Sinä joka olet nyt ulkomailla, mistä palstailet?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carolinas (rajalta NC, SC) itärannikko, USA
Olet max 3h ajomatkan päässä. Puhuuko ihmiset teillä yleisesti että ollaan itärannikolla? Meillä ollaan bible beltissä tai etelässä. Mielenkiintoista jos toi on ihan yleinen juttu teillä.
Tämä on syvää etelää ja raamattuvyöhykettä. Itsellä on tapana kutsua tätä itärannikoksi, varsinkin suomalaisille puhuttaessa. En yleensä jaksa käydä selittämään näitä sijaintiin ja kulttuuriin liittyviä omituisuuksia.
Hello neighbor! :)
Tanskasta. Makoilen sohvalla ja palstailen :)
Go' aften!
Exeter, Devon, United Kingdom tervehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Left Coast USA, Good Morning!
Left Coast? Onko se paikkakunta? Rannikothan ovat East ja West Coast.
Kun opit enemman amerikkaa tai syvennyt paremmin kulttuuriin nama asiat alkavat aueta ;).
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut alapeukuttaa?!
Täällä riittää alapeukuttajia ihan mihin tahansa kommentteihin, jopa sellaisiin joista ei voisi kuvitella mitenkään kenenkään loukkaantuvan tai ärsyyntyvän tai olevan voimakkaasti eri mieltä. Olen itsekin ihmetellyt asiaa, viimeksi häämatkaehdotuksia kyselleessä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Harvardin yliopistolta. Terveisiä kaikille elämämkoululaisille!
Hey Mate! Mikä tiedekunta? Mä valmistuin HLS:sta muutama vuosi sitten. Medéllinissä nyt työmatkalla. M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä mut Tallinnasta, asun täällä.
Ei ole tylsä :-) Kiva kaupunki.
Niin tää kyllä itseasiassa taitaa olla :) Helposti menee pari vuotta täällä.
Taitaa olla huono reissu,jos täytyy ulkomailla tulla vauva-sivulle.Itse en todellakaan roiku netissä lomalla
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla huono reissu,jos täytyy ulkomailla tulla vauva-sivulle.Itse en todellakaan roiku netissä lomalla
Mä asun täällä...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aika monet meistä ole ihan vakituisesti kohteissa :D
Edelleen Medéllinissä, viikonloppuna lennän Monterrey, Meksikoon. Käyn siellä kylässä sukulaisilla ja juhlimassa Día de muertos:ia. Sieltä Suomeen! En malta odottaa, että pääsen kotiin. M29 ja latino
Tokiosta. Muita Japanin asukkeja tai vaikka turisteja paikalla?
Uusi Seelanti, Queenstownin liepeillä
Se on Harvardim yliopistolta.