Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole missään törmännyt yhtä pahaan vihaan pitkiä naisia kohtaan kuin täällä

Vierailija
15.10.2016 |

Toki joskus baarissa joku 160cm lihava keski-ikäinen äijä on haukkunut pituuden takia pystyyn, mutta niille ei voi kuin nauraa. Ihmettelen kuitenkin mistä tämä viha kumpuaa? Ihan kuin joku voisi pituudelleen yhtään mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Olispa kiinnostavaa tietää palstan keskimääräinen äo.

Eikö kritiikkiä voi harrastaa ilman että samalla syyttää toisia?! "Naiset sitä, eiku miehet tätä". Ääliömäistä syyttelyä puolelta toiselle. On se niin kätevää kun oma mielipide on aina yleispätevä.

Onhan se vaikeeta ymmärtää että mitä enemmän itse yleistää, sitä tahmaisempana se paska osuu omaan nilkkaan.

Haukutteko mua nyt kääpiömieheksi vai jättiläisnaiseksi? Ihan sama, i'm outta here.

Vierailija
42/44 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kamalan surullista, kun ihmisiä arvotetaan pituuden perusteella ja he alkavat tuntea huonommuutta sen takia. Lyhyempiä miehiä kohtaan ollaan ehkä kaikkein ennakkoluuloisimpia (muka vähemmän "miehekkäitä" mikäli tuota termiä tahtoo käyttää) jos poisluetaan lyhytkasvuiset. Pitkät naiset kohtaavat varmaankin ristiriitaista suhtautumista sekä naisilta että miehiltä. Lyhyitä naisia todennäköisesti seksualisoidaan eniten, mikä saattaa aiheuttaa katkeruutta muissa naisissa. Ylipäätään lyhyet ihmiset tienaavat tilastollisesti keskimäärin pienempää palkkaa ja ovat vähemmän uskottavia työelämässä. Pitkillä miehillä ei kai ole huolen häivää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisena naisena saan aikamoista kuraa välillä niskaan. Kuulin esimerkiksi 18-vuotiaana teininä baarissa että "tule sedän syliin"-tyylisiä kommentteja. Minua ahdistellaan seksuaalisesti, varsinkin teininä olin vapaata riistaa kaikille perseenpuristelijoille. Olen myös kuullut välillä joiltain naisilta tai miehiltä ilkeitä kommentteja pituudestani.

Kai se on niin, että olet minkä näköinen hyvänsä aina joku löytää jotain mollattavaa. Mutta näitä täältä löytyviä naisvihaketjuja tai miesvihaketjuja taitaa perustaa vain mieleltään häiriintyneet empatiakyvyttömät entiset koulukiusaajat. Vaikka oma mieltymys olisi mikä niin sen tiedon voi pitää aivan itsellään tai sitten kertoa muita morkkaamatta.

T: Nainen 151 cm

Vierailija
44/44 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luoda käsityksiään ihmistä tämän palstan perusteella, täällä pitää isoa ääntä pieni huonosti voiva vähemmistö. Vastaavaan en ole irl törmännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän