Joko olette laittaneet jouluvalot?
Itse en vielä ole saanut laitettua, mutta joululauluja oon kuunnellut jo kuukauden fiiliksissä. Vielä kun saisi lunta, että voi pukki tulla!
Kommentit (20)
Oikea asenne! Itse laittanen pian jouluvalot parvekkeelle kun on alkanut olla pimeitä iltoja jo pk-seudulla.
Saas nähdä, milloin ilmestyy naapurin viime vuonna "esittelemät" vilkkuvat, joka suuntaan välkkyvät disco...Siis jouluvalot.
Turha kai toivoa, etteivät enää koskaan🤦
Onkohan se yks naapuri ottanut niitä välillä edes pois?
Joskus alkukesästä paloivat ikkunassa.
Tai sitten elää eri aikavyöhykkeellä, kuin muut.
En oo laittanu. Laitan aatonaattona.
Siis mitä, otatko ne välissä pois?
Takaterassille laitoin valosarjan roikkumaan kun illat on jo pimeitä. Muut jouluvalot saa odottaa joulukuulle.
Turhaan jouluvaloja säästelee jouluun. Saa ne ilahduttaa naapureita heti kun tulee pimeää.
Otin jo esille, mutta en vielä laittanut. Venetsialaiset yleensä ovat se mikä saa valot syksyn tullen mieleeni.
Hyvää syksyä kaikille
Lauantaiaamuna laitoimme aviomieheni kanssa. Hän ehdotti.
Älkää ny viittikö hei... EI VIELÄ.
Vierailija kirjoitti:
Joo tässä ollut myös yhdellä koko kesän läpi, onneksi ei sentään ole polttanut niitä. Tai no, ehkä olisi jopa niin parempi, tosi rähjäiset roikkumassa kesähelteellä terassilla.
Joo, laitoin aulaan verhotangon päähän roikkumaan valosarjan kun oli niin pimeää käydä yöllä veskissä.
Tottakai. Joulukuusikin on jo haettu, odottaa koristeita, viikonloppuna koristellaan. Kinkkukin on sulamassa.
Pimenevään aikaan rupeaa kaipaamaan valoja , oli kausi tai jouluvalot . Pihalle aurinkokenno valoja jne.
huumorimielellä tehty avaus, mutta vastaan. Miksi pitäisi värjötellä pimeässä jouluisuuden pelossa, kun erilaisia ulkovaloja on keksitty
Venetsialaisviikonloppuna paloivat viimeksi lyhdyt, nyt odotellaan lokakuuta. Aikalailla iltojen pimenemisen myötä alkaa lisävalaistusta kaipaamaan myös ulkona. Meillä ei tosin ole mitään erityisesti jouluista itse valaistuksessa, ihan normaaleja puutarhavaloja ja ulkolyhtyjä vain. Ajastetut/valoisuuden mukaan säädetyt pihavalot ovat toki kesän valoisten öitten jälkeen jo päällä tiettyinä aikoina, eivät kuitenkaan sydänyöllä ja kun varsinaisia katulamppuja ei meille suoraan näy, niin lisävalot tuntuvat mukavilta.
Olen laittanut ajastimella toimivat ledivalot huvimajaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhdessä rakennuksessa ikkunoiden sisäpuolella valot aina. Joulukuun alussa laitetaan töpö seinään ja tammikuun lopussa otetaan pois.
Jaaha🤣🤣🤣🤣🤣🤣