Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan koskaan löytänyt TINDERISTÄ puolisoa itselleen...?

Vierailija
14.10.2016 |

Vai pitääkö lähteä siitä oletuksesta, että sieltä haetaan lähinnä satunnaisseuraa / fwb:tä tms.
Ja että ETENKIN jos profiili on tyhjä, niin tuo pätee...

nyyh :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin.

Vierailija
2/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis pohdin sitä, että kun en oikein ole varma mikä on yhden suhteen meininki (no kai se on aika selvästi vain fwb, vaikka mitä muita toiveita elättelisin), niin voinko edes toivoa / yrittää viritellä mitään vakavampaa...

KUn kerran ei olla mitenkään kuitenkaan ääneen todettu / sanottu että ollaan vaan kavereita tms. ...

Ja minä en semmoista halua ruveta nimeämään. Vaan olla vähän niin kuin kaveria muutenkin... esim. jos hän lähettelee viestejä muutenkin yms. niin toki vastailen...

Mutta pitäisikö mun siis asiaa ääneen sanomattakin / toteamattakin (että oltaisiin oikein ääneen sovittu, että on vain joku panosuhde), tajuta se jo siitä että kaveri on tinderistä (ja tyhjällä profiililla)??

Vai saako silti toivoa muutakin..? (VAi menikö se toive viimeistään siinä että suostuin ekalla tapaamisella sänkyyn? :) )

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Parin kuukauden seurustelusuhteen, muutamia panokavereita ja viimeiseksi nykyisen aviomieheni.

Vierailija
4/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Parin kuukauden seurustelusuhteen, muutamia panokavereita ja viimeiseksi nykyisen aviomieheni.

Oliko sillä aviomiehellä tyhjä profiili..? :) Vai miten siitä tuli lopulta mies?

ap

Vierailija
5/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, nykyisen mieheni. Ilman tinderiä tuskin olisin häntä ikinä tavannut. Asuttiin niin kaukana toisistamme. Hän on elämäni rakkaus.

Vierailija
6/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tapasin mieheni tinderissä, muuten olisimme tuskin koskaan tavanneet. Nyt on lapsi, talo ja kaikki mistä olen ikinä haaveillutkaan :) aika pitkään kyllä sai suudella sammakoita ennenkuin oikea prinssi sieltä löytyi

Vierailija
7/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, kävin ainoastaan yksillä Tinder-treffeillä, ja heti tärppäsi. :) Nyt asumme yhdessä ja olemme kihloissa.

Vierailija
8/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tapasin mieheni tinderissä, muuten olisimme tuskin koskaan tavanneet. Nyt on lapsi, talo ja kaikki mistä olen ikinä haaveillutkaan :) aika pitkään kyllä sai suudella sammakoita ennenkuin oikea prinssi sieltä löytyi

:) saako kysyä MITEN pitkään ja montako niitä sammakoita suutelit... itse näin 2kk tinder-kokemuksella alkaa jo väsyä... vai onko tää vielä lyhyt aika? (joku 5-6 "suudeltu"... kolmesta toivoisin enempää mutta yhdestä ei oo kuulunut enää mitään ja pari taitaa sitten olla ehkä turhia toiveita nekin... vai oisko vielä toivoa..)

ap

Vierailija
9/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup

- ikis

Vierailija
10/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää puolison. Moni on löytänyt.

Itse olen vielä vaiheessa ja fwb-kierteessä mutta pidän toivoa yllä. Olen kuitenkin tavannut useita jotka ovat vakavalla mielellä liikkellä. Ei vain ole vielä natsannut.

Vierailija
11/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys on hyvin pieni.

Vierailija
12/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen vielä, että kun ne miehethän jakautuu

- ne plösöt / rumahkot / oudot jotka ei vaan sytytä

- ne jotka TODELLA sytyttää heti

Enkä nyt tarkoita että ne lähtökohtaisesti ne sytyttävät olisi jotain adoniksia tms. Mutta joku vaan joka niissä mua kiinnostaa. (Mahdollisesti sitten varmaan muitakin naisia...)

Niin onko nämä puolisoiksi löytyneet olleet sellaisia jotka teitä on sytyttäneet heti :) vai sellaisia "no ok tavataan nyt sitten huviksi tuokin ja katotaan..."

ap

Vierailija
13/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis kutosen-seiskan naisena etsii siis 10+ alfaa aviomiehekseen panosovelluksesta?

Onnea yritykseen.

Vierailija
14/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siis kutosen-seiskan naisena etsii siis 10+ alfaa aviomiehekseen panosovelluksesta?

Onnea yritykseen.

Niin no... sanokaa sitten siis suoraan, että pitääkö ns. "tyytyä" sellaiseen joka ei vaan lähtökohtaisesti heti saa polvilleen...?

Eli ottaa vaan joku "ihan mukava, vaikkei kiihota"?

Vai olla kokonaan ilman?

Mä en niinkään usko edes siihen että se just MUA sytyttävä olisi lähtökohtaisesti sellainen kaikkien alfojen alfa; en halua esim. että olisi tosi slim lihaksikas pitkä tumma adonis... pieni maha ok, melko lyhyt ok, saa olla jollain lailla tavallinen, mutta joku "click" pitää olla kuitenkin... vai onko se liikaa pyydetty sitten?

Jos haluan jonkun pysyvän, pitääkö tyytyä siihen että se ihminen ällöttää mua sängyssä??

Vai pitääkö loppuikä tyytyä johonkin panoihin?? (kun nyt olen eron jälkeen tajunnut että tosiaan en olekaan täysin epäseksuaalinen, vaan todella VOIN kiihottua ihan ihmisestä...)

ap

Vierailija
15/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset