahvia tai paluumatkan jälkeen rahaa, koska nyt vaivaiutui ajamaan minut sinne asti on minusta röyhkeyden huippu.
Meillä mies maksaa aina kaikki "treffit". Näin on ollut alusta saakka, nyt takana on tosin jo 10 vuotta yhdessäasumista ja muutama vuosi avioliittoa. Muusta en tiedä koska on ainoa mies kenen kanssa oon koskaan ollut suoranaisilla treffeillä eikä kenenkään muun kanssa kiinnostaisi mennä, maksaisi mies tai sitten ei.
Mä kyllä maksan usein kun olen ulkona parhaan ystäväni kanssa, käydään siis joskus syömässä ja vaikkapa leffassa. Hän on opiskelija ja mulla hyväpalkkainen työ (ja se antelias mies) joten musta järjestely on ihan luonnollinen, yleensä mä olen myös se joka ehdottaa ravintolaa. Toki asiasta keskustellaan joka kerta, sanoo että voi maksaa oman laskunsa ja mä sanon et mitä suotta, sen suurempaa numeroa asiasta ei tarvitse tehdä.
Jotenkin ihmettelen aina näitä kuka maksaa keskusteluja, mulle on itse ihan sama kuka maksaa paitsi ihmettelisin jos joku alkaisi nillittämään siitä et joku maksaa/ei maksa jostain muutaman kympin-satasen ravintolalaskusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies maksaa aina kaikki "treffit". Näin on ollut alusta saakka, nyt takana on tosin jo 10 vuotta yhdessäasumista ja muutama vuosi avioliittoa. Muusta en tiedä koska on ainoa mies kenen kanssa oon koskaan ollut suoranaisilla treffeillä eikä kenenkään muun kanssa kiinnostaisi mennä, maksaisi mies tai sitten ei.
Mä kyllä maksan usein kun olen ulkona parhaan ystäväni kanssa, käydään siis joskus syömässä ja vaikkapa leffassa. Hän on opiskelija ja mulla hyväpalkkainen työ (ja se antelias mies) joten musta järjestely on ihan luonnollinen, yleensä mä olen myös se joka ehdottaa ravintolaa. Toki asiasta keskustellaan joka kerta, sanoo että voi maksaa oman laskunsa ja mä sanon et mitä suotta, sen suurempaa numeroa asiasta ei tarvitse tehdä.
Jotenkin ihmettelen aina näitä kuka maksaa keskusteluja, mulle on itse ihan sama kuka maksaa paitsi ihmettelisin jos joku alkaisi nillittämään siitä et joku maksaa/ei maksa jostain muutaman kympin-satasen ravintolalaskusta.
"Elän ilmaiseksi ja siksi minulla on paljon irtonaista rahaa. En tajua, että koska minulle jää niin paljon irtonaista rahaa ja saan jo kaiken haluamani, minun on helppo hämmästellä muita, jotka eivät ole samassa tilanteessa ja joilla tekee tiukkaa rahan kanssa. Koska en osaa ajatella ketään muuta kuin itseäni, en huomaa tässä mitään väärää, vaan muut ihmiset ovat tyhmiä, koska valittavat rahojensa käytöstä."
Ensinnäkään en lähtisi lainkaan treffeille mikäli minulla ei olisi varaa maksaa omaa ravintolailtaani. Toisekseen ekoille treffeille en lähtisi ruokaravintolaan ollenkaan. Huonoa seuraa kestää yhden tuopin ajan, suotta pilaisin koko iltaani. Jos mies heti sen ensimmäisenkin tuopin aikana alkaa vääntää raha-asiasta, niin mies on huonoa seuraa ja se yksi tuoppi riittää. Todennäköisesti olisin sen itse maksanut. Jos mies pääsee ensimmäisestä tuopista eteenpäin, mutta rupeaa ekana iltana vänkyttämää rahasta, ilta loppuu siihen. Minua kiinnostaa miehessä aika moni muu asia ennemmin kuin ajan tuhlaaminen rahasta vänkäämiseen. Voitaisiin sekin aika puhua vaikka politiikasta tai taiteesta.
"Kuulostaisi kivalta, mutta taitaa mennä yli mun budjetista." Tuloksena kutsuja tarjoaa, muutetaan suunnitelmaa tai sovitaan, ettei käydä kovin usein. Jos yhteisymmärrystä ei löydy tällä tavalla luovimalla, ei ole tarvetta jatkaa treffailua.