Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailut vaikea järjestää ja vaistosin, ettei mies ole aidosti kiinnostunut

Vierailija
14.10.2016 |

MIlloin tuli mitäkin estettä, työkiireet kyllä ymmärsin. Nyt piti sopia tapaaminen viikonlopuksi ja en saanut suoraa vastausta milloin ja missä. Ei ollut ensimmäinen kerta,kun hankaluutta tai tapaamisen siirtymistä. Laitoin viestiä,että minulla fiilis,ettet haluakaan nähdä ja parempi lopettaa. Toki,sattuu tämä minuun, mutta ei suhteesta tule mitään,jos jo alussa näin paljon säätämistä. Kaksi kuukautta ehdittiin nähdä, milloin nyt onnistui.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla sama ikä miehellä, mutta sentään eri sijainti. Pahus, jos noita on paljonkin...

6

Vierailija
22/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin tuttua :)

Onkohan nää miehet toisilleen sukua, vastaava tapaus löytyy myös Itä-Suomesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mulla sama ikä miehellä, mutta sentään eri sijainti. Pahus, jos noita on paljonkin...

6

Komas samaa kokenut ilmoittautuu. Ei ole mies Helsingistä, ikä täsmää. Itse jatkoin omaa elämääni todettuani, että mies pitää minua varalla tai on muuten vain epäkiinnostunut. En lopettanut suhdetta "virallisesti", sen verran ärsyynnyin miehen ilmeisestä tavasta kadota takavasemmalle. Ja miksi turhaan edes kertoisin saaneeni tarpeekseni, jos toista ei kiinnosta riittävästi näkemiseni tai edes suhteen lopettaminen reilusti - tunsin itseni todella mitätöidyksi. Kyllä mies sitten jossain vaiheessa soitti ja "lopetti" suhteen, minua ei kiinnostanut mikään keskustelu siinä vaiheessa ja toivotin sitten vain asiallisesti mukavaa jatkoa ja lopetin puhelun nopeasti. En ole millään tavalla ripustautuva minäkään, enemmän entisissä suhteissa on tullut sanomista itsenäisyydestäni. Mies ehkä näki minua seksin vuoksi, joka oli ainakin omasta mielestäni hyvää. Sitä en tule tietämään, ja  miehen motiivi on aika yhdentekevä, kun juttu päättyi näin. 

Vierailija
24/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6

Komas samaa kokenut ilmoittautuu. Ei ole mies Helsingistä, ikä täsmää. Itse jatkoin omaa elämääni todettuani, että mies pitää minua varalla tai on muuten vain epäkiinnostunut. En lopettanut suhdetta "virallisesti", sen verran ärsyynnyin miehen ilmeisestä tavasta kadota takavasemmalle. Ja miksi turhaan edes kertoisin saaneeni tarpeekseni, jos toista ei kiinnosta riittävästi näkemiseni tai edes suhteen lopettaminen reilusti - tunsin itseni todella mitätöidyksi. Kyllä mies sitten jossain vaiheessa soitti ja "lopetti" suhteen, minua ei kiinnostanut mikään keskustelu siinä vaiheessa ja toivotin sitten vain asiallisesti mukavaa jatkoa ja lopetin puhelun nopeasti. En ole millään tavalla ripustautuva minäkään, enemmän entisissä suhteissa on tullut sanomista itsenäisyydestäni. Mies ehkä näki minua seksin vuoksi, joka oli ainakin omasta mielestäni hyvää. Sitä en tule tietämään, ja  miehen motiivi on aika yhdentekevä, kun juttu päättyi näin. 

Kolmas, ei komas. :D

Vierailija
25/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi ihminen tulee sitä enemmän hänellä on elämänkokemusta takanaan ja sitä paremmin hän ymmärtää, että seurustelu ei ole se maata mullistava juttu. Parikymppinen haluaa nähdä joka päivä, nelikymppiselle riittää joka viikonloppu.

Vierailija
26/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että tässä tapauksessa miehelle sopi, että nähtiin vaikka kerran kahdessa kuukaudessa... silloin kun hänelle sattui sopimaan, ihan mikä tahansa muu meno oli kyllä tärkeämpää. Ja kyseessä tosiaan nelikymppinen mies...

Vierailija
27/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi ihminen tulee sitä enemmän hänellä on elämänkokemusta takanaan ja sitä paremmin hän ymmärtää, että seurustelu ei ole se maata mullistava juttu. Parikymppinen haluaa nähdä joka päivä, nelikymppiselle riittää joka viikonloppu.

Höpö höpö. Kyllä minä ihastun ihan niin kuin nuorenakin ja etsin ihan normaaliin suhteeseen miestä. Jos ei löydy, olen ennemmin ilman. Kenenkään varanaiseksi tai "jos-on-aikaa-eikä-parempaakaan-tekemistä" -tyypiksi en ala. 

t. 23

Vierailija
28/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä minä ihastun ihan niin kuin nuorenakin ja etsin ihan normaaliin suhteeseen miestä. Jos ei löydy, olen ennemmin ilman. Kenenkään varanaiseksi tai "jos-on-aikaa-eikä-parempaakaan-tekemistä" -tyypiksi en ala. 

t. 23

No juurikin näin

Vierailija
29/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 23

Hei 23-v nainen, miten tämä liittyy kommentoimaasi viestiin? Siinä oli puhe frekvenssistä eikä mistään varatyypeistä. Sinähän näytät vahvistavan lainaamasi viestin sanoman, vaikka höpöhöpöä sieltä huutelet.

Vierailija
30/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 23

Hei 23-v nainen, miten tämä liittyy kommentoimaasi viestiin? Siinä oli puhe frekvenssistä eikä mistään varatyypeistä. Sinähän näytät vahvistavan lainaamasi viestin sanoman, vaikka höpöhöpöä sieltä huutelet.

