Ihanaa olla miehen edessä polvillaan
Ja antaa oikein kunnolla nautintoa omalle miehelleen...
Kommentit (18)
Ai kun kiva. Eikö miehesi ole muistanut kiittää, vai miksi kalastelet täällä kiitoksia ja kehuja?
Oi kyllä hän on ihan tarpeeksi kiitollinen ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen nainen.
Ap
Vaistoan ettet ole, vaan keski-ikäinen runkkariukko!
Mä tykkään kans. Olen tosin nelikymppinen nainen.
Kerran tyttöystäväni otti suihin tuossa asennossa, enkä ollut oikein tyytyväinen hänen nopeuteensa, joten aloin itse vedellä hänen suuhunsa nopeampaan tahtiin. Seuraavana päivänä hän sanoi, että se tuntui ihanalta. Minusta se oli jotenkin friikkiä, miten tuollaisesta alistumisesta voi kiihottua?
Eikö sitä yhtään häiritse että samalla palstailet?
Hahhaa missään muualla ei varmaan epäillä näin paljon kirjoittajan ikää kuin täällä. On vaan niin uskomatonta seksiä tämän miehen kanssa että olen hyvällä tuulella koko ajan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerran tyttöystäväni otti suihin tuossa asennossa, enkä ollut oikein tyytyväinen hänen nopeuteensa, joten aloin itse vedellä hänen suuhunsa nopeampaan tahtiin. Seuraavana päivänä hän sanoi, että se tuntui ihanalta. Minusta se oli jotenkin friikkiä, miten tuollaisesta alistumisesta voi kiihottua?
Haha hän aiemmin aina välillä laittoi vähän kättä pään taakse mutta sanoin sitten että ihan rohkeasti vaan, minä tykkään siitä. Ja siitä lähtien onkin ottanut ohjeesta oppia :D en tiedä miksi mutta siitä vaan nauttii.
Ap
on todella kiihottavaa kun nainen polvistuu eteen.
Entinen fuckbuddy antoi suuhun polvillaan. Se oli hankala asento ja antoi vain pari minuuttia kerrallaan ja muutenkin pihtasi munaa. Nyt minulla on parempi fuckbuddy jonka kanssa minulla on perspanoprojekti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä yhtään häiritse että samalla palstailet?
Luetaankohan me samaa tekstiä kun en oo missään vaiheessa noin antanut ymmärtää? 😜 Ap
Yhden kumppanin kanssa harastettiin tuota paljonkin, mutta usein miehet tuntuvat tykkäävän että on jotain tukea jos polvet notkahtaa (siis istuvat tai makaavat). Mutta siis tuon yhden kanssa olin useinkin polvillani ja tosi kiihottavaa oli olla niin peilin edessä, joskus minulla oli saappaat tai korkokengät ja olin kyykyssä miehen edessä.
foorumeilla ilman tunistusta on helppo esiintyä naisen miehenä ja luoda kuvaa naisille että tämä on yleistä. moni toimi varmaan nettiaikakaudella yleistynyt pelkästään sen takia ettänaiset lukevat toisten naisten tehneen sitä sun tätä
Mutta sinähän olet mies, täh?