Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsberg luopui veganismista - terveys petti

Vierailija
15.10.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001930708.html

Ei se kaikille sovi. Itse en ole edes yrittänyt, saan herkästi vatsavaivoja pavuista ja linsseistä, vegaanien perusraaka-aineista. Samoin vatsaa vääntää sipuli ja kaali. Vilja taas aiheuttaa ummetusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuokin keino saada julkisuutta kun muutakaan ei ole, mahavaivat ja kakkaaminen.

Vierailija
22/27 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vegaanit unohtavat myös välillä ihmisoikeudet olemalla niin ilkeitä ja inhottavia kanssaihmisille että voivat syöstä jonkun jopa itsemurhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara mainitsi että syynä on kuidun liikasaanti. Itsellä sama ongelma! Kohta puoli vuotta vege ja ei ongelmia mutta viime aikoina aloitin treenaamisen ja tarvittavan proteiinimäärän saavuttamiseksi joudun syömään paljon pähkinöitä, papuja, siemeniä, linssejä, kvinoaa ym joissa on paljon kuitua. Saan kuitua varmaan tuplasti sen suositellun määrän ja suoli on ollut tosi huonossa kunnolla viime aikoina :( en haluaisi palata sekasyöjäksi mutta ahistus on nyt kyllä kova

Ota joku kasviprodelisä mukaan treenipäiviin? Riisiprode tai esim sun warrior?

Olen harkinnut tätä vaihtoehtoa mutta ne riisiproteiinit on kalliita minulle työttömälle opiskelijalle :( prosessoituja soijatuotteita välttelen samasta syystä plus muutenkin vähän epäilyttää syödä paljon niitä. Vegaanit nyt apua!

Vierailija
24/27 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara mainitsi että syynä on kuidun liikasaanti. Itsellä sama ongelma! Kohta puoli vuotta vege ja ei ongelmia mutta viime aikoina aloitin treenaamisen ja tarvittavan proteiinimäärän saavuttamiseksi joudun syömään paljon pähkinöitä, papuja, siemeniä, linssejä, kvinoaa ym joissa on paljon kuitua. Saan kuitua varmaan tuplasti sen suositellun määrän ja suoli on ollut tosi huonossa kunnolla viime aikoina :( en haluaisi palata sekasyöjäksi mutta ahistus on nyt kyllä kova

Ei omaa terveyttään kannata pilata ideologian takia.

Jos luetkin sen jutun niin huomaat, ettei Saaralla mitään ideologiaa ollut. Toimittaja typerästi vain otsikoinut, että kysymys olisi ollut veganismista.

En minä tuollaista kuukauden - pari vegaaniruokavaliota kokeillutta henkilöä miksikään vegaaniksi kutsuisi.

Kommentoinkin lainaamaani kirjoittajan omaa kokemusta, en Saaran juttua.

Vierailija
25/27 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kaikille sovi, kuten ei mikään yksittäinen ruokavalio. Jos vegaaniruokavalio ei sovi, niin eettisempiäkin eläintuotteita on saatavilla mutta joitakin on hankala löytää. Tiedän että jotkut jotka eivät halua tukea tehomaataloutta syövät vain riistaa ja itse kalastettua kalaa.

Vierailija
26/27 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota joku kasviprodelisä mukaan treenipäiviin? Riisiprode tai esim sun warrior?

Olen harkinnut tätä vaihtoehtoa mutta ne riisiproteiinit on kalliita minulle työttömälle opiskelijalle :( prosessoituja soijatuotteita välttelen samasta syystä plus muutenkin vähän epäilyttää syödä paljon niitä. Vegaanit nyt apua!

Mutta varmaan pähkinöiden ja muiden syöminen proteiinin takia tulee aika kalliiksi? :) joskus proteiineja saa tosi hyvistä tarjouksista netistä ja jopa esim sokokselta.

Vierailija
27/27 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tsekata myös iHerb.com, siellä on kaikenlaista vegaaneille sopivaa usein Suomen hintoja huokeammalla. Tietty tullimaksut yms. täytyy pitää mielessä, eli tilaukset mielellään enintään n. 22 euron tuntumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi