Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä hitsiä, kävin tapaamassa osastolla mummoa

Vierailija
16.10.2016 |

Mummo on 75v, toipuu jostain aivojutusta. Kanslia oli ihan tyhjä vaikka kello oli 11. No löysin sit yhen hoitajan käytävältä ja kysyin mummon olinpaikkaa. Hoitsu sanoi: "huone se ja se ja hei, mäpä annan sulle tän ruokatarjottimen, nii voit autella "Mairen" syömiset!!"

Siis jouduin syöttään mummoni.. ja se ruoka valu aina välillä suupielistä ja hyi. Ihan oikeasti sain traumoja. Miksei hoitajat hoida tehtäviään.. äiti yrittää tänäänki saada mua mukaansa mummoa katsomaan (eilen mutsi oli töissä) mut en tod. mee :DD

Ja joo oon 18v mut silti. Selittäkää, miks jouduin syöttään. Äitin mielestä ei ollu mtn ihmeellistä täs mut oikeesti jos on töissä ihmiset joille maksetaan mummon syöttämisestä nii miksi se homma annetaan lapselle..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisit hävetä ja muista tämä sitten kun itse makaat vaipoissa ja kukaan ei auta.

Se tässä varmaan onkin pointtina. Mummoa ei auteta ellei omainen tule auttamaan.

Entä jos niitä omaisia ei ole?

Kuka silloin auttaa? Auttaako kukaan?

Syötetään kun keretään. Nappeja naamaan niin vanhus pysyy hiljaa.

Vierailija
22/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse seuraavalla kerralla paremmin vierailusi ajankohta. Pakkoko oli mennä sinne ruoka-aikaan, jos kerran koet mummosi auttamisen niin vastenmielisenä. Jos todella olet 18-vuotias, niin aikuinen olet. Ota huomioon, että nuorimmat lähihoitajat - toki alalle koulutetut - ovat suunnilleen ikätovereitasi. Ja he vaihtavat myös niitä pissa- ja kakkavaippoja, joita sinun ei tarvitse vierailullasi vaihtaa. Ehkä sinun olisi hyvä myös ottaa huomioon, että sinulla saattaa olla syötettävä / syötettäviä kotona, kun pariudut ja hankit pari muksua, jotka kuolaavat ja pulauttelevat. Inhottaa, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaisen vika jos hoitajia ei ole tarpeeksi.

Vierailija
24/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omaisen vika jos hoitajia ei ole tarpeeksi.

Eikä se ole mikään rangaistus, että auttaa mummoaan, vaan velvollisuus.

Vierailija
25/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hahah :D ei vittu :D  Siis häh siitähän niille maksetaan XD :D Siis hyi hitsi joku oma mummo :D"

Voi vittu minkälaisia "ihmisiä" tämäkin maa päällään kantaa. Tällaiset ap:n kaltaiset tyypit saisi vähäksi aikaa lähettää johonkin siperiaan vankileirille vähän oppimaan elämän realiteetteja.  Kun ei niitä nykyvanhemmat näköjään uskalla tai osaa enää äpärilleen opettaa.

Kyllä tämä tästä romahtaa ja metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan: kun ap vanhenee, jää hän uimaan omiin ulosteisiinsa ja kuolee pois nopeammin, kun ei kukaan tuolla asenteella olevaa ihmistä ala hoitamaan.

Vierailija
26/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt osaat syöttää joten voit ajoittaa käymisesi ruoka-aikoihin ja viettää rakkaan mummosi kanssa

laatuaikaa samalla häntä auttaen. Ei syömässä avustaminen mitään rakettitiedettä ole ja hitaasti kun

toimit ei tukehtumisvaaraakaan ole. Tunnet itsesi tarpeelliseksi ja saat elämänkokemusta samalla!

Seuraavaksi autat ulkoilussa jos mummosi kykenee.

Vierailija
27/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin teini on 18v mutta aina kun pitää tehdä jotain "vastenmielistä" eli käydä kaupassa tai auttaa mummoa niin jo alkaa rutina "siis mä oon ihan lapsi vielä..." :)

Vierailija
28/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärtänyt miksi on LOL jos mummo on 75v? jotenkin epäuskottavaa? mun äitini on 68v, vanhin tyttäreni täytti juuri 23.. että 18 vuotiaan mummo hyvinkin on 75v.  Äidilläni on myös ollut aivoinfarkti, että minusta  ap:n tarina näiltä osin ei ole mitenkään epuskottava.

Vierailija
29/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä AP, itse olen puolet vanhempi ja mua yököttäis jos joutuisin tollasta tekemään olis se sitten oma läheinen tai ei. Musta tulis alta aikayksikön anorektikko ja kuolisin itse pois. Ja sille yhdelle uunolle joka sanoi että "sitten kun sinä pariudut ja saat niitä kuolaavia kakaroita...." Sulle sanon että herää 2000 luvulle pariutua voi ilman niitä kuolahirviöitäkin.

Ainakin minä olen voinut eikä ole ollut edes vaikeaa päinvastoin.

No onneksi on heitä jotka tykkäävät tuostakin työstä. Ja btw. jos ruoka-aikaan kyläilemään olis tullut 18v. poika hahaa ei olis hoitsu tälle varmaankaan tarjotinta tyrkännyt ja se on vain ajan kysymys koska ne paskavaipan vaihdotkin vierailijoille nakitetaan.

Vierailija
30/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kävit mummoa katsomassa :) Vuodepotilaan päivät osastolla ovat usein pitkiä. Läheisten käynnit tuovat vaihtelua.

Ap, jotkut käy päivittäin auttamassa läheisen ruokailussa.

Rohkeasti autat mummoa muulloinkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä