Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tokaluokkalaisten vanhemmat!
07.03.2006 |
Kauanko maksimissaan lapsi on yksin kotona koulun jälkeen vai onko ip-kerhossa?Miten on mennyt yksinäiset iltapäivät ja illat? Kiitos jos viitsitte vastata =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niinä aamuina kun menee kymmeneen, voi olla n. 1 1/2 h yksin kotona, kun me lähdetään vähän ennen kahdeksaa. Hienosti on aamut menneet, vaikka ensin olimme epäileväisiä. Valot on sammutettu, ruuat pois pöydiltä, jos on vielä jälkeemme syönyt ja ovi aina lukossa.