Poikaystävä on ollut kovin epäileväinen minua kohtaan, joten spontaanisti selailin läpi puhelimensa salaa...(laitonta, tiedetään)... ja mitä löysin?
En mitään. Ehkä olen kamala, mutten edes kadu tekoani :D Mielestäni jokaisen ihmisen täytyy olla sen verran itsekäs, että selvittää vaivaavat asiat ennemmin kuin että tuhlaisi elämäänsä valheessa eläen. En pystynyt täysin luottamaan, koska tosiaan poikaystävä on ollut todella epäileväinen minua kohtaan ja on itsekin kiinnostunut minun puhelimestani.
Aionko kertoa teostani? Mikäli poikaystävä ei koskaan epäile, niin en aio. Totta kai tiedostan, että kaikki epäilyttävät jäljet voi poistaa, mutta en jotenkinkaan usko sellaiseen tuon henkilön kohdalla.
Toivottavasti en jää kiinni :D
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväsi tuhlaa elämänsä valheessa eläen.
Hän on itse paljon epäilevämpi minua kohtaan :D Halusin vain tarkistaa, että onko oma lehmä ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, dramaattista. Juuri näin 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse paljon epäilevämpi minua kohtaan :D Halusin vain tarkistaa, että onko oma lehmä ojassa.
Epäillä saa, mutta se tulee tehdä rehellisesti. Sinä teet sen epärehellisesti. Esität olevasi luottavaisempi kuin oletkaan. Et uskalla kantaa vastuuta teoistasi tunnustamalla kytänneesi poikaystäväsi puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä oli?
Yhteystiedoissa oli vieraita naisten nimiä, veikkaan exiksi. Sitä en tiedä, miksi numeroita täytyy pitää puhelimessa, mutta veikkaan, että mahdollisten yllätysyhteydenottojen varalta. Ainakin itse voisin säilyttää siitä syystä exien numeroita. Oli seassa myös outoja miesten numeroita. Kuvissa ei mitään ihmeellistä, viesteissä keskusteluja mieskavereiden, äidin ja siskojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäillä saa, mutta se tulee tehdä rehellisesti. Sinä teet sen epärehellisesti. Esität olevasi luottavaisempi kuin oletkaan. Et uskalla kantaa vastuuta teoistasi tunnustamalla kytänneesi poikaystäväsi puhelinta.
Kyllä aion myöntää, jos poikaystävä osaa epäillä, muuten en. :)
:D kyllä minulla on puhelimen yhteystiedoissa ihan kaiken maailman kaverit, jotka olen sinne (osan jo alakoulussa) lisännyt, mitäs haittaa ylimääräistä yhteystiedoista on? En ole ikinä poistanut ketään sieltä, tai no korkeintaan niitä, joiden kohdalla en edes muista kuka tyyppi on kyseessä. Kyllä löytyy eksätkin ihan ensimmäisestä alkaen. Tsiisus
Vierailija kirjoitti:
:D kyllä minulla on puhelimen yhteystiedoissa ihan kaiken maailman kaverit, jotka olen sinne (osan jo alakoulussa) lisännyt, mitäs haittaa ylimääräistä yhteystiedoista on? En ole ikinä poistanut ketään sieltä, tai no korkeintaan niitä, joiden kohdalla en edes muista kuka tyyppi on kyseessä. Kyllä löytyy eksätkin ihan ensimmäisestä alkaen. Tsiisus
Niin? Sanoinhan, ettei löytynyt mitään mistä olisin suuttunut. :D
Jos se sinun poikaystäväsi on kovinkin epäileväinen, niin älä hätäile, hän on varmaan käynyt jo sinun puhelimesi läpi WhatsApp-viestejä ja sähköposteja myöden.
Kuulostatte muuten loistoparilta.
Teinit suhteilemassa.
Sellainen nimittäin olet henkisesti, vaikka ikäsi alkaisikin kolmosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä oli?
Yhteystiedoissa oli vieraita naisten nimiä, veikkaan exiksi. Sitä en tiedä, miksi numeroita täytyy pitää puhelimessa, mutta veikkaan, että mahdollisten yllätysyhteydenottojen varalta. Ainakin itse voisin säilyttää siitä syystä exien numeroita. Oli seassa myös outoja miesten numeroita. Kuvissa ei mitään ihmeellistä, viesteissä keskusteluja mieskavereiden, äidin ja siskojen kanssa.
;-D
Kaikki naiset, joiden nimeä et ole aiemmin kuullut = exä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä oli?
;-D
Niitä exiä sattuu olemaan lukuisia. Ei poikaystävällä ole naiskavereita, paitsi yksi jonka kanssa pitää yhteyttä vain harvoin eikä koskaan edes tapaa häntä. Joten mielestäni hän ei ole edes mikään kaveri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä oli?
;-D
Niitä exiä sattuu olemaan lukuisia. Ei poikaystävällä ole naiskavereita, paitsi yksi jonka kanssa pitää yhteyttä vain harvoin eikä koskaan edes tapaa häntä. Joten mielestäni hän ei ole edes mikään kaveri :D
Sitten ymmärrän, että olet epäluuloinen miestä kohtaan. Kaikkien naisten pitäisi saada mies, jolla ei ole lukuisia exiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se sinun poikaystäväsi on kovinkin epäileväinen, niin älä hätäile, hän on varmaan käynyt jo sinun puhelimesi läpi WhatsApp-viestejä ja sähköposteja myöden.
Kuulostatte muuten loistoparilta.
Niin, sanoinhan hänen olevan kovin epäileväinen minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä oli?
;-D
Sitten ymmärrän, että olet epäluuloinen miestä kohtaan. Kaikkien naisten pitäisi saada mies, jolla ei ole lukuisia exiä.
Niin minähän kerroin jo syyn tähän puhelinratsiaan :D Halusin katsoa, onko poikaystävällä jotain salattavaa, kun kerran on niin kiinnostunut minun puhelimestani.
Minullakin on aivan tarpeeksi mieshistoriaa :D