Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä leipoisin joulumyyjäisiin?

Vierailija
15.10.2016 |

Ideat vähissä... mitä itse ostaisit joulumyyjäisistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaristolaisleipää.

Vierailija
2/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelikakut menivät hyvin kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparkakkutalot menee kaupaksi, jos osaat tehdä kauniin. Itse en ostaisi, mutta olen huomannut, että muut ostavat. Jos et halua leipoa, joku kranssi, missä on lintuja. Sen minä ostaisin, jos olisi oma asunto. En viitsi vuokra-asunnon oveen laittaa reikiä eikä valmiiksi ole naulaa. 

Vierailija
4/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaristolaisleipää.

Pointsit kans saaristolaisleivälle! Netistä löytyy todella hyvä ohje esim.Teresa Välimäen saaristolaisleipäohje. Helppo tehdä, tosin erilaisia aineita tarvitaan aika paljon, taikinaa  ei tarvitse leipoa, vaan käsitellään kapustoilla vuokiin. Vuoksia saa kaupasta, semmosia pahvisia leivontatarvikehyllyssä, litrasta saa kolme leipää!

Vierailija
5/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, aina olenkin tehnyt saaristolaisleipää tuonne myyjäisiin joten niitä varmaan täytyy tehdä tälläkin kertaa kun niitä oikein kuulemma odotetaan. Mitä mieltä olette jos tekisin taatelikakkujen sijaan taatelimuffinseja? Tai taateli-valkosuklaa pikkuleipiä?

Ap

Vierailija
6/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa tikunnokassa.

Vierailija
7/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ostaa joululimpun, pienen soman piparkakkutalon, kuivakakun (sekahedelmä, taateli tai rommisuklaa), nisu-ukkokin voisi olla kiva. Tai iso koristeltu piparkakkusydän, jossa on satiininaru ripustamista varten. Pussillinen/paketillinen joulupipareita voisi myös olla kiva, joko yhtä sorttia tai valmis lajitelma (kaneliässä, ruskea piparkakku, herrasväen leivät, lusikkaleivät).

Jotain noista voisin hyvinkin ostaa, kotitekoiset yleensä ovat parempia kuin kaupan hyllyltä löytyvät :).

Vierailija
8/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakahvi-kuivakakku. Tajuttoman hyvää!

(Ihan oikeesti on vaikkei kuulosta siltä! :D)

Vierailija
9/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sun omaa piparia. Laitat sermit eteen ja joku sisäänkäynnille ottamaan rahat vastaan ja teksti vielä missä lukee piparinmaistelupiste.

Vierailija
10/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemennäkkileipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä