Ihmeellinen haave. Haluaisin muuttaa Englantiin
vaikken ole edes ikinä käynyt siellä. Johonkin pikkukaupunkiin.
Kommentit (28)
Äkkiä sitten ennen kuin brexit toteutuu.
Kuulostaa hyvältä. En edes tykkää helteestä.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja puolia on ruoka ja kylmä kesä.
Mitä huonoa ruuassa on? Marketit on täynnänsä halpaa ja hyvää ruokaa, itse laittamalla saa juuri sellaista kuin haluaa.
Minäkin voisin muuttaa Englantiin (tai Skotlantiin tai Walesiin) vaikka heti. Lomilla on tullut siellä pyörittyä ja todettua, että tämä olisi se paikka jossa haluaisin elää.
Miksi ihmeessä haluat muuttaa johonkin tuppukylään? Näkeehän tuon jo Suomessa millaisia ne ovat.
Mulla sama aina kun katsoo brittisarjoja, ihania paikkoja. En kauheesti tykkää itse maan ihmisistä, mutta kaunis maa ja paljon historiallisia paikkoja. Jospa sinne joskus pääsisi taas pitkälle roadtrip-lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat muuttaa johonkin tuppukylään? Näkeehän tuon jo Suomessa millaisia ne ovat.
itä tarkoitat tuppukylällä?
Olet katsonut liikaa televisiota, olet seonnut. Tilaa aika tervariin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itä tarkoitat tuppukylällä?
Niitä aloituksessa mainittuja pikkukaupunkeja.
Minäkin haluaisin sinne. Ota mut mukaan matkalaukkuun.
M22
Kaikki on vaan järjestelykysymys. :-)
Asuin 11 vuotta Englannissa ja en kaipaa takaisin. Kamala ilmasto ja EU:n itälaajenemisen jälkeen alkanut todella maahanmuuttovastainen ilmapiiri. Nyt asun eteläisessä Afrikassa ja en kyllä tännekään halua jäädä. Olisi kiva tietää, missä haluaisi asua. Seuraavaksi aion kokeilla Balkanin aluetta.
Mä asuin Englannissa nuorena 5kk. On kyllä kiva maa ja ihmiset mukavia. Itseäni häiritsi vain ihmispaljous. Asuin Oxfordissa, en ihan keskustassa. Liikuin pyörällä ja bussilla. Lontoossa kävin linja-autolla melkein joka lauantai. Ihanaa aikaa.
Mitä eroa englannissa on muka suomeen? Samanlaisia persejuntteja.
Itse muuttaisin mieluummin Irlantiin. Kun siellä on asunut, ei kyllä pidä brittejä ystävällisinä enää. ;) Irlantilaiset ovat ihanaa kansaa ja maa täynnä musiikkia, taruja ja ihania paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vaan, tämä on kiva maa asua. Minusta parhaat puolet ovat ihmisten ystävällisyys, huumori ja puutarha :) Huonoja puolia on ruoka ja kylmä kesä. Tosin asumme aika pohjoisessa, etelämpänä on lämpöisempää. Täällä harvoin päästään yli 20 asteen.
Oletko Anna- Marin kaveri:)?
Aberdeenissä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vaan, tämä on kiva maa asua. Minusta parhaat puolet ovat ihmisten ystävällisyys, huumori ja puutarha :) Huonoja puolia on ruoka ja kylmä kesä. Tosin asumme aika pohjoisessa, etelämpänä on lämpöisempää. Täällä harvoin päästään yli 20 asteen.
Oletko Anna- Marin kaveri:)?
Mahdollisesti :) Täällä pohjoisessa on pienet piirit joten tunnen suurimman osan paikallisista pohjoismaalaisista vähintäänkin duunin kautta.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Erittäin iso osa maailman väestöstä haluaisi muuttaa joko Britteihin, Kanadaan, Australiaan tai USA:han. Vaikka se joitain ihmisiä ärsyttääkin. :)
Mullakin. :D Haluaisin vaan mennä jossain kaupungissa sateisella säällä pubiin ja tilata siellä kahvin ja ehkä oluen sit vaa tuijotella ikkunasta sateista liikennettä :D