VIESTINI oli 23, ei ikäni. Olen 40-vuotias.  Ja frekvenssistä kyllä puhuin; jos ei nähdä kovin usein ja toinen peruu tapaamisia, tulee olo siitä, että on varalla. 

Vierailija
31/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 23

VIESTINI oli 23, ei ikäni. Olen 40-vuotias.  Ja frekvenssistä kyllä puhuin; jos ei nähdä kovin usein ja toinen peruu tapaamisia, tulee olo siitä, että on varalla. 

Joojoo, mutta useimmilla se hollywoodromanttinenpusipusisuhdetyyppi jää sinne nuoruuteen. Totuttele vaan 40-v siihen, että ikäisesi miehet eivät käy enää niin kuumina kuin joskus ennen. Tai sitten etsit itsellesi sen 23-v miehen.

Vierailija
32/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 23

Joojoo, mutta useimmilla se hollywoodromanttinenpusipusisuhdetyyppi jää sinne nuoruuteen. Totuttele vaan 40-v siihen, että ikäisesi miehet eivät käy enää niin kuumina kuin joskus ennen. Tai sitten etsit itsellesi sen 23-v miehen.

Minulla ei  ole ollut mitään Hollywood-romanttisia suhteita vain ihan tavallisia. Joihin on liittynyt yhdessäolo. Viimeisin miesystäväni oli yli 40 kun tapasimme, eikä ihastuminen eronnut puolin eikä toisin nuoruudenaikaisesta tunteiden osalta. Mutta toki voit puolestani päättää, mitä ajattelen/odotan ja millaisia suhteeni ovat, se vaan ei välttämättä vastaa lainkaan todellisuutta. ^_^

t. sama 

Vierailija
33/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaiken ikäisillä on oikeus odottaa että parisuhteessa ollessa kumppanin näkeminen onnistuu.

Vierailija
34/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaiken ikäisillä on oikeus odottaa että parisuhteessa ollessa kumppanin näkeminen onnistuu.

Eikä se oikein parisuhteelta tunnu, jos vaan toinen on sitoutunut, pitää kiinni sovitusta ja odottaa tapaamisia/näkemistä...

Vierailija
35/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se oikein parisuhteelta tunnu, jos vaan toinen on sitoutunut, pitää kiinni sovitusta ja odottaa tapaamisia/näkemistä...

JA nämä "en ehdi" -miehet eivät olleet kiinnostuneet parisuhteesta, ainakaan minulla ja parilla muullakin tähän ketjuun kirjoittaneella. Aikaa ei riittänyt, kun ei kiinnostanut, melko vaikaa on mitään muutakaan johtopäätöstä tehdä. 

Ja edelleen, minulla on vahvasti oma elämä, en ole mikään roikkuja. Tilantarpeeni on joskus ollut suhteessa ongelma, ei toisinpäin. 

T. vastaaja viestistä 23 jne.

Vierailija
36/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa törmännyt tämmöisiin tapauksiin. Luulen että pyörittävät useampaa yhtä aikaa. Tai pitävät tosiaan vain jotenkin varalla.

Siksipä en välitä itsekään vaan olen valmis tapaamaan muitakin, jos siis joudun tämmöisen seuraksi jonka kanssa vaikea tapailla. Tai sitten yhden kanssa lopetin ihan viestittelyn, kun olin montaa ehdotusta tarjonnut ja alustavasti oli sovittu ja siihenkin tuli viime tipassa jotain..

En kuitenkaan heivaa sellaisia jotka kuitenkin silloin tällöin tapailevat, jos saan ne sänkyyn / ovat siinä hyviä ja viehättäviä, koska fwb:kin ehkä parempia kuin ei mitään... paitsi tosin vie kyllä liikaa aikaa ja mun aivokapasiteettia/huomiota, kun haaveilen vaan siitä...

Ja tosiaan kuten joku mainitsikin, voisi olla helpompi totutella olemaan kokonaan ilman seksiäkin...?

Vierailija
37/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 23

Kuuskymppisetkin käy kuumana. :D

En ole nro 23.

Vierailija
38/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin osui kohdallle yks tollainen "roikottaja" aikanaan. Kuulin kavereiden kautta että se teki samaa monelle eli roikotti deittejään yrittäen etsiä parempaa ja laadukkaampaa naista ja aina silloin tällöin soitti pitääkseen muka suhdetta yllä. Se sitten soitti melkein puolitoista kk edellisen tapaamisen jälkeen ja mä teeskentelin etten tiennyt kuka sieltä soitti, ja kun se sanoi nimensä loukkaantuneena ja sen että ollaan tapailtu, teeskentelin että muistin vaan hämärästi ja totesin että kuule, ei kannata soitella, ei tule mitään. Suuttui aika saatanasti ja kauhea mölinä kuului kun löin luurin kii :D On kuulemma vieläkin samanlainen, mutta mä jo varattu aikapäivää sitten. Seuraava mies oli onneksi rehellinen ja reilu.

Vierailija
39/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että pakko noilla "roikottajilla" olla useampi nainen yhtä aikaa kiikarissa tms. Tämä tuntemani mies peruu melkein aina sovitut tapaamiset vedoten kiireeseen ja töihin. Työt saattavat ilmaantua parin tunnin varoitusajalla toiselle puolelle suomea... ja töitä sitten on tarjolla 24/7...

Vierailija
40/55 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tapauksista tietää jo  kolmessa viikossa onko ne in vai out. Kuukautta pitempää ei kannata katella jos näkeminen on jostain syystä hyvin hankalaa.