Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh..en taida olla ihan valmis deittailemaan :(

Vierailija
16.10.2016 |

Kuukausien "säätö" loppui 2 viikkoa sitten, mieheen johon ns. rakastuin ensisilmäyksellä. Siis todella lujaa välittömästi.

Nyt olen yrittänyt varovasti katsella uutta seuraa, ja huonolla menestyksellä. Kävin itkemään, kun yksi mies lähetti minulle selfien. Kun ei se ollutkaan mieleeni ja tuli vaan tätä exää niin ikävä.

Sydänsurut sucks :'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. Anna ajan kulua, äläkä yritä liian rankasti pakottaa itseäsi deittailemaan. Keksi jotain muuta mielekästä tekemistä ja salli itsesi rauhassa päästä erosta yli.

Vierailija
2/5 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes sama tilanne, tapailu,loppui pari viikkoa sitten. Syyksi mies sanoi että ei ole aikaa.. no ihan sama sille syylle, jos oikeasti haluaa niin kyllä aikaa löytyy.

Tänään fb huomasin hänet kaveriehdotuksissa. Itku tuli. Olen poistanut saman tien kun mies ilmoitti asian kaikki yhteystiedot puhelimesta, whatsappista. Ei ole yhteisiä kavereita,ryhmiä ja olen tästä ihan 100% varma. Mistä se sinne yhtäkkiä tuli kun yritän unohtaa 😥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit olla pelkkä hoito tälle miehelle.

Vierailija
4/5 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausien "säätö" loppui 2 viikkoa sitten, mieheen johon ns. rakastuin ensisilmäyksellä. Siis todella lujaa välittömästi.

Nyt olen yrittänyt varovasti katsella uutta seuraa, ja huonolla menestyksellä. Kävin itkemään, kun yksi mies lähetti minulle selfien. Kun ei se ollutkaan mieleeni ja tuli vaan tätä exää niin ikävä.

Sydänsurut sucks :'(

Mee palmun alle http://www.rantapalmu.com

Vierailija
5/5 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jännämies pani sua pari kuukautta ja dumppas kuin käytetyn kortsun roskakoriin. Olit hetken lelu, sperman dumppauspiste, spekuämpäri, spermalasi, ´köyhänmiehen spremapankki, pallintyhjennys objeksi, balls deep, sulohuuli, fuckface, ihmisbarbara, lihapala, hetken herkku, hunaja snacksi, tussukka, jännämiehen pillukotelo etc voisin jatkaa koko yön. Olen hyvin pahoillani.

En tiedä yhtään mitään aloittajan tilanteesta, joten fuck off.