Te jotka haluatte monta lasta, ettekö pelkää vartalon menevän lopullisesti pilalle?
Niin että joudutte siksi elämään loppuikänne ilman seksiä?
Kommentit (39)
Silloin kun minä sain esikoisen ei kukaan puhunut että emätin menisi pilalle, äidilläni on 4 lasta, ja hänen äidillään oli 10, eikä mulla käynyt mielessäkään että seksi olisi siihen loppunut.
Ja kun omasta kokemuksesta huomasin että yhtä tiukka olin synnytyksen jälkeenkin, niin olen ajatellut että nämä nykyajan virtuaalimaailman jutut on vaan juttuja, en usko että kellään venyy paikat lopullisesti, joillain harvoilla voi sattua jotain tosi ikävää komplikaatiota, mutta niistäkin varmaan suurin osa saa lääketieteeltä avun.
Ja mitä muuhun kroppaan tulee, niin ei se nyt niin häävi ollut ennenkään, joten sitä en ole miettinyt koskaan pätkääkään.
Kaksoset syntyi sektiolla, ja siitä tuli kiinnikkeitä mahaan jotka on kipeitä välillä, mutta se nyt on pieni hinta siitä että nyt on ihanat lapset. Enenpää ei tule, ja seksielämä jatkuu niin kauan kun mies jaksaa, sillä kun on reuma niin se rajoittaa seksielämää, ei mun raskausarvet.
Aika läpinäkyvää: AP-raukkaa kiukuttaa, kun ihmiset, joilla ei ole (lasten takia enää) täydellinen kroppa saavat edelleen seksiä, eikä hän ole ikinä edes päässyt kokeilemaan koko touhua :D
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. En kyllä suostuisi seksiin kumppanin kanssa jonka täytyisi kuvitella panevansa jotakuta kauniimpaa siksi, että mulla olisi mielestään liian ruma vartalo seksiin. Ap
Onneksesi tuo on sinulle vain teoreettinen ongelma, koska et ylipäätään saa seksiä kenenkään kanssa.
Mihinkäs sitä seksiä enää tarvitaan jos ne monta lasta on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielessäsi siis joku tietty tapa, jolla vartalo menee pilalle?
Esim. Vatsanahka ja rinnat roikkuu arpisena pussina, laskeumat alapäässä ja löystynyt vittu?
Se on varmaan paljon geeneissä, rupsahtaako sitä lapsista vai ei. Ei mulla vieläkään rinnat roiku, vaikka oon 4 lasta tehnyt. Toki olen ollut pieni rintainen. Just edellisviikolla, mies sitä ihmetteli, että miten ei rinnat roiku ja nainen on 55v. Vatsanahat ei ole roikkunut ennen eikä jälkeen lasten saannin. En kyllä ikinä tajunnut edes ajatella, että lapset pilais vartalon. Ei niin ole käynyt kenellekään sisaruksistanikaan. Ei läheskään kaikkien vartalo lapsista pilalle mene. Ja sitten se, että miksi ei saisi seksiä? Aika onneton on mies joka ei vaimoas halua enää sen jälkeen kunon sillä lapsensa teettänyt. Väitän, että suurin osa miehistä ei ole niin pinnallisia. Tämä vauvapalsta on siitä jännä, että täällä annetaan ymmärtää, että miehen halut on jostain vatsamakkarasta kiinni. Jos mies haluaa naista, ei siinä vähän roikkuva tissi mitään meinaa. Ei kukaan niissä mallin mitoissa elämäänsä pysy.
Luepa loppukeväällä vauvapalstalla ollut keskusteluketju siitä upeasta 14 lapsen äidistä,jota pressakin kätteli,kumarsi ja palkitsi ansiomitalilla. Kuin missi ja malli samassa paketissa. Ei ne lapset aina välttämättä kropassa näy. Itsestä paljon kiinni.
En miettynyt hetkeäkään miltä kehoni näyttää lasten jälkeen kun lapsista haaveilimme,nyt 7 lasta myöhemmin yhä kokoa xs,nautin suuresti raskausajoista jolloin oli muotoja,arpia ei tullut ja rakastaisin kehoani vaikka olisikin tullut niitä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. En kyllä suostuisi seksiin kumppanin kanssa jonka täytyisi kuvitella panevansa jotakuta kauniimpaa siksi, että mulla olisi mielestään liian ruma vartalo seksiin. Ap
Leikitään, että sulla oikeasti olisi se tyttis ja pitkä parisuhde. Luuletko, että se ei ikinä vilkaisisi tai fantasioissaan miettisi ketään muuta koskaan ikinä?m Stressaisitko seksin aikana siitä, mitä se ajattelee?
