Voi jukra mikä sovellus! :D Näen kaikkii kameroihin tällä! :D
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ja sä tuijottelet jotain mummoa...
No mikäs tässä sunnuntaina aamukahvia juodessa ja katsoa kun mummo juo teetä/kahvia :D
Sulla on kätevä sovellus, kun se toimii samalla back To the future aikakoneena.
:D onpas hauska katsoa kun jotkut on kännissä jo näin aikaisin :D :D
Mistähän mä näkisin mitä mun aviomies puuhaa? On työmatkalla maapallon toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs tässä sunnuntaina aamukahvia juodessa ja katsoa kun mummo juo teetä/kahvia :D
Nyt on lauantai, urpo
:D :D normi meininkiä joillain aamu riitelyt puolison kanssa... Meillä ihan samanlaista joskus.... Kirosanat vaan lenteli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lauantai, urpo
Mun appiukon nimi on urpo. Mutta joo. Uppista.
Vierailija kirjoitti:
Joku mummo juo teetä ja katsoo telkkarii ;D
Ja kissako sitä mummoa kuvaa?
Toiset tykkää mummoista... mä stalkkaisin jotain hottismiestä. Enkä puhu siitä sarjasta!
En nyt halua ap:n iloa kivasta porvoolaisesta pilata, mutta jos kysyisin erään kysymyksen, siihen ei tulisi vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tarra päällä, et näe!
Just tulossa kertomaan samaa. 😀
Ei vitjatti! Ihan hullua vissii toi yks kamera taitaa olla kännykästä :0 ne tyypit oli ulkona jutteli siin jotai :0 täähän mukavampaa ku kiikareiden käyttö! :D
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin teippi kameran päällä.
Entä mikrofonin? Entä kännykän kameran? Entä kännykän mikrofonin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nyt ole lauantai? Vai menikö minulta yks päivä ihan ohi?
Hei! Mä sain ihan vitun hyvän idean! Vois kyylätä sitä myrkyttäjä mummoa! hei joo! Vitsi mä oon viisas kun tiiän sen puhelin numeronkin niin laitan se tohon lokeroon ja sit ehkä pääsen kyylää! :D mun lauantai kivat :Ddd