Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miniä ja poikani synttärit

nietoss
15.10.2016 |

Eilen poikani ehdotti että hänen syntymäpäiväkahvit juotaisiin meillä. Meillä on iso maalsistalo missä tilaa. Miniä ollut kipeänä js poikani halusi säästää tätä.

Miniä olisi halunnut kuitenkin pitää juhlat heillä ja on sydänjuuriaan myöten minulle vihainen juhlien omimisesta. Ei tietäne että miehensä ehdotti. Mitä tren

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät naiset sentään....

Eikö se nelikymppinen mies voisi ihan itse järjestää synttärinsä ja sillä tavoin säästää vaimoaan ja äitiään???

Vierailija
22/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nietoss kirjoitti:

Eilen poikani ehdotti että hänen syntymäpäiväkahvit juotaisiin meillä. Meillä on iso maalsistalo missä tilaa. Miniä ollut kipeänä js poikani halusi säästää tätä.

Miniä olisi halunnut kuitenkin pitää juhlat heillä ja on sydänjuuriaan myöten minulle vihainen juhlien omimisesta. Ei tietäne että miehensä ehdotti. Mitä tren

No jos miniä olisi halunnut ne järjestää ja on loukkaantunut, niin miksi ihmeessä et anna hänen niitä järjestää? Jos poikasi halusi säästää vaimoaan alunperinkin, niin tuskinpa hän haluaa että vaimo tälläisestä joutuu pahoittamaan mielensä.

Ja olisi se myös luonnollisempaa, että he saavat pariskuntana järjestää omanlaisensa juhlat ja juhlia niitä kodissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla