Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nettitreffeillä...

Vierailija
16.10.2016 |

minusta (minulla lapsi) kiinnostuvat vain a) yli 10 vuotta vanhemmat setämiesiskät tai b) komeat mutta lapsettomat miehet?

Olen haravoinut mielenkiintoisia isiä omasta ikäryhmästäni ja laittanut viestiä, mutta ei tule vastakaikua.

Ei miehen tietty mikään malli tarvii olla, mutta kyllä kuitenkin vaatimuksena on että hän on mielestäni puoleensavetävä.

Miksei kukaan minun mielestäni ihku eronnut iskä voi innostua? Blääääh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle ei kelpaa komea mutta lapseton mies?

Ehkä eronneet ja lapselliset nuoremmat miehet haluavat vielä elää vapaudessa pidemmän suhteen jälkeen. He haluavat sitten vakiintua myöhemmin.

Itse olen tavannut pari, joilla itsellään lapsia.

Vierailija
2/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Miksi sinulle ei kelpaa komea mutta lapseton mies?

Ehkä eronneet ja lapselliset nuoremmat miehet haluavat vielä elää vapaudessa pidemmän suhteen jälkeen. He haluavat sitten vakiintua myöhemmin.

Itse olen tavannut pari, joilla itsellään lapsia.

Vain pari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kelpaisi lapsetonkin jos oikeasti löytyisi se rakkaus. Mutta yhden huonon kokemuksen jälkeen tuntuisi varmemmalta alkaa rakentaa jotain ihmisen kanssa joka oikeasti ymmärtää elämäntilannettani. Eikä niin että kun on rakastunut niin todetaan että lapset sitoo ja rajoittaa sittenkin liikaa. :(

Ja kun siellä treffeillä niitä nuorempiakin isiä kuitenkin pyörii. Ap

Vierailija
4/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Onneksi ikäero ei ole minulle ollut ikinä mikään ongelma. Korkeintaan kiihottava bonus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi