Jos ostat auton mikä on sen merkki ja väri ja perustele edes vähän please ?
Niin mikä ja miksi juuri se ja sen värisenä ?
Kommentit (45)
Ostin hopean värisen neliveto Skoda Yetin diesel moottorilla. 6 v vanha etuveto Yeti on vielä käytössä kun odottelen uutta autoa. Yeti on hyvä auto jos ei ole suurta perhettä. Kun ottaa takapenkit pois, niin on hyvin tilaa ja etuvetonakin hyvin maastokelpoinen maavaran ansiosta. Etuvedolla olen ajellut 170 000 km. Ajelen paljon metsäteitä ihan työkseni.Ei ole pohja kolissut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmari audi a4 kultaisen beige metalliväri. Koon puolesta passaa meille ja saksalaisuudesta plussaa. Metalliväri on kestävämpi esim. kiveniskuille, sillä ajan paljon motarilla ja niitähän tulee. Pöly ja lika ei näy myöskään niin hyvin.
Sori, mutta missä mielessä metalliväri muka kestävämpi???
Kyllä ne metallivärien maalipinnat on kuulema kovempia. Tiedä sitten onko asialla mihinkään mitään merkitystä muuten kuin että maksaa ostaessa vähän enemmän.
Mikä siitä muka tekee kovemman?
Lakkapinta on kovempi kuin normaali väreissä
Audi A7 3,0 TDI Quattro Matador punaisena. Mä nyt vaan haluun sellaisen.
Kunhan Volvon XC60 seuraava sukupolvi saa keulalleen T8 hybridin niin sellainen lähtee kaikilla herkuilla tilaukseen. Metallipunaisena todennäköisesti.
Olen ollut aiempiin Volvoihin tyytyväinen, mukavia ja hyvin varusteluja. Tuossa on sopivasti tilaa, mahtuu kalavehkeet ja koira kyytiin, neliveto ja maavaraa lisää nykyiseen V60 verrattuna, että pärjää pohjoisessa metsäteillä ja kelirikkoaikaankin vähän paremmin. Potkua sen verran, ettei maantielläkään jää jalkoihin.
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/ketonen-vastaa-1273
"Periaatteessa metalliväri on hieman kovapintaisempi, koska pinnassa on erillinen kirkas lakkakerros. Tämän ansiosta pinta myös on kiiltävämpi."