Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mustat hiukset

Vierailija
16.10.2016 |

Mitä mieltä mustista hiuksista? Ovatko aina vaan kauheat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Aina.

Vierailija
2/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.Ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä on kauheaa? Eivät sovi kaikille, mutta parhaimmillaan tosi tyylikkäät

Vierailija
4/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonnostaan aika tumma. Olen kokeillut eri sävyjä ja värejä hiuksissani, mutta aina palaan mustaan. Se vaan sopii parhaiten, ja esim. Miehiltä olen aina saanut eniten huomiota mustilla hiuksilla ;)

Vierailija
5/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihonsävystä ja henkilön tyylistä. Jos värjää hiuksensa mustiksi kannattaa muistaa värjätä myös kulmakarvat ja meikata. Hiuksia huomattavasti vaaleammat kulmat ja epätasaisen värinen/valju kasvojen iho tekevät mustahiuksisesta todella oudon näköisen. Meikkaamattomat silmät ikäänkuin uppoavat kasvoihin, varsinkin jos iirikset eivät ole tummat. Eikä pidä unohtaa huulipunaa.

Vierailija
6/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla todella kaunis, mutta vaatii omalta väritykseltä paljon. Harvemmin sopii muille kuin eksoottisen tummalle tai vaihtoehtoisesti hyvin viileänvaalealle lumikkityypille. Usein vaalealta vaatii myös enemmän ajatusta meikin ja pukeutumisen suhteen, ettei musta peitä alleen ja saa aikaan haljua vaikutelmaa.

Vierailija
7/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä väri ja sopii mulle. Oma väri on tumman ruskea. Blondia väriä mulla ei ole koskaan ollut.

Vierailija
8/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole kamala, mutta se on väri jota yleensä näkee sellaisilla joiden ei olisi kannattanut sitä käyttää...