Voiko mies mennä yksin baariin?
Oletko lähtenyt yksin miehenä? Oliko tylsää vai tuliko mukava reissu?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Oletko lähtenyt yksin miehenä? Oliko tylsää vai tuliko mukava reissu?
Olen käynyt viimeisestä noin 20 baarireissusta 18 kertaa yksin. Joskus on hauskaa ja joskus ei. Joka kerta olen ollut valtaosan ajasta yksin, mutta aika usein joku on tullut juttelemaan. Itse olen aloittanut keskustelun kaksi kertaa ja juttelemaan on tultu ehkä kymmenisen kertaa ja sitten tanssilattialla lähestymisiä ja muita kourimisia vähän enemmän.
Kuulemma laboratoriokokeissa saatiin yksinäinen mies onnistuneesti baariin. Vaati kuitenkin tiettyjä olosuhteita, joten ei ehkä ihan kotikonstein voi mennä yksin baariin.
Siitä varmaan ajatellaan kaikkea negatiivista. Vähän sama kuin jos nuori mies lähtee yksin laivaristeilylle niin on siinäkin kotikonnuilla jälkeenpäin selittelemistä. Menettää kasvonsa siinä. Naapurin koirakin häpee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä varmaan ajatellaan kaikkea negatiivista. Vähän sama kuin jos nuori mies lähtee yksin laivaristeilylle niin on siinäkin kotikonnuilla jälkeenpäin selittelemistä. Menettää kasvonsa siinä. Naapurin koirakin häpee sitä.
Kukakohan voisi olla tämän postauksen takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku Suomi24 Sinkut-palstan lukija :)
En, enkä voi tajuta miksi kukaan haluaisi mennä yksin baariin. Niitä kestää hädin tuskin porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku Suomi24 Sinkut-palstan lukija :)
En ole seurannut pitkään aikaan kyseistä palstaa, enkä aktiivisetsi koskaan, mutta kyseinen henkilö on minulle tuttu netin keskustelupalstoilta jo yli 10 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
En, enkä voi tajuta miksi kukaan haluaisi mennä yksin baariin. Niitä kestää hädin tuskin porukassa.
Seura ja tanssiminen. En minäkään ymmärrä kuka sinne menee istumaan jos ei ole edes tarkoitus jutella muiden ihmisten kanssa tai tanssia.
Istun tällä hetkellä yksin baarissa ja muistin kun kirjoitan tämän että unohdin kortsut kotiin, tulee tylsä ilta.