Höpön löpön.
Kyllä ne muhkeat muodot kuuluu ihan Äidin ulkonäköön.
Eipä ole mitenkään pilalle mennyt, paljon naisellisempi olen nyt, isommat rinnat ja lantiotakin kivasti, ei liikaa. Ei arpia ja seksi paljon parempaa kuin ennen lapsia. Ei roiku rinnatkaan pahasti ja mun mies sattuu tykkäämään just tämmöisistä. Eipä tuo ole mies kertaakaan seksistä kieltäytynyt, vaan päinvastoin tekee itse aloitteita lähes joka päivä, ellen minä ehdi ensin.
Toki ymmärrän ap:n katkeruuden, kun itse ei ole koskaan saanut seksiä, ei hyvää eikä hunoa, ei tule todennäköisesti koskaan saamaankaan. Parisuhteesta puhumattakaan. Mutta tsemppiä kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Niin että joudutte siksi elämään loppuikänne ilman seksiä?
Ei kai se vartalo pilalle mene. Haudassahan se mätäneminen vasta alkaa.. Vartalo muuttaa ehkä muotoaan. Mut usko pois, jonkun mielestä se on edelleen viehättävä. Ja rakastettava. Kauheaa jos pitäisi jättää lapsia tekemättä seksin takia tai ajatella että rakkaus on kiinni vartalosta. Mun vartaloni ei todellakaan ole mikään missiunelma, mut seksielämä senkun paranee vaan :)
4 lasta ja mikään ei pilalla. Hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat varmaan auttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Luepa loppukeväällä vauvapalstalla ollut keskusteluketju siitä upeasta 14 lapsen äidistä,jota pressakin kätteli,kumarsi ja palkitsi ansiomitalilla. Kuin missi ja malli samassa paketissa. Ei ne lapset aina välttämättä kropassa näy. Itsestä paljon kiinni.
Muistan tuon jutun. Oli kyllä ihmenainen. Sehän oli mukanakin vaikka missä toiminnoissa(mm.unicef,spr,mll) ja oli sijaislapsiakin ja ties mitä.Ja vartalo kun ei olisi synnyttänyt yhtäkään. Joten ei siis huolta. Itselläni vasta toinen tulossa,mutta haaveilen ainakin neljästä lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs sitä seksiä enää tarvitaan jos ne monta lasta on jo.
Mitä mä juuri luin?
Itselläni 4 lasta ja voisin vielä kerran tehdä, seksiä harrastamalla niitä tulee jos natsaa.
Nyt tosin ei lasta olla hankkimassa vaan treenaan maratooniin ja seksiä himon ja halun takia.
Olipa outo kysymys. Mulla on 3 lasta eikä yhtään arpea tai roikkuvia makkaroita tai tissejä ja aika samassa painossa oon ollut pian synnytyksen jälkeen kun ennen raskaaksi tuloa. Ne muutokset mitä tapahtuneet ovat sellaisia mitä iän myötä tapahtuu ilman lapsiakin. Enkä kehuskele vaan tiedän että on monia muitakin vastaavassa kondiksessa olevia.
Mulla on 4 lasta eikä kropassa mitään vikaa omasta eikä miehenkään mielestä:) Aina saan kun haluan
T normaalipainoinen
En pelkää kun ei ole mennyt ainakaan kahdesta ja tuskin menee tästä kolmannestakaan. Ikä varmasti tekee enemmän "tuhoja", mutta oletan saavani seksiä epätäydellisenäkin. Olen kuullut huhuja, että jopa keski-ikäiset ihmiset harrastavat seksiä. Eikö kuulosta uskomattomalta?! Sitten vielä kuulemma vanhanakin saattaa harrastella, ajatella miten epätäydellistä!
Mulla vaan 2 lasta, lievää ylipainoa ja kyllä, olen rupsahtanut todella siitä mitä olin ennen lapsia, mutta eipä sitä tuolla kadulla kulkiessa huomaa.
Tietysti pelkäsin sitä ja niin myös kävi. Seksiä viimeksi vuosi sitten. Terkkuja ukkelille vaan.