En ole missään törmännyt yhtä pahaan vihaan pitkiä naisia kohtaan kuin täällä
Toki joskus baarissa joku 160cm lihava keski-ikäinen äijä on haukkunut pituuden takia pystyyn, mutta niille ei voi kuin nauraa. Ihmettelen kuitenkin mistä tämä viha kumpuaa? Ihan kuin joku voisi pituudelleen yhtään mitään.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Monet pitkät naiset muuten surutta ja ilkeästi haukkuvat lyhyempiä miehiä.
Joo, menin kerran käymään kaupassa missä oli joku yli 180cm nuori nainen kassalla, olen itse 177cm mies. Tämä nainen katsoi minua todella halveksuvasti pitkään suoraan silmiin. Olisi tehnyt mieli sylkäistä päin naamaa.
Omituista määkimistä kun ottaa huomioon että miehen pituus on vapaata riistaa. Kasvattakaa itsetunto.
Ite 160-senttisenä naisena voisin mielelläni ottaa vaikka 20 cm lisää!
Mutta kaikkeen tottuu.
Edelleen haluaisin kuulla että missä vaiheessa naisen 180cm pituudesta tuli joku normi? Ei minun nuoruudessani naiset olleet niin pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt palstavihaa pieniä miehiä kohtaan. Oikeastaan täällä vihataan jokaista joka poikkeaa millinkään normista ja ikivanhoista kliseistä - sekä liian normaaleja tylsimyksiä.
Mutta luulen ja toivon että pääosa mulkvistiviesteistä tulee parilta samalta henkilöltä!T. pitkä nainen
Oikeasti Pertti 38 v ja 160 cm, asuu vauva.fi:ssä.
Tässä hyvä esimerkki normaalisti lyhytmiesvihasta palstalla. Älkää te naiset valittako kun teitä haukutaan ominaisuuksista, joihin ei voi vaikuttaa. Lihavuuteen muuten voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muuten vaan pitkiä naisia haukutaan transuiksi, mongoloideiksi, hirviksi yms?" - Huokaus. Ei se ole aina helppoa olit sitten pitkä tai lyhyempi. - Ei se miehistä itse tuntoakaan nosta kun saa kuulla olevansa pygmi, rääpäle, tai ikuinen penkka. Saati sitten vastata kysymykseen, että miksi sä olet noin lyhyt? Tai kai sä ymmärrät, että nainen haluaa rinnalleen miehen, kato kun miehen tulee olla vahvempi ja kookkaampi. Vai kuinka monta pariskuntaa muistat nähneesi, jossa mies on naistaan selkeästi pienempi? Niin, että mistä hukka pätkä aatteli sen naisen itelleen löytää, vai ymmärtääkökään niiden päälle mitään. Huokaus täytyy olla rasittavaa oli sitten kumpaa ääripäätä tahansa. Tuntuu, että osalle on ihan mahdoton tajuta, että oma pituus nyt vain tuppaa olemaan asia, johon voi aika vähän, jos lainkaan vaikuttaa itse. - Mutta siitä huolimatta siihen osoitetut piikittelyt ja muka hauskat nokkeluudet kirpaisevat.
Jos nainen heittää "lyhyt mies ei oikein tunnu edes mieheltä", niin eipä sitä kukaan täällä pidä loukkaavana. No sitten jos se kohdistuisi omaan poikaan, niin ehkä, mutta eivät naiset kykene ajattelemaan asioita niin pitkälle. Naisten silmissä asia menee niin, että mies on vahva olento jonka tehtävä on vaan kestää kaikenlaista naisten piikittelyä ilmekään värähtämättä. Sitten kun omalle pojalle tapahtuu jotain, niin mietitään "toihan on ihan perseestä", mutta sitä ennen miesten valitusta pidetään vain ja ainoastaan säälittävänä.
Okei. Sä olet tuota mieltä. Mut turha yleistää sun mielipidettä yleistotuudeksi.
Sinun äo:si on alle 80. Onni sinulle ettet ymmärrä kuinka tyhmä olet. Tai ehkä ymmärrät kun mietit miten elämäsi on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muuten vaan pitkiä naisia haukutaan transuiksi, mongoloideiksi, hirviksi yms?" - Huokaus. Ei se ole aina helppoa olit sitten pitkä tai lyhyempi. - Ei se miehistä itse tuntoakaan nosta kun saa kuulla olevansa pygmi, rääpäle, tai ikuinen penkka. Saati sitten vastata kysymykseen, että miksi sä olet noin lyhyt? Tai kai sä ymmärrät, että nainen haluaa rinnalleen miehen, kato kun miehen tulee olla vahvempi ja kookkaampi. Vai kuinka monta pariskuntaa muistat nähneesi, jossa mies on naistaan selkeästi pienempi? Niin, että mistä hukka pätkä aatteli sen naisen itelleen löytää, vai ymmärtääkökään niiden päälle mitään. Huokaus täytyy olla rasittavaa oli sitten kumpaa ääripäätä tahansa. Tuntuu, että osalle on ihan mahdoton tajuta, että oma pituus nyt vain tuppaa olemaan asia, johon voi aika vähän, jos lainkaan vaikuttaa itse. - Mutta siitä huolimatta siihen osoitetut piikittelyt ja muka hauskat nokkeluudet kirpaisevat.
Jos nainen heittää "lyhyt mies ei oikein tunnu edes mieheltä", niin eipä sitä kukaan täällä pidä loukkaavana. No sitten jos se kohdistuisi omaan poikaan, niin ehkä, mutta eivät naiset kykene ajattelemaan asioita niin pitkälle. Naisten silmissä asia menee niin, että mies on vahva olento jonka tehtävä on vaan kestää kaikenlaista naisten piikittelyä ilmekään värähtämättä. Sitten kun omalle pojalle tapahtuu jotain, niin mietitään "toihan on ihan perseestä", mutta sitä ennen miesten valitusta pidetään vain ja ainoastaan säälittävänä.
Okei. Sä olet tuota mieltä. Mut turha yleistää sun mielipidettä yleistotuudeksi.
No katopa mitä tällä palstalla tapahtuu! Naiset puhuvat lyhyistä miehistä rumasti (ja tarkoitan tässä rumalla tapaa, jolla et ikinä uskaltaisi puhua kun paikalla on ystäväsi ja hänen lyhyt 18-vuotias poikansa), ketään ei kiinnosta. Jos mies valittaa asiasta, miehelle vittuillaan ja sanotaan, että hänen pitäisi hankkia itsetunto ja lopettaa naisten syyttely, niin voisi naistakin joskus saada.
Kaiken feminismin ja tasa-arvopuheiden keskellä naiset ovat oikeasti kuin luolanaisia: kunnioittavat vahvoja miehiä, halveksivat heikkoja ja katsovat että miehet ovat kollektiivisesti horjumattomia (tai että heiltä on oikeutettua odottaa sitä) eikä heidän tunteistaan siksi tarvitse niinkään välittää. Kun mies loukkaantuu ilkeistä kommenteista, vika on miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen vain täällä kuullut, että lyhyet naiset ovat kääpiöhuoria.
T. 158 cm
Juu, me ollaan persjalkasia ällötyksiä, joiden päähän pitkät naiset räkii kassajonossa:) T:157cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt palstavihaa pieniä miehiä kohtaan. Oikeastaan täällä vihataan jokaista joka poikkeaa millinkään normista ja ikivanhoista kliseistä - sekä liian normaaleja tylsimyksiä.
Mutta luulen ja toivon että pääosa mulkvistiviesteistä tulee parilta samalta henkilöltä!T. pitkä nainen
Oikeasti Pertti 38 v ja 160 cm, asuu vauva.fi:ssä.
Ohis. Minä olen 38-vuotias ja tuntenut ikätovereitani tuhansittain, mutta ikinä ei ole yhtään Perttiä vastaan tullut. Janeja, Janneja,Mikkoja ja Nikoja kyllästykseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Omituista määkimistä kun ottaa huomioon että miehen pituus on vapaata riistaa. Kasvattakaa itsetunto.
Juuri näin. Ihan vaan tasa-arvon nimissä: Pitkät naiset, kasvattakaa itsetunto ja yrittäkää tutustua miehiin ihmisinä, niin löydätte ihan seuraakin eikä tarvitse täällä valittaa. Tuo valitus on luotaantyöntävää ja paljon suurempi syy miehenpuutteelle kuin pituutenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katopa mitä tällä palstalla tapahtuu! Naiset puhuvat lyhyistä miehistä rumasti (ja tarkoitan tässä rumalla tapaa, jolla et ikinä uskaltaisi puhua kun paikalla on ystäväsi ja hänen lyhyt 18-vuotias poikansa), ketään ei kiinnosta. Jos mies valittaa asiasta, miehelle vittuillaan ja sanotaan, että hänen pitäisi hankkia itsetunto ja lopettaa naisten syyttely, niin voisi naistakin joskus saada.
Kaiken feminismin ja tasa-arvopuheiden keskellä naiset ovat oikeasti kuin luolanaisia: kunnioittavat vahvoja miehiä, halveksivat heikkoja ja katsovat että miehet ovat kollektiivisesti horjumattomia (tai että heiltä on oikeutettua odottaa sitä) eikä heidän tunteistaan siksi tarvitse niinkään välittää. Kun mies loukkaantuu ilkeistä kommenteista, vika on miehessä.
Ehkä tähän tytteliin ei kannata uhrata hyviä argumenttejä, kuulostaa joltain 13 vuotiaalta ainakin tuon päättelykyvyn suhteen.
Mitä viestiisi tulee, olet täysin oikeassa. Tästä voi oppia sen ettei tee niin kuin naiset sanovat haluavan miehen käyttäytyvän, vaan siten kuin tiedät että naiset käyttäytyvät. Teot ratkaisee ei sanat. Käytännössä se tarkoittaa sitä olet naisille se voimakas mies, joka pikkuisen alistaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ihan vaan tasa-arvon nimissä: Pitkät naiset, kasvattakaa itsetunto ja yrittäkää tutustua miehiin ihmisinä, niin löydätte ihan seuraakin eikä tarvitse täällä valittaa. Tuo valitus on luotaantyöntävää ja paljon suurempi syy miehenpuutteelle kuin pituutenne.
Ei täällä kukaan ole miehenpuutteesta valittanut, vaan haukkumisesta.
Onnellisessa parisuhteessa oleva ap
"Edelleen haluaisin kuulla että missä vaiheessa naisen 180cm pituudesta tuli joku normi? Ei minun nuoruudessani naiset olleet niin pitkiä."
Ja minä tulin juuri aikakoneella 1500-luvulta ja vaadin saada tietää milloin miehen yli 160cm pituudesta tuli joku normi!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon kirjoittaja mutta tuo on perusvastaus joka tulee palstalla monta kertaa kun sukupuoliroolit ovat toisinpäin. On siinä osa totuuttakin; pitkä nainen joka vinkuu ja vonkuu sitä kuin miehet eivät tykkää pitkistä naisista, luultavasti karkoittaa käytöksellään nekin miehet, joita pituus ei häiritse.
Taidan olla omituinen otus... Eniten minua houkuttelee itseäni lyhemmät miehet. Harvalla vaan itsetunto riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et nyt ymmärtänyt asiaa. Jos mies valittaa naisten käytöksestä, hänen voi olettaa olevan puutteessa, vaikkei hän olisi sanonut mitään siihen viittaavaa.
Täällä vihataan 99 prosenttia naisista muutaman hörhömiehen (ja oletettavasti hörhönaisen) taholta.
Teissä ei ole yhtään mitään vikaa. Pitkät naiset ovat mielestäni tyylikkäitä.
Olisin mielelläni pitkä, mutta näillä geeneilläni en ole.
N
Tämä on vasta tämän syksyn ilmiö. Ensi vuonna on sitten uudet vihankohteet.
Ootko se katkera paska, jonka raksamiehen pitkä ja upea nainen vei?