Sovitaanko, kristityt, että tänä vuonna kunnioitamme muita ihmisiä emmekä vietä Joulua
Kommentit (31)
Omien tapojen halveksunta ei ole toisten kunnioittamista, itse asiassa se on kaikille paha juttu.
Erilaisuuden hyväksyminen lähtee siitä, että on ylpeä omasta kulttuuristaan ja ymmärtää sen, että muutkin ovat ylpeitä omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimeita ei oikeasti kiinnosta vittuakaan teidän joulunvietot.
Olet täsmälleen oikeassa, he vain kieltävät sen heitä "loukkaavana". Siinä kaikki.
Anteeksi nyt vain mutta voisitko mainita kuka muslimi on koskaan yrittänyt kieltää mitään kristittyjen juhlia? Suvivirttäkin on vastustaneet pääasiass ateistit. Haluatte aina vain etsiä väkisin jotain valitettavaa muslimeista.
joulu on antamisen juhlaa. jouluna aion kierrellä vastaanottokeskuksia ja jakaa uusille suomalaisille joululahjoja. mahdollisesti käsineitä ja sukkia, ettei tule kylmä.
Olen kristitty ja vietän joulua kotimaassani. Niin viettää suurin osa suomalaisista. Muslimit voivat tehdä ihan mitä he haluavat. Ja, viestin poistaminen ei muuta asiaa miksikään.
Joulu ja virret on ongelma ateisteille. Sitä saan varmaan odotella turhaan, että alkaisivat inistä islamista yhtä pontevasti :D
Ap: lle tulee varmaan yllätyksenä, että aika monessa muslimiperheessä itse asiassa vietetään joulua. Kotia koristellaan, kuusikin hankitaan moneen kotiin ja lahjoja annetaan. Jeesuksen syntymääkin voidaan juhlistaa. Hän on yksi profeetoista. Keskitalvelle osuva yhteinen perhejuhla ei mitenkään ole islamin uskon vastainen useimmille muslimeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimeita ei oikeasti kiinnosta vittuakaan teidän joulunvietot.
Olet täsmälleen oikeassa, he vain kieltävät sen heitä "loukkaavana". Siinä kaikki.
Anteeksi nyt vain mutta voisitko mainita kuka muslimi on koskaan yrittänyt kieltää mitään kristittyjen juhlia? Suvivirttäkin on vastustaneet pääasiass ateistit. Haluatte aina vain etsiä väkisin jotain valitettavaa muslimeista.
Ei sitä valitettavaa tarvitse keksiä.
hauskaa että mamukriittiset näkevät itsensä kristittyinä, mikään kristitty yhteisö ei varmaan hyväksyisi mamukriittisiä pellejä.
Joulu on ja on ollut aina uskonnollinen juhla. Alunperin pakanat sitä viettivät.