Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein Opamoxia voi ottaa ilman että jää koukkuun?

Vierailija
16.10.2016 |

Lääkärin määräys on 15mg 3-4 kertaa vrk:ssa. Mutta enhän mä VOI jatkuvasti sitä ottaa vaikka ahdistaskin. En halua jäädä koukkuun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua toi on aika paljo. Ite oon käyttäny muutaman vuoden krapulalääkkeenä tota. Että kun ottaa 5-10 kpl krapulan hoitoon pari kertaa kuussa niin en siitä ainaskaa oo jääny koukkuun. En siis käytä vakituisesti.

Vierailija
2/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riitti 15 mg per päivä. En jäänyt mitenkään koukkuun, muutamia viikkoja söin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää tarvittaessa puolikas tuollaisesta 15 mg:sta tarvittaessa. Harvoin on tarvinnut toista puolikasta saman vrk:n aikana ottaa. Täytyy toivoa, ettei tila pahene.

Vierailija
4/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua toi on aika paljo. Ite oon käyttäny muutaman vuoden krapulalääkkeenä tota. Että kun ottaa 5-10 kpl krapulan hoitoon pari kertaa kuussa niin en siitä ainaskaa oo jääny koukkuun. En siis käytä vakituisesti.

Täytyy olla kyllä melkoinen krapula.

Vierailija
5/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä melkoinen krapula.

Tietysti jos vetää puolentoista viikon rännin pari kertaa kuussa, niin voi se ollakin.

Vierailija
6/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin kyllä jossain vaiheessa bentsoja paniikkihäiriöön ja yleiseen ahdistuneisuuteen jatkuvasti, enkä mitään koukkuun jäänyt. Henkeni ne lääkkeet kyllä pelastivat, ilman olisi ollut niin huono olo että itsemurha olisi ollut ainoa vaihtoehto. 

Sen sijaan yllättäen muka ei-koukuttavasta masennuslääkkeestä paroksetiinista irti pääseminen oli ihan helvettiä. Edes neljäsosalla kun vähensi annosta, vieroitusoireet veivät sairaslomalle ja täysin toimintakyvyttömäksi. Lopulta pääsin vasta kesälomalla eroon siitä niin että vedin kamalasti viinaa vieroitusoireisiin.

Bentsoista sen sijaan tosiaan oli ihan helppo päästä, vähän joskus oli levoton olo ajoittain kun vähensi annosta ja lopetti lopulta, mutta ei mitään järin vaikeaa kestää tai pelottavaa.

Vierailija
7/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa/parissa on ok. Saa esim nukuttua kunnon yöunet. Ei minkäänlaisia haittavaikutuksia.

Vierailija
8/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt noota joka ilta unen saamiseen jo vuosia. 1-2 tablettia. Nykyään lisäksi Ketipinor 25 mg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi