Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä katsoitte X factor Uk:n suorana?

Vierailija
17.10.2016 |

Itse olisin halunnut katsoa molemmat lähetykset suorina - siis lauantain liven, että eilisen tuloslähetyksen. Itse menin katsomaan tuolta filmonista ja siellä ainakin mulla lähetykset alkoivat vasta klo.23. Eilenkin oli jo tulokset selvillä, kun tuo lähetys mulla alkoi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson täältä reaaliajassa, mainoksia tulee välillä

http://www.filmon.tv/tv/itv1

http://www.filmon.tv/tv/itv2

Valitse linkist UK LIVE TV ja rullaa alas punaista vierityspalkkia (palkki on sivun vasemmalla palstalla) niin kauan kun tulee kohta ITV ja klikkaat siitä,  lauantaina klo 22.00 on kisalähetys ja sunnuntaina klo 22 on tuloslähetys ja nämä tulee eri kanavilta ITV1 tai ITV2

Liity Facebooksissa ryhmään Suomi kannustaa Saara Aaltoa, siellä postaavat ennen livelähetystä kaikki linkit ja on muutakin infoa. Ei tarvitse välttämättä liittyäkään luulen että uutisvirta näkyy kaikille facebookissa oleville.

Vierailija
2/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan te sitä suorana katsoitte? Itse menin tuonne filmoniin ja valitsin uk live kanavalistasta itv+1 ja klo 23 alkoi näyttämään x factoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu kanavalistassa tv1 tai itv2 kun selasin. Löytyi vain itv+1 ja itv+2. Kaikki itv:t, jotka löysin, selasin läpi ja molempina päivinä mulla alkoi itv+1 näyttämään x factoria klo. 23. Mitähän hittoa?!

Vierailija
4/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostainhan te sitä suorana katsoitte? Itse menin tuonne filmoniin ja valitsin uk live kanavalistasta itv+1 ja klo 23 alkoi näyttämään x factoria.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Justhan sulle kerrottiin kanava: itv. Ei itv+

Vierailija
5/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin film on palveluun ja kirjoitin suurennuslasin kohdalle itv1. Ei mitään ongelmaa. Tietokoneella katsoessa tuli koko ajan mainoksia ja pätki, tabletilla oli sujuva lähetys. Kokeile vaikka nyt heti katsoa film onin kautta jotain niin huomaat miten kätevä!

Vierailija
6/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. Justhan sulle kerrottiin kanava: itv. Ei itv+

Voi pyhä yksinkertaisuus, kun tuo vastaus on tullut, kun olen omaa viestiäni ollut kirjoittamassa. Väännän nyt itse vielä rautalangasta tähän, mitä tein:

Lauantaina hieman ennen klo 22 menin filmonin sivuille ja klikkasin itseni selaamaan uk live kanavia. Listasta löytyi ITV, katsoin sinne, näytti jotain ohjelmaa ja seuraavaksi ei ollut tulossa x factoria, joten valitsin listalta seuraavan, eli ITV+1 (kun ei siinä ollut ITV1) ja siellä näkyi, että x factor alkaa klo 23, joten katsoin läpi muutkin ITV kanavat, mutta ei niistä muistakaan tullut x factoria, joten aloin tunnin myöhässä katsomaan tuota lähetystä. Ihan siinäkin pyöri mainokset välissä.

Vierailija
7/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun laitoin ylläolevat linkit, niin eivät mulla toimineet ollenkaan. Täytyy katsoa josko löytäisin itsekin tuolla haulla ITV1.

Vierailija
8/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FilmOn.tv ja sieltä valikosta ITV.

X factor UK tulee sieltä suorana joka perjantai ja lauantai klo 22 (Suomen aikaa) alkaen .

Vierailija
9/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, mutta löytyisi varmasti alle 3 minuuttiin googlettamalla.

Vierailija
10/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä katsoit sen uusinnan mikä tulee heti ohjelman perään ITV1 klo 23,

laita pelkkä ITV niin pääset liveen klo 22.

Itselleni kävi sama moka ensimmäisellä kerralla että olin väärällä kanavalla mutta heti kokeilin itv vaihtoehdon ja siellähän se ohjelma oli menossa, menetin alusta 5 minuuttia muttei haitannut.

Lauantaita odotellessa

Vierailija
11/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolta ITV:ltä mä ensin yritin katsoa, mutta ei näyttäny mulla x factoria, vaan muuta ohjelmaa :D ja itv+1 oli ainut, joka näytti x factoria, mutta lähetys alkoi vasta klo 23 ja loppui yhdeltä yöllä. Tunnen itseni aika tyhmäksi, kun koitan selittää. Mun kaverilla oli ihan sama juttu lauantaina, eilisestä en ole kysynyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi