Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmien joulu..

Kiireetön joulu 2016
16.10.2016 |

Tulee niin,että sitä ei kiireellä pilata. Aloita siis Joulu valmistelut jo huomenna ja yritä saada suurin osa tehtyä marraskuun loppuun mennessä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry jouluvalmistelut

Vierailija
2/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä kaikki joulualotukset provoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, et kaupat alottavat joulujuttujen esille laittamisen hyvissä ajoin.

Vierailija
4/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun Raikaa on kiva palsta jouluttelijoille. 

Vierailija
5/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääsee kun ei vietä joulua. Lapsi on vielä niin pieni ettei tajua mistä jää "paitsi" ja aikuiset kestävät toisiaan paremmin kun ei ressata.

Vierailija
6/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina aloittanut ajoissa ja ollut joulukuun alkaessa valmis. Sitten olen vain fiilistellyt. Käynyt kahvilla keskustassa ja katsellut ruuhkassa lahjoja etsiviä ihmisiä. Sekin on minulle osa sitä tunnelmaa, vaikka ostankin suurimman osan lahjoista netin kautta enkä koskaan puske itse siellä ruuhkassa.

Vierailija
7/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä!!

Vierailija
8/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun Raikaa on kiva palsta jouluttelijoille. 

apua, Taikaa tietysti :D

Vierailija
9/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoimmalla pääsee kun ei vietä joulua. Lapsi on vielä niin pieni ettei tajua mistä jää "paitsi" ja aikuiset kestävät toisiaan paremmin kun ei ressata.

Niin, tuo on totta. Jos joulu tuntuu vain kurjalta, niin miksipä viettämään ja siitä ottamaan stressiä, jos se sitä vain aiheuttaa.

Vierailija
10/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas pystyisi aloittelemaan näin paljon aikaisemmin. Stressi tulisi, kun hommat olisivat levällään pitkän aikaa. Lahjoja alan pikkuhiljaa katselemaan. Koristeita laittelen ekan adventin tienoossa. Piparit itsenäisyyspäivänä, laatikot paistovalmiiksi pakkaseen samoihin aikoihin. Muuten sit täsmäiskulla kaikki parina päivänä hyvällä fiiliksellä. On toiminut monta vuotta ja toimii nytkin 😊

Vierailija
11/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas pystyisi aloittelemaan näin paljon aikaisemmin. Stressi tulisi, kun hommat olisivat levällään pitkän aikaa. Lahjoja alan pikkuhiljaa katselemaan. Koristeita laittelen ekan adventin tienoossa. Piparit itsenäisyyspäivänä, laatikot paistovalmiiksi pakkaseen samoihin aikoihin. Muuten sit täsmäiskulla kaikki parina päivänä hyvällä fiiliksellä. On toiminut monta vuotta ja toimii nytkin 😊

Varmaan suurimmalla osalla jouluvalmisteluja aikaisin tekevällä se onkin juuri tuota lahjojen valmistamista/suunnittelua/ hankkimista.

Vierailija
12/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jouluvalmistelut alkaa myöhemmin.

Elän tässä töille vielä hyvän aikaa 😶

Olen jouluviikon lomalla, voi olla, että silloin painan urakalla...

Kortit on lähetettävä aikaisemmin ja lahjat voisi olla pulkassa, ettei tarvitse enää niitä metsästää.

Toivottavasti joulunaika on rauhallinen :)

13/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireetön joulu 2016 kirjoitti:

Tulee niin,että sitä ei kiireellä pilata. Aloita siis Joulu valmistelut jo huomenna ja yritä saada suurin osa tehtyä marraskuun loppuun mennessä.

Jokainen tietenkin aloittaa joulunsa valmistelun ajoissa, ettei tule lopussa kiire.

Muistuu vielä lapsuus mieleen. Joulun valmistelut alkoivat Joulun-alusviikolla ja hyvin ehdittiin kaikki työt ja valmistelut tehdä !

Ja sama tradiitio jatkuu..............

Vierailija
14/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien joulu tulee helposti. Ei tarvi juuri valmistautua. Kummempaa siivousta ei tarvi. Ruuat saa valmiina kaupasta, kuusen ja koristeet varastosta. Kortteja en lähetä. Lapset toivoo lahjaksi rahaa ja karkkia ja niitä saavat. Miehelle keksin jonkin lahjan. Jouluna saunotaan syödään ja pelataan lautapelejä. Katotaan elokuvia ja ollaan vaan. Sitte se on ohi ja alkaa kevään odotus.

Vierailija
15/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat hankin netistä, vain 2 omalle lapselle, teini-ikäisiä. Joulun rakentamiseen varaan 2 päivää, jolloin tehdään ruoat ja laitetaan paikat kuntoon. Mitään pakkaslaatikoita en hyväksy, vaan teen ne aatonaattona. Perunalaatikon paistan vasta aattona. Rutiinilla menee, ei oo kiirettä. Eikä jouluna säntäillä paikasta toiseen.

Vierailija
16/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toista kymmentä vuotta olen viettänyt tosi rauhallista joulua. Ulkonaisesti se on vain pitkä viikonloppu, jolloin laitan vähän parempaa ruokaa. Minulle joulu on ennen muuta hengellinen juhla. Saatan käydä kirkossa. Joka tapauksessa käyn haudoilla ja muistelen poisnukkuneita läheisiäni. Muuten vietän hiljaiseloa, en kutsu vieraita enkä yleensä itsekään vieraile kenenkään luona.

Vierailija
17/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aloitetaan ekana adventtina, hyvin ehditään eikö ehdi kyllästyä.

Vierailija
18/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien joulu on varma juttu, koska duunissa kolmen viikon tauko (jouluaikana ei siis mitään pakollista hoidettavaa; toki kotoa etänä hoitelen joitain asioita tarpeen mukaan). Odotan todella, että pääsee relaamaan!

Vierailija
19/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
20/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaamme leppoisin mielin tästä viikosta.