Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina näkee kuumia miehiä rumien naisten kanssa

Vierailija
16.10.2016 |

muttei ikinä kauniita naisia rumien miesten kanssa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai missä?? Ei ainakaan täällä. Asut jossain periferiassa?

Vierailija
2/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulta kuulu päästä naks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen voin allekirjoittaa.

Kaupan kassalla aikanaan työskennellyt.

Vierailija
4/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut näkee, komeat miehet seurustelevat kauniiden naisten kanssa, rumilukset ovat keskenään.

Vierailija
5/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut näkee, komeat miehet seurustelevat kauniiden naisten kanssa, rumilukset ovat keskenään.

No totta tuokin, mutta silloin kun näkee ruman ja hyvännäköisen se menee juurikin näin päin, ei koskaan toiste päin...

-ap

Vierailija
6/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmissa olen nähnyt paljon just päinvastaisia tapauksia.

Vierailija
7/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmissa olen nähnyt paljon just päinvastaisia tapauksia.

No teineissä ehkä...

-ap

Vierailija
8/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö jotenkin niin, että vähän vähemmän nätti nainen on miehelle turvallisempi, jos on muutoin mukava. Ei tarvitse ainakaan pelätä, että koko ajan olisi joku muu jätkä kärkkymässä.

Naisilla logiikka menee ehkä vähän jotenkin toisin. Komean miehen sieppaaminen on toisille naisille osoitus, että olen alfa mutta naiset eivät ole niin aggressiivisia kuin miehet, eivätkä käy niin helposti haastamaan.

Jaa-a. Voisiko joku asianosainen eli ns. kuuma mies ottaa kantaa.

Vierailija
9/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meniskö jotenkin niin, että vähän vähemmän nätti nainen on miehelle turvallisempi, jos on muutoin mukava. Ei tarvitse ainakaan pelätä, että koko ajan olisi joku muu jätkä kärkkymässä.

Naisilla logiikka menee ehkä vähän jotenkin toisin. Komean miehen sieppaaminen on toisille naisille osoitus, että olen alfa mutta naiset eivät ole niin aggressiivisia kuin miehet, eivätkä käy niin helposti haastamaan.

Jaa-a. Voisiko joku asianosainen eli ns. kuuma mies ottaa kantaa.

Hei tää oli muuten itseasiassa hyvä teoria! Kiitos tästä 🤔

-ap

Vierailija
10/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne komeat miehet ovat rakastuneita niihin sinun rumahkoina pitämiisi naisiin? Oikeissa ihmissuhteissa katsotaan muutakin kuin ulkonäköä.

Vierailija
11/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teoria on se, että nainen on ollut nätti, mutta lakannut panostamasta parisuhteen myötä. Jos siis tuollainen ilmiö olisi olemassa. Itse en ole huomannut.

Vierailija
12/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teoria on se, että nainen on ollut nätti, mutta lakannut panostamasta parisuhteen myötä. Jos siis tuollainen ilmiö olisi olemassa. Itse en ole huomannut.

No nää tälläset on yleensä ihan parikymppisiäkin. 😝

Vierailija
13/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee kauniita naisiakin vähemmän viehättävien miesten kanssa vaikka kuinka paljon. No, silloin ainoastaan arvelen, että joko mies on isosti varusteltu ja/tai miehellä on paksu lompakko ja pankkitili.

Vierailija
14/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljeni joskus naisenpuutteessaan valitti, että mikä helvetti siinä on, kun  rumaakin rumempi jätkä tulee vastaan ja aina niillä on kaunis nainen käsipuolessa. Että ehkä se menee niin, kun itse on sinkku ja paria vailla, näkee vain ne ns. epäsymmetriset parit ja vertaa itseään niihin. Että jos tuokin on saanut noin hyvännäköisen, miksen minäkin. Mutta kun ikää ja viisautta tulee, ulkonäkö menettää merkitystään. Luonne ja karisma nousee "kauneuden" ja "komeuden" yläpuolelle.

Vierailija
15/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljeni joskus naisenpuutteessaan valitti, että mikä helvetti siinä on, kun  rumaakin rumempi jätkä tulee vastaan ja aina niillä on kaunis nainen käsipuolessa. Että ehkä se menee niin, kun itse on sinkku ja paria vailla, näkee vain ne ns. epäsymmetriset parit ja vertaa itseään niihin. Että jos tuokin on saanut noin hyvännäköisen, miksen minäkin. Mutta kun ikää ja viisautta tulee, ulkonäkö menettää merkitystään. Luonne ja karisma nousee "kauneuden" ja "komeuden" yläpuolelle.

Niin no mulla on kyllä erittäinkin hyvännäkönen säätö tässä ollut jo pari kuukautta. Ja vielä lisäyksenä, olen 20.vuotias.

Vierailija
16/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mulla on kyllä erittäinkin hyvännäkönen säätö tässä ollut jo pari kuukautta. Ja vielä lisäyksenä, olen 20.vuotias.

Niin no tässä ketjussa käsiteltiin aihetta aihetta komea mies/ruma nainen ja toin esiin näkökannan päinvastaisesta tilanteesta. Ja siitä, että lopultakaan ulkonäöllä ei hirveästi ole loppupeleissä merkitystä.

Vierailija
17/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tässä ketjussa käsiteltiin aihetta aihetta komea mies/ruma nainen ja toin esiin näkökannan päinvastaisesta tilanteesta. Ja siitä, että lopultakaan ulkonäöllä ei hirveästi ole loppupeleissä merkitystä.

Niin joo, mutta olen ap 😅 Ilmoitin vaan tämänkin, että ainaka täs mun tilanteessa kyse taas ei ole siitä, mistä oli sun veljelläsi.

Vierailija
18/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuumuus alkaa yleensä nousta vasta 25-30+ iässä eli kun ura lähtee nousuun. Jos ovat menneet yhteen nuorena samantasoisina, on nainen jämähtänyt tai jopa lähtenyt romahtamaan päin ja mies taas nousuun ja siksi näyttää nyt epätasoiselta parilta. :)

Vierailija
19/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on heikko itsetunto. Nainen on ollut kiinni kuin takiainen. Rumempana on tottunut siihen. Sit se komistus on laiska eikä jaksa etsiå muuta kun yks jo roikkuu kii.

Vierailija
20/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista ilmiötä, oikeastaan voisin jopa väittää ettei sellaista ole olemassakaan (yksittäistapaukset eivät vielä riitä ilmiöksi).

Sulla ei vaan oo tasoja, pidät kuumana jotain taviksia tai muuta vastaavaa.

Toki "kuumuus" on täysin makukysymys, eli luultavasti sä vaan viehätyt eniten taviksista ja pidät niitä kuumina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän